Gå til innhold

Lier psykiatriske sykehus


Jane How

Anbefalte innlegg

Leste litt på paranormal.no om Lier sykehus, og blir jo litt nysgjerrig da. Er alt om Lier bare tull, er det noen som har vært der og sett selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørt om ja... min nærmeste nabo. lo litt når jeg leste på paranormal om alle folka som flyr her oppe å tar bilder.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det. Men Ambjørnsen har jo skrevet en roman om stedet (21-salen), det er alt jeg vet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men den boka handler ikke om spøkelser, den handler om den tiden ambjørnsen jobbet der som pleier. Bare det er skremmende nok, og historien på sykehuset er såpass ille at det er ikke rart folk tror det spøker der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ser det ut ved de nedlagte bygningene på kveldstid.. på paranormal mener folka at den tåka som er på bildet er energi.

men er litt komiskt at folk farter fra hele norge hit bare for å se på noen gamle bygninger..

og det er ikke jeg som er pusejenta

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bygningen selv så jo litt "smågrøssete" ut. Sikkert ikke noe spesielt trivelig sted, selv om jeg tviler på de påståtte spøkelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kålungen

Bodde omtrent ved siden av sykehuset for noen år siden, og gikk ofte tur med bikkja oppimellom der.

Jeg opplevde aldri noe rart hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har bodd her i 16 år, og har aldri merka noe rart der.. Har faktisk vært inne i en av de nedlagte bygningene også, bare for moro. Døra står åpen fordi mange bryter seg inn der. Om det blir oppdaget er snuten der med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hørt mye rart om det stedet der, tror ikke på noe før jeg opplever det selv da. Men høres jo litt spennende ut da :) heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ser det ut ved de nedlagte bygningene på kveldstid.. på paranormal mener folka at den tåka som er på bildet er energi.

men er litt komiskt at folk farter fra hele norge hit bare for å se på noen gamle bygninger..

og det er ikke jeg som er pusejenta

Søren, bildet er borte.. Jeg som ville se om det var en grei site å ta bandbilder på... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...