Gå til innhold

Etter bryllupet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke alle som har en livssituasjon, der det passer. Det kan være sykdom, økonomi, barn osv osv. Men det forstår du når du blir litt eldre.

Anonymous poster hash: e30b1...99e

Haha.. OK... Den var litt ovenfra og ned eller?

Du aner jo ikke hvor gammel jeg er, feks..

Jeg forstår godt alle de grunnene du nevner. Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig i første innlegget. Prøvd bare å få fram at jeg sjeldent hører om de som ikke reiser på ferie, og jeg har et rimelig stort nettverk av gamle og yngre par, der flesteparten har gjennomsnittlig økonomi og livsforhold.. Jeg bare blei litt overraska ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

folk har altfor store forventninger i dag.

vi var på en kort bryllupsreise, fin var den.

etterpå var alt som før, bare at vi er gift på papiret og heldigvis slipper å planlegge noe mer bryllup - for det var bare stress.



Anonymous poster hash: 03b60...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro nesten rett på bryllupsreise, og uansett om det er "oppbrukt" eller ikke så var et par uker i paradis helt for oss selv fantastisk!!! :yvonne::hjerte: :hjerte: :hjerte: Vi hadde litt fri etterpå også, deilig å få ryddet i gaver og kommet litt på plass igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi hadde ikke mulighet til å dra på bryllupsreise rett etter, siden jeg skriver masteroppgave :) Det blir derimot til neste år tror vi, da bruker vi hele ferien på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...