Gå til innhold

Kan brudekjolen være en overraskelse for alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mette Marit er også en helt ordinær dame, hun tok likevel pusten fra mange som brud.

http://www.klikk.no/multimedia/archive/00545/10_341606d_jpg_545687b.jpg

Anonymous poster hash: 7a5dd...dad

Som sagt legger nok vi helt ulike ting i uttrykket "ta pusten fra".

Anonymous poster hash: 2aafa...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også sett for meg at ikke så mange skal se kjolen før dagen.. Har flere venninner som gjerne vil være med og prøve kjole - merker jeg ikke har så veldig lyst til det, vil bare ha med meg forloveren min, kanskje eventuelt mamma..

Anonymous poster hash: 2d35d...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Personlig savner jeg stort sett å ha med en person når jeg er ute på shopping, slik at vedkommende kan si hva som faktisk kler meg eller ei. Dette er ved generelle shoppingbesøk, men da jeg så etter brudekjolen min hadde jeg kun med meg min søster. Jeg syntes det var godt å ha med en person som var så nær meg, som jeg stolte på at kun sa oppriktige meninger om saken. Men jeg hadde nok blitt sliten og muligens oppgitt om det skulle vært flere med. Det er godt og viktig å kunne stole på ens egne meninger, men av og til er det godt å kunne snakke med andre underveis. Så kan man se deres reaksjoner på om den er fin eller bare ok også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg hadde også sett for meg at ikke så mange skal se kjolen før dagen.. Har flere venninner som gjerne vil være med og prøve kjole - merker jeg ikke har så veldig lyst til det, vil bare ha med meg forloveren min, kanskje eventuelt mamma..

Anonymous poster hash: 2d35d...5c3

Da må du bare si nei til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...