Gå til innhold

Samordna opptak 2014 - Hva kom dere inn på?


lærerspiren

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle som har fått studieplass!! Kom selv inn på sykepleie på Haraldsplass som var 2. valget mitt.. står som nr 13 på ventelista på sykepleie på Høgskolen i Bergen, rykka opp 3 plasser. har ikke peiling om jeg har sjangs til å komme inn da...

Ser HiB har tatt inn nesten dobbelt så mange som det er studieplasser til, er det noen som vet om man rykker opp på ventelista først etter disse 130 som har fått studieplass "som egentlig ikke finnes" har takket nei, eller rykker man opp etter en og en sier fra seg plassen sin? blæh, vanskelig å forklare, håper dere skjønner........ :)

Anonymous poster hash: 109e3...9f6

Det lurer jeg på og! Jeg har en venninne som har kommet inn på sykepleierstudiet på HiB, som skal takke nei, så da rykker du en plass frem iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kommet inn på haraldsplass! Vil heller gå der enn på hib. Hvor de i mine øyne har null struktur, dårlig forelesere og for stort kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i litteraturvitenskap!! :danse: :danse:

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så heldig!!! Jeg var 0,5 poeng i fra, men kom inn til våren med god margin!

Åå, så kjipt! Bra du kom inn til våren da, er jo par noen måneder med venting!

Til alle som måtte ha kommet inn på jusstudiet i Oslo: Gratulerer, vi sees til fadderuke om tre uker fra i dag. Hilsen fadder :)

Anonymous poster hash: 4cfed...26f

Tusen takk :) Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i litteraturvitenskap!! :danse: :danse:

Hva jobber du som etter det om jeg tør spørre? Hørtes veldig kjedelig ut. No offence :)

Anonymous poster hash: 37583...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du som etter det om jeg tør spørre? Hørtes veldig kjedelig ut. No offence :)

Anonymous poster hash: 37583...9ae

Mye rart, mange blir på universitetet ;) noen ender i bokhandelbransjen, noen få i forlagsbransjen og noen som litteraturkritikere i media. Jeg vil gjerne jobbe i radio/NRK :)

Edit: noen tar også ped. og blir lærere :)

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart, mange blir på universitetet ;) noen ender i bokhandelbransjen, noen få i forlagsbransjen og noen som litteraturkritikere i media. Jeg vil gjerne jobbe i radio/NRK :)

Edit: noen tar også ped. og blir lærere :)

Du blir ikke lærer med PPU + litteraturvitenskap. Du må ha minst ett undervisningsfag i tillegg.

Hilsen lærer (som også har ALIT)

Anonymous poster hash: 676ba...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke lærer med PPU + litteraturvitenskap. Du må ha minst ett undervisningsfag i tillegg.

Hilsen lærer (som også har ALIT)

Anonymous poster hash: 676ba...007

Skriver på mobil, går litt raskt her! Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 11. plass på venteliste på sosialt arbeid på HiB, lurer på hvordan mulighetene er. Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor gamle dere er som begynner på bachelor i år?

Jeg er 28 og har søkt og kommet inn på førstevalget mitt - Regnskap og revisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvor gamle dere er som begynner på bachelor i år?

Er 23, blir 24 i desember :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...