Gå til innhold

Brudekjole på nett? Ikke gjør det!


Badehette

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd rundt 10 forskjellige brudekjoler i to forskjellige salonger fant jeg en fasong og kjole jeg elsket. Ettersom jeg er student og prøver å spare inn der jeg kan, så jeg etter en liknende kjole på nettet. På eBay (http://www.ebay.com/...984.m1436.l2648) fant jeg drømmekjolen, og jeg bokstavelig talt drømte om den.
Etter å ha vurdert frem og tilbake, og sett mye positivt på nettet hva folk har sagt om kjøp av kjole på eBay bestemte jeg meg for å kjøpe. Målene ble tatt av en skredder.

Tre måneder senere kom kjolen endelig i posten. Jeg var nervøs og redd for at den skulle være helt gul, i billig, stivt stoff eller flekkete. Da jeg åpnet pakken så kjolen veldig grei ut; Fargen var finere enn jeg hadde trodd, og alt i alt så det ut som en pen brudekjole. Da jeg tok den på meg, ble inntrykket litt annerledes. Kjolen var alt for stor og stoffet var mye mattere enn jeg ønsket. Men det verste må være dekorasjonen.

Untitled-1.pdf

Kjolen er alt for stor og henger på meg. I tillegg er stoffet noe helt annet enn kjolen i annonsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en grunn til at de selger brudekjolen så billig.



Anonymous poster hash: ad172...0b0
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi ja du har rett... Beklager, men den så litt stusselig ut siden skjørtet bare henger der som en sekk... Enig at kjolen var fin på bildet. Prøvd med underskjørt med sånn ring som gir kjolen volum nederst på skjørtet? Håper du har tid til å finne en ny hvis du føler den ble helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit!

Det et vel derfor man aldri skal kjøpe på nett... Du vet faktisk ikke hva du får. I noen tilfeller kan man ha flaks, mens her var du uheldig.

Generelt frarådes nettkjøp av brudekjole på alle kanter.

Håper det ordner seg!

Anonymous poster hash: da90b...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar