Gå til innhold

Katten tisser i dusjkabinettet. Andre sier det er ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, jeg syns ikke det er så ille om katta treffer sluket blir det jo "nesten" som han/hun skulle tisset i do? Sånn bortsett fra at man setter føttene sine i do. Men tisset til katten renner vel rett ned i sluket, og man trenger ikke å stå på sluket heller?

så lenge dere ikke syns det er noe problem, syns jeg det må være helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som sier at det ikke lukter kattepiss hjemme hos dere...

Det er bare en ren ønsketenkning. Dere katteeiere merker ikke kattepisslukten like lett selv, fordi dere blir vant med lukten av å ha den rundt dere hver dag. Men for andre, som ikke har katt selv, så kan jeg garantere at det nesten alltid henger en ganske merkbar odør av kattepiss i luften i de fleste hjem der det finnes katter.

Anonymous poster hash: dee67...089

Så rart.. Jeg har ikke katt, men kjenner flere som har det og som lar katta tisse i dusjen. Jeg har ALDRI kjent noen ekkel lukt av kattepiss hos noen av dem..

Anonymous poster hash: bd1a3...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så motbydelig!

Tipper du stinker mer og mer kattepiss for hver gang du dusjer.

Anonymous poster hash: c12e9...852

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syns ikke det er så ille om katta treffer sluket blir det jo "nesten" som han/hun skulle tisset i do? Sånn bortsett fra at man setter føttene sine i do. Men tisset til katten renner vel rett ned i sluket, og man trenger ikke å stå på sluket heller?

så lenge dere ikke syns det er noe problem, syns jeg det må være helt greit :)

Nei, i toalettet er det vann nedi, og man trekker i snoren etterpå. I dusjen skylles det kun når mennesker dusjer. Ellers vil jo urinen bli liggende langs røret og i sluket til det blir skylt ordentlig bort. Det er liksom ikke fri luftvei fra sluket og ut i vannet.

Tenker på lukten. Ikke at man står i det.

Ville dere selv tisset i do/sluket uten å skylle rett etterpå?

Endret av Jade
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg ville ikke dusjet i den dusjen akkurat xD Hvorfor har dere døra til dusjen eller badet åpen så katten for gå inn der egentlig?

Endret av Tissefant
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo vann nede i et sluk også? Ihvertfall i mitt.

Skjønner ikke helt hvordan urinen kan bli "liggende langs røret". Vi skyller også ned litt vann i dusjen hver gang noen av oss er på badet. Og hvis vi ser/vet at katten har vært for å tisse. Her dusjes det hver dag + at det skylles litt vann i dusjen hver gang noen er på do (3-4 daglig pr. person?). Så da har jeg problemer med å skjønne at det kan lukte noe særlig. En katt tisser vanligvis ikke store mengder i løpet av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i toalettet er det vann nedi, og man trekker i snoren etterpå. I dusjen skylles det kun når mennesker dusjer. Ellers vil jo urinen bli liggende langs røret og i sluket til det blir skylt ordentlig bort. Det er liksom ikke fri luftvei fra sluket og ut i vannet.

Tenker på lukten. Ikke at man står i det.

Ville dere selv tisset i do/sluket uten å skylle rett etterpå?

De skyller med vann etter pusen har tisset skriver TS. De sier også at det ikke lukter noe.

Edit: håpløs formulering av meg.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg ville ikke dusjet i den dusjen akkurat xD Hvorfor har dere døra til dusjen eller badet åpen så katten for gå inn der egentlig?

Fordi katten har dokassen sin på badet.

TS

Anonymous poster hash: 91623...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så motbydelig!

Tipper du stinker mer og mer kattepiss for hver gang du dusjer.

Anonymous poster hash: c12e9...852

Til din info: Vann renner nedover og ikke oppover. Jeg skjønner ikke hvordan kattetisset som ligger nede i sluken kan "treffe" meg når jeg dusjer? Men forklar meg det gjerne?

Anonymous poster hash: 91623...77d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi 100% sikkert at katten tisser rett i sluket? Godt mulig det ikke lukter, men jeg tror det ikke før jeg (ikke) lukter det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi 100% sikkert at katten tisser rett i sluket? Godt mulig det ikke lukter, men jeg tror det ikke før jeg (ikke) lukter det.

Du kan ikke vite det 100% sikkert. Men jeg vet det. Jeg har da sett katten min tisse der mange ganger. Hun setter seg ned med rompa nøyaktig over sluket (sluket er ca. 8 cm i diameter). Jeg har aldri sett en eneste dråpe havne på gulvet ved siden av sluket.

TS

Anonymous poster hash: 91623...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke vite det 100% sikkert. Men jeg vet det. Jeg har da sett katten min tisse der mange ganger. Hun setter seg ned med rompa nøyaktig over sluket (sluket er ca. 8 cm i diameter). Jeg har aldri sett en eneste dråpe havne på gulvet ved siden av sluket.

TS

Anonymous poster hash: 91623...77d

Vær stolt av pusen din du TS :)

Og så kan man bare flire litt av de som synes det er ekkelt - jeg er sikker på at de har ganske mange ekle vaner selv :fnise:

Anonymous poster hash: f35a2...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror alle mennesker har tisset i dusjen en eller annen gang men det er ikke sikkert at man husker det. Husk at vi alle har vært små engang og enten badet i badekar eller dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle mennesker har tisset i dusjen en eller annen gang men det er ikke sikkert at man husker det. Husk at vi alle har vært små engang og enten badet i badekar eller dusjet.

Bare fordi man ikke husker det fordi man var barn, betyr ikke det at det gjør det til noe som er ok =p

Jeg tisser ikke i dusjen. Enkelt og greit fordi det ikke er en do.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi man ikke husker det fordi man var barn, betyr ikke det at det gjør det til noe som er ok =p

Jeg tisser ikke i dusjen. Enkelt og greit fordi det ikke er en do.

Hahaha. Slapp av. Har du dyr selv? Katteurin man ikke kommer i nærheten av er mye bedre og rensligere enn kattesand med avføring som katten drar med seg ut av doen med potene sine. TS sin katt er jo superrenslig. TS er heldig som har en så flink pus.

Anonymous poster hash: f35a2...416

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi katten har dokassen sin på badet.

TS

Anonymous poster hash: 91623...77d

Herregud. Da er du iallefall helt på viddene hvis du mener det ikke lukter. Og dere lar i tillegg dodøren stå åpen konstant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Da er du iallefall helt på viddene hvis du mener det ikke lukter. Og dere lar i tillegg dodøren stå åpen konstant?

Har du lært katta å åpne dodøra? Eller synes du det er bedre å ha kattedoen på kjøkkenet eller stua?

Anonymous poster hash: f35a2...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Da er du iallefall helt på viddene hvis du mener det ikke lukter. Og dere lar i tillegg dodøren stå åpen konstant?

Skulle det lukte noe ekstra av å ha dokassen på badet?

Anonymous poster hash: bd1a3...9bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hahaha jeg ville ikke dusjet i den dusjen akkurat xD Hvorfor har dere døra til dusjen eller badet åpen så katten for gå inn der egentlig?

Hvorfor?

Fordi at også katter som ikke tisser i sluket liker å ligge på et lunkent baderomsgulv, og fordi de har en av vannkoppene sine på det ene badet (oppå en.....slukrist!)

Dessuten er det visstnok deilig å sove i vasken om dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...