Gå til innhold

Det er en homo som liker alle bildene mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns vel du er kjekk da... jeg ville tatt det som et kompliment. :) Hvis du ikke liker at fremmede liker bildene dine så kan du gjøre profilen din privat.

Syns ikke det faktumet at han er homo bør være så viktig. Tenk om det var en jente som du syns var forferdelig uattraktiv? Samme tingen egentlig. En person som du ikke ville blitt sammen med liker bildet ditt.



Anonymous poster hash: bb107...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 60 følgere... Og jeg kjenner alle... Dessuten har han ikke lagt seg til som følger. Men han har likt alle de 10 siste bildene jeg har lagt ut....

Jeg er en kløne på sosiale medier. Derfor lurte jeg på om jeg er rar, som syns det er flaut.

Men for all del. Homser er kjent for å ha god smak! :)

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Likte han alle bildene på en gang? Eller trykker han 'like' etter hvert som du legger de ut? Er det førstnevnte er han kanskje på følger/liker-jakt. Uten å bru seg om hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du overreagerer, det er ingen som tror du er homofil bare fordi en som er homofil liker bildene dine.

Jeg har levd med homserykter før...

Og det er ikke kult...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo nysgjerrig på hvem han var, tenkte først det kanskje var en jeg kjente.... Så jeg gikk jo inn på hans instagrambilder.... Og det var en del bilder fra den paraden i Oslo der...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Åhh.. da er jeg lesbisk.. for jeg så på paraden og la ut bilder på instagram. Dessuten kjenner jeg 4 homofile mennesker.. Så ja.. definitivt lesbisk her.

Anonymous poster hash: dfcb4...ced

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte han alle bildene på en gang? Eller trykker han 'like' etter hvert som du legger de ut? Er det førstnevnte er han kanskje på følger/liker-jakt. Uten å bru seg om hvem du er.

Nei, han liker dem etterhvert som jeg legger de ut.

Har lagt merke til noen av de som liker mange bilder på en gang. Men de er alltid utenlandske.

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. da er jeg lesbisk.. for jeg så på paraden og la ut bilder på instagram. Dessuten kjenner jeg 4 homofile mennesker.. Så ja.. definitivt lesbisk her. Anonymous poster hash: dfcb4...ced

Ok.. Jeg gidder ikke å legge ut detaljert om hvorfor jeg vet han er homofil.... Men han er det.

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns vel du er kjekk da... jeg ville tatt det som et kompliment. :) Hvis du ikke liker at fremmede liker bildene dine så kan du gjøre profilen din privat. Syns ikke det faktumet at han er homo bør være så viktig. Tenk om det var en jente som du syns var forferdelig uattraktiv? Samme tingen egentlig. En person som du ikke ville blitt sammen med liker bildet ditt. Anonymous poster hash: bb107...a3b

Jeg syns det er greit at fremmede liker bildene mine, men jeg syns det er litt påfallende at han tar seg en tur innom profilen min hver dag, og liker bildene mine...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd med homserykter før...

Og det er ikke kult...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

det er ingen som tror du er homofil bare fordi han liker bildene dine.

uansett, hvis folk tror du er homofil pga. det så får de vel bare tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greit at fremmede liker bildene mine, men jeg syns det er litt påfallende at han tar seg en tur innom profilen min hver dag, og liker bildene mine...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Ja, men poenget er at man kan være creepy homse eller ei. Har ingenting med at han er homo å gjøre.

Anonymous poster hash: bb107...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flaut? Hadde det vært like flaut om en hetrofil mann hadde likt alle bildene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flaut? Hadde det vært like flaut om en hetrofil mann hadde likt alle bildene dine?

Nei. Men jeg tviler på at en heterofil mann ville gjort det.

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng profilen din da vel så er problemet løst med umiddelbar virkning. Evt så kan du blokke homsen ;).

Anonymous poster hash: 4962b...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng profilen din da vel så er problemet løst med umiddelbar virkning. Evt så kan du blokke homsen ;).Anonymous poster hash: 4962b...151

Ok! Det visste jeg ikke var mulig!

Skal se det an i løpet av neste uke, hvis han ikke slutter

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns vel du er kjekk da... jeg ville tatt det som et kompliment. :) Hvis du ikke liker at fremmede liker bildene dine så kan du gjøre profilen din privat. Syns ikke det faktumet at han er homo bør være så viktig. Tenk om det var en jente som du syns var forferdelig uattraktiv? Samme tingen egentlig. En person som du ikke ville blitt sammen med liker bildet ditt. Anonymous poster hash: bb107...a3b

Kanskje han onanerer mens han ser på bildene av meg....

Det er en litt ekkel tanke...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, går det an å være så selvgod?

Det er ikke sikkert han synes du er attraktiv i det hele tatt. Å like "alle" bildene til én person som man ikke nødvendigvis kjenner er en kjempestrategi for å få seg nye følgere på instagram. Og jeg kan love deg at han ikke runker mens han ser på bilder av trynet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, går det an å være så selvgod?

Det er ikke sikkert han synes du er attraktiv i det hele tatt. Å like "alle" bildene til én person som man ikke nødvendigvis kjenner er en kjempestrategi for å få seg nye følgere på instagram. Og jeg kan love deg at han ikke runker mens han ser på bilder av trynet ditt.

Hvordan vet du det? Kjenner du ham?

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ung tøff mann

Kanskje han onanerer mens han ser på bildene av meg....

Det er en litt ekkel tanke...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng profilen din da vel så er problemet løst med umiddelbar virkning. Evt så kan du blokke homsen ;).

Anonymous poster hash: 4962b...151

Nå gjorde han det akkurat igjen...

Kjenner litt at det fascinerer meg også. At en homofil mann stalker meg... :)

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han onanerer mens han ser på bildene av meg....

Det er en litt ekkel tanke...

Anonymous poster hash: 0c34c...3f9

Aha. Så hvis heterofile mannen du liker bildene til en eller annen dame så betyr det at du sitter og runker til bildene av henne. Da vet vi det.

Anonymous poster hash: 3ce34...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir tatt for å være hetero hele tiden, og mange heteromenn liker bildene mine. Men det er ikke så farlig, jeg er nemlig trygg på meg selv og det er jo ikke noe galt i å være hetero selv om jeg ikke er det! :opplyser:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...