Gå til innhold

Eneste uinviterte i "vår" gjeng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere venninnene av TS som leser dere. Kanskje dere kunne skrevet noen ord om dette dere dro TS igjennom?

Jeg "skjønner" at dere ikke hadde lov å si noe. Men hvorfor overtalte dere ikke bruden til å si fra til TS? Hvorfor gjorde dere ingenting? Skjønner dere ikke at det er vondt å gå rundt og lure på hvorfor en er stengt ute?

OG HVORFOR SNAKKET DERE OM BRYLLUPET FORAN TS NÅR DERE VISSTE AT DET VAR EN LEI SITUASJON?

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du forresten om hvordan de kom over denne tråden? Er en av de involverte registrert her?

Anonymous poster hash: 2908e...fea

Jeg sendte en link til bruden først, skulle egentlig sende til Kari også men kom ikke så langt. Utifra et par meldinger på mobilen min kan det virke som at det er litt spredt. Men Kari er like stille. ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en link til bruden først, skulle egentlig sende til Kari også men kom ikke så langt. Utifra et par meldinger på mobilen min kan det virke som at det er litt spredt. Men Kari er like stille. ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

Du er så tøff! :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at flest mulig i denne gjenger leser dette og skjønner hvor forbanna råttent de har oppført seg. Makan til oppførsel! Du er for god for dem TS!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke sagt at brudgommen fikk vite om dette en gang? Kanskje brudeparet bare gikk gjennom hvem de skulle invitere, og bruden kom med sine gjester uten å kommentere TS. Kanskje brudgommen ikke husket på TS, kanskje spurte han "skal ikke TS også inviteres, da?", og så svarte bruden at "nei, vi er vel egentlig ikke så nærme som jeg er med Kari, Hanne, Elise og Berit, jeg må jo sette grensa et sted."

Det er vel rett og slett brudens forlover som har skjøvet TS ut av gjengen.

"Stakkars Ola, han er jo helt på knærne etter TS. ....Klarer ikke å konsentrere seg om studiene...Må kanskje ta et år om igjen... Og TS, hun oppfører seg jo sååå dårlig.... Soler seg i glansen, flørter og oppmuntrer han....Uten å mene noe med det...Stakkars kjæresten hennes, men noen eier jo bare ikke skam...Hun er tydeligvis bare sånn, kan aldri få nok oppmerksomhet...Men hun må jo forstå at det ikke er greit å holde på sånn...Hun kommer garantert til å skjønne hvorfor hun ikke blir invitert, SÅ dum er ingen!"

Hvorfor forloveren holdt på slik er ikke godt å si; kanskje var TS en trussel i forsøket på å kapre Ola, kanskje var hun en trussel mot bestevenninneforholdet med bruden, kanskje har forloveren aldri likt TS uansett, kanskje var det en kombinasjon av all of the above. Og så virket TS mer "skyldig" overfor bruden og resten av gjengen siden hun ikke turde spørre hvorfor hun ikke var bedt.

Triste greier.

Kjempebra å starte et ekteskap med absolutt NULL kommunikasjon, da. Og hvorfor sier bruden til brudgommen at hun ikke er like god venninne med TS som med Kari, Hanne, Elise og berit når TS sier de er en "likestilt" vennegjeng? Hvorfor har resten av vennegjengen bare stille akseptert at én blir ekskludert, og fortsatt å snakke i det vide og det breie om hvor utrolig kult "årets happening i vennegjengen" kommer til å bli, mens TS ER TIL STEDE (og det der er så DRØYT at jeg har ikke ord!). Og hvorfor skulle TS liksom være en trussel i et forsøk om å kapre Ola, når TS har en kjæreste/samboer?

Om min samboers forlover nekter å komme i bryllupet, på grunn av en av mine vinner, og den beskjeden hadde kommet gjennom MIN forlover, så hadde jeg lurt noe fryktelig. Jeg hadde utvilsomt tatt det opp med min samboer, og så hadde vi (min samboer) sjekket om dette faktisk var tilfelle og ikke bare en missforståelse, og så hadde vi prøvd å finne en løsning som passet for alle. Det mener jeg virkelig er MINIMUM av kommunikasjonsevner man må inneha når man skal gifte seg og ha et vennskap med noen.

Det forklaringen til bruden inneholder så mange hull og virker så sammensnekra at ingen tror på den.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra å starte et ekteskap med absolutt NULL kommunikasjon, da. Og hvorfor sier bruden til brudgommen at hun ikke er like god venninne med TS som med Kari, Hanne, Elise og berit når TS sier de er en "likestilt" vennegjeng? Hvorfor har resten av vennegjengen bare stille akseptert at én blir ekskludert, og fortsatt å snakke i det vide og det breie om hvor utrolig kult "årets happening i vennegjengen" kommer til å bli, mens TS ER TIL STEDE (og det der er så DRØYT at jeg har ikke ord!). Og hvorfor skulle TS liksom være en trussel i et forsøk om å kapre Ola, når TS har en kjæreste/samboer?

Om min samboers forlover nekter å komme i bryllupet, på grunn av en av mine vinner, og den beskjeden hadde kommet gjennom MIN forlover, så hadde jeg lurt noe fryktelig. Jeg hadde utvilsomt tatt det opp med min samboer, og så hadde vi (min samboer) sjekket om dette faktisk var tilfelle og ikke bare en missforståelse, og så hadde vi prøvd å finne en løsning som passet for alle. Det mener jeg virkelig er MINIMUM av kommunikasjonsevner man må inneha når man skal gifte seg og ha et vennskap med noen.

Det forklaringen til bruden inneholder så mange hull og virker så sammensnekra at ingen tror på den.

Det der ekteskapet blir nok ikke å vare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdatering?

Anonymous poster hash: a0666...ccf

Fra meg er det intet nytt, jeg har ikke hørt noe eller hatt kontakt med noen siden sist, og vet ikke hva mer det skulle vært å oppdatere fra min kant :) Livet ruller videre og hverdagen går i andre ting. -ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra meg er det intet nytt, jeg har ikke hørt noe eller hatt kontakt med noen siden sist, og vet ikke hva mer det skulle vært å oppdatere fra min kant :) Livet ruller videre og hverdagen går i andre ting. -ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

Ingen som har tatt kontakt i etterkant? Steike så feigt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tatt kontakt i etterkant? Steike så feigt.

Stemmer det... ts

Anonymous poster hash: b5e04...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Noen som har dratt opp en tråd fra 2014... Men jeg ble jo sittende og lese dette. Spennende. Og sjokkerende hvordan såkalt "vanlige mennesker" kan oppføre seg overfor en venn. Feige var de først og fremst, som ikke tok kontakt med TS i etterkant. Det er jo mulig å rette opp når man innser at man har gjort noe galt, men det valgte disse å ikke gjøre. Good riddance.

Anonymkode: 2e3a5...44c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 år senere...

Åååå,verdens beste såpeopera! Eg hoppa på mannen når han kom heim i dag, med full rapport til og med side 1 😂 TS, TS, kvar er du?!:p

Anonymkode: 3628e...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...