Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016


Orchideae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv litt murringer innimellom, er litt ufokusert på jobben, men ellers føler jeg meg som vanlig. Eller hvis jeg hadde hatt mensen nå, så hadde jeg nok følt meg mye verre for å si det sånn :P Nå kjenner jeg meg litt mer som jeg ellers kjenner meg når jeg ikke har mensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt i går, og etter egne kalkuleringer er termin 7. januar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, kissi. :blomst:

Bra dere andre fortsatt er i ok form :blomst: Er selvsagt misunnelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk! :-) Har ikke helt gått opp for meg enda, så jeg går litt rundt i en boble! Kjenner veldig murring, men ellers er formen helt fin! Bare mer trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :)

Småuggen for tida jeg også, så prøver å holde meg unna store mengder søte greier. Lurte på hva som var galt med meg da jeg sto ved røde kors-boden i dag og det frista mest å kjøpe et eple! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen ja :) Kvalmen har ikke kommet helt enda, men blir fort sliten. Har faktisk klart meg ganske bra idag, men er ganske ferdig nå,hehe.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt nesten symptomfri jeg. De gangene jeg har følt meg trøtt eller uggen, så har jeg ikke helt følt at det er pga graviditet.

Blir nesten litt bekymra for at det er noe liv der i det hele tatt. Men roer meg litt ned når jeg husker at brystene har vært ømme i tre uker nå,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg også henge meg på :) Har termin 30. januar ( i følge terminkalkulator), og er 4+3 på vei. Testet positivt på fredag, så er fortsatt litt nummen, men det begynner å synke inn sakte men sikkert.

Fy søren dette er nervepirrende! Håper tiden fremover går fort! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer, Hindebæret! :)

Jeg veksler mellom "håper tiden går fort" og "hjeeelp, det er bare åtte mnd igjen!", så jeg vet ikke helt hva jeg vil :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, kissi, og velkommen hit :)

Er ikke du i god form, appelsinjuice?

God form vil vel være en overdrivelse ( :P ) men har ikke kastet opp på en uke :) Men sover sånn omtrent hele tiden når jeg har mulighet, og er fortsatt jevnt over uggen. Begynner faktisk å bli litt lei :P

Men bra at dere andre er i fin form :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Kissi: Når man tenker sånn på det så virker det jo ikke så lenge til! Jeg vil bare at de første tre månedene skal gå fort. De er litt nervepirrende :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...