Gå til innhold

For dyr husleie?


Sternum

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som sykepleier på Rikshospitalet og har tenkt å leie meg en leilighet som er nærmere jobb enn den jeg leier med en venn nå. Har blitt kontaktet angående en leilighet ved Ullevål Stadion til 9000 kroner. Den er på 43 kvm og er inkludert alt av møbler og hvitevarer, strøm, kabel-tv og internett. Leiligheten ligger i et hus som er bygd for 3 år siden, så er helt nytt og pent. Spørsmålet mitt er om jeg er dust som vurderer å ta denne? 9000 er jo en stiv pris, men aner liksom ikke hva en leilighet ved Ullevål Stadion "bør" ligge på i pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du råd til å betale 9000,- i leie så har du vel også råd til å betale 9000,- i lån? Det må da være mye bedre å betale til seg selv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som sykepleier på Rikshospitalet og har tenkt å leie meg en leilighet som er nærmere jobb enn den jeg leier med en venn nå. Har blitt kontaktet angående en leilighet ved Ullevål Stadion til 9000 kroner. Den er på 43 kvm og er inkludert alt av møbler og hvitevarer, strøm, kabel-tv og internett. Leiligheten ligger i et hus som er bygd for 3 år siden, så er helt nytt og pent. Spørsmålet mitt er om jeg er dust som vurderer å ta denne? 9000 er jo en stiv pris, men aner liksom ikke hva en leilighet ved Ullevål Stadion "bør" ligge på i pris..

au, aldri verden. Da hadde jeg vurdert å kjøpe mitt eget:

Lenke til kommentar
Del på andre sider