Gå til innhold

Beste dyreklinikk i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har tidligere brukt Sinsen dyreklinikk og har vært fornøyde. Men etter å ha blitt oppringt seks ganger for å bytte time til en operasjon av cherry eye på en tibetansk spaniel fikk vi nok og vil nå bytte. De har ringt utallige ganger og sagt at det ikke passer likevel og vi har tatt fri fra jobb flere ganger for å så bli oppringt samme dag med beskjed om at det ikke passer med operasjon fordi legen er syk. Nå hadde søsteren min tatt seg fri fra jobb, men ble nettopp oppringt fra de med beskjed om at det ikke passer likevel fordi legen er syk. Igjen.

Dette er utrolig useriøst og uproft av Sinsen dyreklinikk så vi ønsker nå å bytte.

Har dere forslag til gode og flinke dyreklinikker? Hva tenker dere om Volvat?

Anonymous poster hash: eb55a...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

På Ensjø, Evidensia Oslo Dyresykehus.

- det er gamle Oslo Dyreklinikk

Det anbefales på det sterkeste å ta med lommeboken.

Uhyre dyktige, men modene utsty og akuttvakt døgnet rundt koster.

Om noen husker Green Lady sin katt, MacGyver, så var det her han fikk hjelp til å bli en frisk katt igjen.

- hilser til Green Lady :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryen Dyreklinikk! Uten tvil. Dit jeg går. Det er en ganske nyoppstartet klinikk, men de har med seg noen veldig gode folk dit og servicen er upåklagelig.



Anonymous poster hash: 8c494...dae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med Mosengs Dyreklinikk.

Anonymous poster hash: df137...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Dyregod på Østerås. Få time hos Kjetil selv.



Anonymous poster hash: 8262d...d0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid brukt Sinsen og vært veldig fornøyd, men jeg skjønner jo at dette er frustrerende for dere..

På Ensjø, Evidensia Oslo Dyresykehus.

- det er gamle Oslo Dyreklinikk

Det anbefales på det sterkeste å ta med lommeboken.

Uhyre dyktige, men modene utsty og akuttvakt døgnet rundt koster.

Om noen husker Green Lady sin katt, MacGyver, så var det her han fikk hjelp til å bli en frisk katt igjen.

- hilser til Green Lady :blomst:

Kan signere Lille-Pus på at Oslo Dyreklinikk (som tydeligvis har byttet navn siden sist) er bra. Katten vår McGyver ble som sagt påkjørt for 4 år siden, og knuste "håndleddet", røk tricepsen og brakk en tann. Fikk fantastisk service og oppfølging av både kirurgen som lappet han sammen og de andre som jobbet der. Men det kostet flesk. Til sammenligning, så skulle de ha 5000 kr for å trekke den brukne tannen, mens Sinsen tok 3500 kr for samme jobben + kloklipp og to vaksiner..

(Om noen skulle lure ang. McGyver, så lever han i beste velgående, lykkelig og full av påfunn! Han spretter bortover, klatrer i trær, hopper opp og ned fra vinduskarmer, bord etc. og lar seg i svært liten grad påvirke av skinnen han har i benet sitt)

Hilser tilbake til Lille-Pus (og synes det er moro at du husker oss etter så mange år!) :takke:

Endret av Green Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For operasjon hadde jeg brukt Ensjø. Dyktige veteriærer, om enn litt dyre.



Anonymous poster hash: ea139...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i Evidensia Oslo Dyresykehus. For det første er de proffe, for det andre er det enkelt å få time (og de har jo drop-in også) og de er ikke så verst i prisen (synes ikke de er dyre). De tok godt vare på vår kjære Kåre når han måtte kastreres, vaksineres og operere brokk. Og de har direkteoppgjør med blant annet Agria.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...