Gå til innhold

Samordna opptak 2014 - Hva kom dere inn på?


lærerspiren

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt sykepleier i Oslo og er usikker på om jeg kommer inn på nr 1. Er så spent og utålmodig nå at jeg dør snart....

Så jeg kan kanskje håpe på å få svar før helga altså? :)

Jeg har også søkt i Oslo og er veldig spent om jeg kommer inn eller ikke:/

Ja svaret kommer nok onsdag, torsdag eller fredag vil jeg tro. Har alltid kommet tidligere og denne gangen er 20 på søndag også :)

Anonymous poster hash: 7f62d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har søkt sykepleien i Bergen. Krysser fingre og tær for at jeg kommer inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søker med realkompetanse, er godt kvalifisert :)

ved min skole hadde snittet gått opp i fra i fjor pga mange søkere i år, tror det lå på 3,4 i fjor.

WOW. I Bergen er snittet ufattelig mye høyere enn det der. Jeg har godt over 5 i snitt og er likevel redd for å ikke komme inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også søkt i Oslo og er veldig spent om jeg kommer inn eller ikke:/

Ja svaret kommer nok onsdag, torsdag eller fredag vil jeg tro. Har alltid kommet tidligere og denne gangen er 20 på søndag også :)

Anonymous poster hash: 7f62d...7e4

Krysser fingrene for det! Hadde innstilt meg på å vente til den 20, helt til jeg fant denne tråden :)

Så på SO at saksbehandleren min har oppdatert i dag 14 juli, har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for det! Hadde innstilt meg på å vente til den 20, helt til jeg fant denne tråden :)

Så på SO at saksbehandleren min har oppdatert i dag 14 juli, har det noe å si?

Herregud, herregud, herregud!!! Samme her... :danse: Jeg tror det må bety at svaret er klart og de har oppdatert min informasjon....krysser fingrene på at det blir lagt ut i morgen. Skal vente til midnatt...kanskje den oppdateres da :fnise:

Endret av missioncomplete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW. I Bergen er snittet ufattelig mye høyere enn det der. Jeg har godt over 5 i snitt og er likevel redd for å ikke komme inn :(

det er en liten skole i forhold til bergen for å si det slik :) Bergen er vel ganske populær også så da forklarer det det høye snittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, herregud, herregud!!! Samme her... :danse: Jeg tror det må bety at svaret er klart og de har oppdatert min informasjon....krysser fingrene på at det blir lagt ut i morgen. Skal vente til midnatt...kanskje den oppdateres da :fnise:

Haha det første jeg gjorde når jeg sto opp var å sjekke først mail og så SO :laugh: Men ingenting dessverre.

Jeg tipper i morgen, torsdag eller fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Hvis du ser på Informasjonsplanen fra 2013 står det 19.juli og jeg husker at jeg fikk svar den 17. juli, så det kan komme nåååår som helst :)http://www.samordnaopptak.no/info/nynorsk/om/sokertall/informasjonsplan/

Endret av missioncomplete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det første jeg gjorde når jeg sto opp var å sjekke først mail og så SO :laugh: Men ingenting dessverre.

Jeg tipper i morgen, torsdag eller fredag :)

Da jeg sto opp sjekket jeg SO flere ganger, men fortsatt ingenting. :fnise:

Endret av missioncomplete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva slags oppdateringer saksbehandler gjør når h*n er innom siden? Ser det har blitt gjort i dag også og er nysgjerrig på det egentlig betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags oppdateringer saksbehandler gjør når h*n er innom siden? Ser det har blitt gjort i dag også og er nysgjerrig på det egentlig betyr?

De oppdaterer. Sier ikke det seg selv? De gjør opptaket klart.

Anonymous poster hash: 635aa...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW. I Bergen er snittet ufattelig mye høyere enn det der. Jeg har godt over 5 i snitt og er likevel redd for å ikke komme inn :(

Hvilken skole i Bergen er det du tenker på ? Kan ikke huske at snittet var over fem på noen av dem? :)

Har søkt jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HeiHade

Jeg har vært innom flere ganger i juli. Saksbehandler har oppdatert på min bruker sikkert 5 ganger siden fristen gikk ut, så jeg tror ikke det har noe med resultatene å gjøre, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, satser OG håper på at vi får vite det før helga. La oss krysse fingrene :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt kroppsøving og idrett på NTNU i Trondheim. Håper (og tror) jeg kommer inn, utrolig spent!! :)



Anonymous poster hash: 41765...e69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kommer i morra :P



Anonymous poster hash: 7f62d...7e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...