Gå til innhold

Samsung S4 Active - hjemtast tuller med meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Jeg har en ganske ny S4 Active, og i dag satte jeg meg ned for å endre noen innstillinger. Jeg leste et tips for å gjøre hjemtasten raskere, der man måtte deaktivere funksjonen der man dobbeltklikker på hjemtasten for å få fram S Voice. Jeg gjorde dette, men nå har det kommet en veldig irriterende sak. Tidligere kunne jeg trykke på hjemtasten for å komme rett til hjemskjermen (eller hva det heter). Når jeg trykker på hjemtasten nå, så får jeg beskjed om å "fullføre handling" med "Touchwiz enkel start" eller "Touch Wiz hjem".

Hæ?! Touchwiz? Jeg har ikke bedt om noe sånt, og nå får jeg det søren ikke bort. Jeg har googlet endel, men finner ikke ut hvordan jeg fjerner denne..

Anyone?

Og en annen ting: Jeg har laget mapper til endel apper, slik at jeg nå har endel tomme sider uten apper - hvordan fjerner jeg disse tomme sidene?

På forhånd tusen takk!



Anonymous poster hash: aae20...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuh.. Når du må fullføre handling får du to knapper, hvis jeg ikke husker helt feil. Den ene heter "bare en gang" og den andre heter "alltid". Trykker du på alltid vil den alltid foretrekke å gå til "Touchwiz Hjem" og aldri spørre deg om Enkel Start lenger. :s

Tenker du på hjemmeskjermer, så er det bare å "zoome ut" på hjemmeskjermen din. Ta to fingrer på skjermen og beveg dem mot hverandre. Da skal telefonen zoome ut og vise deg alle tilgjengelige hjemmeskjermer. Derfra skal du enkelt kunne legge til og slette hjemmeskjermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tusen takk! Så det var såå enkelt, ja:)



Anonymous poster hash: aae20...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...