Gå til innhold

Hvorfor er nesten alle her dobbelt anonyme?


Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke å ha en "personlighet" på KG, så da postes alt anonymt. For meg er det befriende at hver tråd starter med blanke ark. Det er da sak man skal diskutere?

Nei, det er nyttig å vite hvem man har med å gjøre. Da kan man f.eks. vurdere om man engang skal gidde å diskutere med vedkommende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er nyttig å vite hvem man har med å gjøre. Da kan man f.eks. vurdere om man engang skal gidde å diskutere med vedkommende.

Ikke overrasket over at det smallt fra deg i det hele tatt!

Hvorfor spillervdet noen rolle? Greier du ikkevskille sak og person?<br /><br /> Anonym poster: d594069332550228e7a0256109b8fc1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en god del som leser mine innlegg som "skjult" bruker ;)

Tipper det er folk som tidligere har slengt dritt om meg, som rett og slett ikke greier å la være å spionere på meg likevel. ^^

Seriøst? Tror du folk logger på som skjult bruker, ene og alene for å smuglese dine innlegg? Jeg er alltid pålogget som skjult, fordi jeg ikke vil bli sett når jeg skriver anonyme innlegg, hvis enkelte brukere føler at det er rettet mot dem er det jo bare komisk.

Anonym poster: 45fe09d49ef6f48468ad27ce292b2f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spillervdet noen rolle? Greier du ikkevskille sak og person?

Ofte er sak knyttet direkte til person. For eksempel hvis jeg vet om noen som farer med fusk og fanteri i en diskusjon, så kan jeg gjenkjenne dette i andre relaterte diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporinger og generaliserende uttrykk om anonyme brukere.

Omdere har spørsmål angående moderering tas disse enten på Ris og Ros eller på PM.

Tråden har blitt ryddet gjentatte ganger og stenges.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...