Gå til innhold

Studentarrangementer i Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på en minde høgskole i Bergen, og merker at det ikke har fått helt det studentlivet jeg trodde jeg kom til å få. Det vil si at jeg savner studentaktiviteter. Det er klart at jeg kan finne på noe med de jeg kjenner i klassen, men det hadde vært kjekt å gått på noen arrangementer.

Hvor kan jeg finne slike? Det er vel noe på kvarteret tenker jeg....

Men andre steder?



Anonymous poster hash: c74fe...168
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å drive på med idrett, kunne det ha vært noe for deg? Min erfaring er hvertfall at det er en super måte å komme i kontakt med andre og få seg er nettverk. BSI har jo mange idretter å velge mellom. Antar det er mye annet å finne på også det gjelder bare "å finne dem". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å bli engasjert i noe – f.eks. studentpolitikken (valg igjen mot slutten av vårsemesteret 2015, men dersom du er keen på å gjøre noe kan du kontakte studentpolitikerne ved din skole, så får du nok noen tips), eller som frivillig på Kvarteret. Jeg synes gruppetimer på SiB sine treningssentre var veldig trivelig, jeg fant alltid noen å skravle med før timen/i pauser, men nå har jeg ganske lav terskel for å snakke med fremmede. Hva er dine interesser?

Endret av olinari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...