Gå til innhold

Han er flau for katten


Gjest Gjest_Olga_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Olga_*

Katten bor på badet. Det er der den har skåla og sandkassa si.

Det er også der vi har dusjen...

Mannen min er sjalu for å dusje hvis katten er på badet. Han sier at hun er en jente, og at han er for flau til å la andre kvinner enn meg se ham naken.

Hvis det var en hankatt, kunne den fått sett ham naken. Han dusjer jo med menn på trening og sånt.

Går det an???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjalu

Regner med at gubben er sjalu på at katten får bo på badet. Mitt forslag er at gubben og katten får dele på disse privilegiene. Mht nakenhet, så ville jeg nok syntes det var verre med en hannkatte. Det kunne jo tenkes at den hadde større utstyr enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min kan være på badet med meg både når jeg dusjer og når jeg sitter på do, det gjør nå vel ingenting....? Jeg og kjæresten har t.o.m sex mens katten er i samme rom.....Jeg skjønner ikke problemet her :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet også om gutter/menn som kaster ut katta når de skal på do. Man må jo bare respektere sånt, selv om det kan virke litt komisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godt voksen dame

Det er ikke bare menn som har det problemet, jeg klarer heller ikke gå på do eller dusje hvis det er dyr i rommet. (Ikke mennesker heller da)

Klarer ikke ha sex heller hvis dyra ser på. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være andre grunner til at noen menn kaster ut katta når de skal på do. ;) Jeg så engang et bilde av en katte som hadde lagt seg ned i underbuksa på en mann som satt på do. Tenk dere hva som skjer om mannen tar på seg buksa i all hast og katta setter klørne i det som er nærmest når mannen drar opp. Au. :ler: Hvordan skal man fortelle kona / samboeren at det ikke blir noe på henne på mange dager. :fnise:

Selv har jeg katt og har ingen problemer med at den er på badet når jeg er der.

Endret av Paladin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min er sånn at den følger etter meg og helst på badet... Så der er jeg aldri alene. Skjønner egentlig ikke at det skal være noe problem, vi er jo dyr akkurat som de og om de ser oss i vår naturdrakt tror jeg ikke de dveler så altfor mye over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene av mine katter liker å hoppe opp i buksa mi når jeg sitter på do. Hun legger seg der, og trives tydeligvis med det. Jeg synes det er ganske komisk, men mannen er ikke så veldig glad i å få bokseren full av hår, så han kaster alltid ut kattene før han går på do. Men flau eller sjenert overfor katta? Det tror jeg da ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...