Gå til innhold

Katten tisser i dusjkabinettet. Andre sier det er ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle det lukte noe ekstra av å ha dokassen på badet?

Anonymous poster hash: bd1a3...9bd

Er ikke vanlig å ha en kasse med avføring i et oppholdsrom. Man har den heller på et vaskerom/annet lite brukt rom.

Æsj altså. Og dette kommer fra en som har hatt 14 katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke vanlig å ha en kasse med avføring i et oppholdsrom. Man har den heller på et vaskerom/annet lite brukt rom.

Æsj altså. Og dette kommer fra en som har hatt 14 katter.

Om man bor i leilighet så har man ikke tilgang til ubrukte små rom og må derfor ha kassa på badet. Er jo uansett enklest mtp at det er lett å holde rent på badet. Og badet er jo gjerne det rommet som vaskes oftest og mest grundig. Så ja kattedoen på badet og døra på gløtt. Og om katten tisser i sluket og sover i vasken så gjør det faktisk ingen ting. Det er og blir mest renslig.

Anonymous poster hash: f35a2...416

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vanlig å ha en kasse med avføring i et oppholdsrom. Man har den heller på et vaskerom/annet lite brukt rom.

Æsj altså. Og dette kommer fra en som har hatt 14 katter.

Vel, ikke alle har et vaskerom eller annet lite brukt rom..

Anonymous poster hash: bd1a3...9bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Da er du iallefall helt på viddene hvis du mener det ikke lukter. Og dere lar i tillegg dodøren stå åpen konstant?

Det er da ganske vanlig at det lukter litt bæsj på en do noen ganger? Eller kanskje ikke hos deg? På doen vår lukter det litt mindre godt rett etter katten - og vi selv - har bæsjet. Men lukten forsvinner fort.

Anonymous poster hash: 91623...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vanlig å ha en kasse med avføring i et oppholdsrom. Man har den heller på et vaskerom/annet lite brukt rom.

Æsj altså. Og dette kommer fra en som har hatt 14 katter.

En kasse med sand. Ikke "en kasse med avføring." Stor forskjell her. Katten bæsjer vanligvis innendørs 3-4 ganger i uka, og bæsjen blir først grundig dekket med sand (av katten). Deretter fjernet av oss i løpet av ganske kort tid.

Selv om du og "man" har rom som dere ikke bruker så ofte, så gjelder det ikke for alle. Ingen av de jeg kjenner som bor i leilighet (og det er mange) har egne separate vaskerom inne i leiligheten.

Så valget blir for veldig mange mellom kjøkken, stue, soverom, bad/wc og gang/entre. Jeg har en venninne som har kattedoen på kjøkkenet. Det er jeg litt mer skeptisk til.

Anonymous poster hash: 91623...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kasse med sand. Ikke "en kasse med avføring." Stor forskjell her. Katten bæsjer vanligvis innendørs 3-4 ganger i uka, og bæsjen blir først grundig dekket med sand (av katten). Deretter fjernet av oss i løpet av ganske kort tid.

Selv om du og "man" har rom som dere ikke bruker så ofte, så gjelder det ikke for alle. Ingen av de jeg kjenner som bor i leilighet (og det er mange) har egne separate vaskerom inne i leiligheten.

Så valget blir for veldig mange mellom kjøkken, stue, soverom, bad/wc og gang/entre. Jeg har en venninne som har kattedoen på kjøkkenet. Det er jeg litt mer skeptisk til.

Anonymous poster hash: 91623...77d

Kattedo på kjøkkenet er jeg enig med er ekkelt. Men at katten tisser i sluket er ikke ekkelt.

Jeg passer noen katter med jevne mellomrom. Der tar de ut av doen to ganger om dagen. Putter klumper og kladder i fryseposer og går rett i søpla ute med det. Blir lite lukt da. Såpass må man gjøre om man har mer enn en katt.

Min katt foretrakk å gå ute hele året, men en og annen gang ble kassa brukt (som stod på badet - hun elsket å være der inne så døra stod alltid oppe) og jeg tok jo ut av kassa umiddelbart om hun hadde vært der inne.

Anonymous poster hash: f35a2...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...