Gå til innhold

Endre tid for innrykk i militæret?


Nuttery

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal i militæret satt til x dato, men ønsker å bytte innrykk til to mnd FØR. Altså ikke utsette..

Hvilket skjema bruker man for å søke/hvor sendes det?

Ringte i dag og fikk null svar

"Du skal sende skjema"
"Ja, hvilket skjema?"
"Send på e-post."
"til hvem?
"takk og god dag.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sendt skjema, så kan dessverre ikke spørre om det, men jeg tok en telefon til Vernepliktverket (var det vel?) da jeg endelig fikk innkalling. Sa at jeg hadde store planer om å studere og at det derfor var særs upraktisk med innrykk midtvinters, og da fikk jeg bytte. Fikk en mail, svarte litt utfyllende på den og vips så var jeg flyttet til sommeren.



Anonymous poster hash: c41ce...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke "spørre om det" i første setning der, jeg mener "svare på det".



Anonymous poster hash: c41ce...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sendt skjema, så kan dessverre ikke spørre om det, men jeg tok en telefon til Vernepliktverket (var det vel?) da jeg endelig fikk innkalling. Sa at jeg hadde store planer om å studere og at det derfor var særs upraktisk med innrykk midtvinters, og da fikk jeg bytte. Fikk en mail, svarte litt utfyllende på den og vips så var jeg flyttet til sommeren.

Anonymous poster hash: c41ce...658

Hei,

Jeg ringte og fikk bare ei dame som svarte uten mål og mening og la på så fort som mulig. Har i allefall sendt en mail til VPV med spørsmål om bytte av innrykk. Håper det ordner seg! Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...