Gå til innhold

drømmer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert ingen som tror meg, orker ikke fortelle detaljer nå, men: Hadde drømt en drøm om noen unger u et hus som løp rundt. Våknet med en guffen følelse. Senere på den dagen stakk jeg til en kamerat og vi dro impulsivt til hans onkel ute på søm, hvor jeg aldri har vært før, og der var jaggu huset jeg hadde drømt om!

Var ikke helt god i hue resten av den dagen nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sanndrømt?

I det senere har jeg i allefall hatt svært mange deja vu opplevelser :icon_smile: Jeg syns det er ubeskrivelig interessant og lurer fælt på hvordan det kan ha seg slik. Bare det i seg selv, at mennesker over hele vår klode, kjenner seg igjen i begrepet deja vu mener jeg må fortelle oss 'noe' - må det ikke?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Synes at det er skremmende når ting skjer utenfor min forståelse jeg! Jeg har personlig aldri sanndrømt.. men det er veldig merkelig når folk forteller meg om at de har sanndrømt! hehe.. da tenker jeg automatisk at ting ikke er så enkelt som det ser ut...

i tråd med sanndrømt... er det noen som føler at de er synske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om ild en gang. Neste dag tok sokken min fyr da jeg mista en fyrstikk på foten.

Tviler på at det var noe sammenheng der da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om ild en gang. Neste dag tok sokken min fyr da jeg mista en fyrstikk på foten.

Tviler på at det var noe sammenheng der da. :ler:

:ler: så søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hender. Sist gang var for par uker siden. Da drømte jeg at toalettet var tett. Om morgenen gikk jeg på badet, og hva skjedde? Wc ble tett.

Måtte ringe rørlegger osv... (jeg burde kanskje ikke gått på do denne dagen, men naturen krever sitt..)

Har også drømt om ulykker, som har skjedd folk som står meg nære, i samme øyeblikk/ cirka samme tidspunkt som det skjer.

Men lottotallene har jeg ikke fått opp i drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...