Gå til innhold

Bytte epost innlogging på FB.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan i helsteike gjør man det? Jeg har fått lagt til den nye epost adressen, men samme søtten hva jeg gjør får jeg ikke lagret den som hoved-eposten min. Trykker på lagre, men ingenting skjer.



Anonymous poster hash: 31863...188
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innstillinger --> Generelle konto-innstillinger -->

Der har du fått lagt den til? Da velger du den, og så må du angi fb-passordet ditt for å lagre innstillingene, og så klikke på lagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstillinger --> Generelle konto-innstillinger -->

Der har du fått lagt den til? Da velger du den, og så må du angi fb-passordet ditt for å lagre innstillingene, og så klikke på lagre.

Gjort det, ingenting skjer.

Anonymous poster hash: 31863...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Gjort det, ingenting skjer.

Anonymous poster hash: 31863...188

Du må legge til den nye e-posten, og så fjerne den gamle. Kan hende du må bekrefte e-posten før det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge til den nye e-posten, og så fjerne den gamle. Kan hende du må bekrefte e-posten før det skjer noe.

Jeg HAR lagt til den nye eposten, men jeg får ikke lov til å velge den som primær og kan dermed ikke fjerne den gamle. Har ikke fått noen bekreftelse på e-post, annet enn at FB ba meg validere den nye eposten og det gjorde jeg. Jeg får likevel ikke lov til å velge den som hoved epost, for det skjer absolutt ikke noe som helst når jeg trykker på lagre-knappen når jeg velger den nye som primær. Lagreknappen "fader" bare ut, slik at jeg ikke kan trykke på den igjen.

Anonymous poster hash: 31863...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...