Gå til innhold

Daten min lovet å ta kontakt i dag. Skal jeg slette han av Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min lovet å ta kontakt i dag. Han har vært mye på facebook. Og har trykket liker på mine statusoppdateeinger men han har ikke tatt kontakt på melding. Tålmodigheten min er over så og si. Ville dere ha slettet han på facebook nå eller vente litt til å se om han tar kontakt? Eller ville dere spurt om han er uinteressert.

Anonymous poster hash: cddeb...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt en spåkone først for å høre om han er verdt å kjempe for.



Anonymous poster hash: bb87c...9eb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg ville roet ned tre hakk og ikke gjort noe som helst ;) Dagen er ikke over en gang, og det kan være titalls grunner til hvorfor han ikke har tatt kontakt. Du kan jo bare ta kontakt selv om du har lyst?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar kontakt når han har sagt han skal gjøre det, gi han litt ro-hvis det ikke kommer så er det ikke verdt det uansett.



Anonymous poster hash: de5e5...f01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville roet ned tre hakk og ikke gjort noe som helst ;) Dagen er ikke over en gang, og det kan være titalls grunner til hvorfor han ikke har tatt kontakt. Du kan jo bare ta kontakt selv om du har lyst?

Jeg kontaktet han nok en gang. Alltid meg som kontakter han. Da sa han at han hadde følt seg dårlig i dag igjen. Og at han ofte følte seg veldig dårlig i hodet om dagene. Han hadde ligget i sengen i hele dag.

Jeg har blitt litt for giret på han. Så kanskje jeg bare skal holde kontakt med han , og date andre itilegg. Så får jeg han gjerne ut av systemet :) Er så vanskelig å stoppe brått med kontakt.

Anonymous poster hash: cddeb...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

"Føler seg dårlig i hodet om dagene" kan jo være så mangt. Høres ut som en dårlig unnskyldning, men kan være andre ting i livet hans som gjør dating komplisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driter deg ut om du sletter han. Å slette noen fra facebook fordi de har vært for treige med å sende deg en mld er bare barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Føler seg dårlig i hodet om dagene" kan jo være så mangt. Høres ut som en dårlig unnskyldning, men kan være andre ting i livet hans som gjør dating komplisert.

ja, er enig i at det høres ut som en dårlig unnskyldning. Dette har gjentatt seg mange ganger. Og han har møtt meg uansett. Men nå legger ikke jeg opp til nytt møte med han. Jeg tenker også at det kan være andre ting i livet hans som plager han. Og at det kompliserer datingen for han. Han er i en del vanskelige situasjoner. Han er i ferd med å mulig miste jobben osv.

Anonymous poster hash: cddeb...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig unnskyldning å være dårlig i hodet?

Det kan være på grunn av forskjølelse, bihulebetennelse, nakkestivhet osv. Alt dette er helt normalt, spesielt på denne tiden av året.

Jeg trekker meg også unna når jeg har vondt i hodet.

Syns forøvrig også du bør roe forventningene litt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig unnskyldning å være dårlig i hodet?

Det kan være på grunn av forskjølelse, bihulebetennelse, nakkestivhet osv. Alt dette er helt normalt, spesielt på denne tiden av året.

Jeg trekker meg også unna når jeg har vondt i hodet.

Syns forøvrig også du bør roe forventningene litt ned.

ok, da tar jeg å forholder meg til han som en venn, også ser jeg hva som skjer. Jeg skal ikke forvente noe av han. Men i virkeligheten så kan det virke ut som om han liker meg svært godt. Det er derfor jeg blir forvirret av at han ofte forteller om at han har veldig vondt i hode. Jeg spurte i dag om hvorfor han kunne ha vondt i hodet, men da sa han at han fikk nesten ikke til å sove om nettene, og derfor var han trøtt hele dagene.

Jeg får se på han som en venn tiltross for at vi har hatt både sex, og gjort mye andre ting sammen.

Anonymous poster hash: cddeb...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner forsåvidt TS også. Det der med å si en ting og gjøre noe annet er drepen for tilliten mellom mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner forsåvidt TS også. Det der med å si en ting og gjøre noe annet er drepen for tilliten mellom mennesker.

ja, det hadde vært enklere hvis han fortalte meg at han ikke var interessert. Eller at han holdt løfter med å kontakte meg. Og han burde jo ha kontaktet meg på dagen på fridagen istedet for å drøye det. Jeg tror at hvis jeg ikke hadde kontaktet han, så hadde jeg sikkert ikke hørt noenting. Men har sagt til han før at jeg er usikker på hans interesse. Synes det er bedre å være direkte. Men da har han svart at han var interessert, og når han møter meg så oppfører han seg som om jeg er nummer en for han i hele verden. Derfor er jeg fullstendig forvirret.

Men jeg har hatt en date før som oppførte seg ganske likt. Tilslutt så orket jeg ikke å ha mer med det å gjøre. Og da fortalte han at han hadde psykiske problemer som han fikk behandling for. Jeg vet ikke om denne personen også sliter. Det kan jo være, for han er i vanskelige livssituasjoner. Han mister mulig jobben snart pluss har han en del andre ting som er kompliserende for han.

Anonymous poster hash: cddeb...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...