Gå til innhold

Erfaringer med Brudesenteret i Drammen?


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfaringer med Brudesenteret i Drammen? De fører mine favorittmerker, men jeg lurer på om noen vet om de har mange kjoler inne til prøving? Og har noen erfaring med servicen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte kjolen min der, og var godt fornøyd med servicen. Det er noen pr siden nå da.

De hadde ikke inne en modell jeg hadde siklet på på nett (men førte merket), og da bestilte de inn modellen uten kjøpetvang hvis jeg ikke likte den når den kom. Kjolen var perfekt, så kjøpte den, men likte at de bestilte den uten forpliktelser.

Var også hyggelig hjelp å få.

Anonymous poster hash: 822b0...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro dit da jeg skulle finne kjole og fikk beskjed om å komme tilbake om 6 måneder av ei skikkelig megge. Endte såklart med at jeg kjøpte kjolen et annet sted.

Men så har jeg vært der senere med mamma og svigerinna mi da de skulle kjøpe selskapskjoler til bryllupet og da var det ei der som var veldig hyggelig. Tror kanskje det var eieren. Jeg fikk lov til å prøve en brudekjole som jeg hadde siklet på en stund selv om det var kort tid igjen til bryllupet og jeg hadde allerede kjøpt kjole (det visste hun). Endte med å ikke like kjolen så godt på, men det var fint å kunne legge den bak seg. Jeg ba om navnet hennes siden ei venninne av meg er forlovet. Så hvis du skal prøve kjoler der så vil jeg anbefale å bestille time hos Hege.

Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro dit da jeg skulle finne kjole og fikk beskjed om å komme tilbake om 6 måneder av ei skikkelig megge. Endte såklart med at jeg kjøpte kjolen et annet sted.

Men så har jeg vært der senere med mamma og svigerinna mi da de skulle kjøpe selskapskjoler til bryllupet og da var det ei der som var veldig hyggelig. Tror kanskje det var eieren. Jeg fikk lov til å prøve en brudekjole som jeg hadde siklet på en stund selv om det var kort tid igjen til bryllupet og jeg hadde allerede kjøpt kjole (det visste hun). Endte med å ikke like kjolen så godt på, men det var fint å kunne legge den bak seg. Jeg ba om navnet hennes siden ei venninne av meg er forlovet. Så hvis du skal prøve kjoler der så vil jeg anbefale å bestille time hos Hege.

Lykke til! :)

Tusen takk for navne-tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...