Gå til innhold

"Brent barn" og dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fascinerende mann som er åtte år eldre enn meg, dvs 34 år. Kjemien er absolutt til stede, og på en uke har vi møttes tre ganger. I går kom han hjem til meg på middag og ble over til i dag, daten varte dermed i 24 timer. Vi hadde sex og alt klaffet veldig bra.
Gikk på restaurant i dag, ingen holde hverandre i hendene akkurat, men jeg føler at vi koser oss i hverandres selskap på tross av at vi var litt slitne i dag begge to. Da vi sa hadet ble det kyssing i full offentlighet og vi avtalte å møtes igjen på fredag.
So far, so good. Men, jeg er et brent barn av tidligere dating-opplevelser og er redd å bli dratt inn i noe som kun handler om sex. Vet at dette er ferskt og at man bare må tåle litt usikkerhet i starten, men.. Han har ikke spurt om nummeret mitt ennå, vi har hverandre på facebook og er slik sett tilgjengelig for hverandre der. Og det at vi i forrige uke møttes tre ganger, men nå venter helt til helgen igjen.. Vet ikke om det er grunnlag for "bekymring", eller er det egentlig bare et sunnhetstegn at vi ikke har kontakt hver eneste dag og lar det gå litt tid mellom hver gang?



Anonymous poster hash: 2429b...684
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og hvor ofte/mye er det egentlig vanlig å ha kontakt mellom hver date uten å drepe spenningen helt?



Anonymous poster hash: e225a...435
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært singel lenge blir det jo veldig til forandring så kan jo godt være han bare må 'opp og puste' litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært singel lenge blir det jo veldig til forandring så kan jo godt være han bare må 'opp og puste' litt.

Ja, og det skal det selvsagt være rom for. Fikk akkurat melding om at vi må gjenta det, så spørs det bare hva "det" innebærer :P men, får bare tillegge det det beste til en eventuell samtale er tatt, og forsøke å legge usikkerheten til side i mellomtiden.. Enklere sagt enn gjort :klaske:

Anonymous poster hash: e225a...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også "brent barn" og venter lenge før jeg ligger med noen. Tror ikke jeg kommer til å ligge med en fyr før vi er sammen eller jeg har kjent han ei god stund.



Anonymous poster hash: ab95d...ce3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mye lettere alt hadde vært hvis folk var ærlig.



Anonymous poster hash: 73cea...2cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor man har sex så fort dersom man er redd for å bli "brent". Da legger du jo opp til at det blir enda mer vanskelig for deg selv den dagen det kanskje viser seg at det ikke blir noe mer...

Jeg hadde ventet med sex frem til jeg visste om det ble noe forhold.



Anonymous poster hash: 2c396...e17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå det virker å være positivt når dere i dag har gjort ting sammen offentlig, og ikke bare sagt hadet i døra etter at dere hadde sex.

Det med telefon-nr, snu på det, du har jo heller ikke spurt han om hans nummer, skal han være bekymra for det?



Anonymous poster hash: d9b82...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også "brent barn" og venter lenge før jeg ligger med noen. Tror ikke jeg kommer til å ligge med en fyr før vi er sammen eller jeg har kjent han ei god stund.

Anonymous poster hash: ab95d...ce3

Det er jo i og for seg en ærlig sak. Men du skal være klar over at det kan være negativt å vente med sexen også ovenfor skikkelige menn som er ute etter noe seriøst.

Jeg var på date for en uke siden med en dame som signaliserte ganske tydelig at hun ville bli godt kjent før sex, men siden jeg traff henne på en fest hos en felles kompis i slutten av oktober, har hun ligget med to menn som jeg vet om. Selektivt pripne damer har jeg ikke mye til overs for. Jeg er ingen stor fans av ONS eller mange partnere i utgangspunktet. Men å vente med sexen bare med meg, det scorer man faktisk ikke plusspoeng for, når jeg vet at det var enkel tilgang bare for noen uker siden.

Anonymous poster hash: f083a...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i og for seg en ærlig sak. Men du skal være klar over at det kan være negativt å vente med sexen også ovenfor skikkelige menn som er ute etter noe seriøst.

Jeg var på date for en uke siden med en dame som signaliserte ganske tydelig at hun ville bli godt kjent før sex, men siden jeg traff henne på en fest hos en felles kompis i slutten av oktober, har hun ligget med to menn som jeg vet om. Selektivt pripne damer har jeg ikke mye til overs for. Jeg er ingen stor fans av ONS eller mange partnere i utgangspunktet. Men å vente med sexen bare med meg, det scorer man faktisk ikke plusspoeng for, når jeg vet at det var enkel tilgang bare for noen uker siden.

Anonymous poster hash: f083a...251

Det er jo sikkert fordi hun har brent seg på de to i oktober at hun vil vente nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo i og for seg en ærlig sak. Men du skal være klar over at det kan være negativt å vente med sexen også ovenfor skikkelige menn som er ute etter noe seriøst.

Jeg var på date for en uke siden med en dame som signaliserte ganske tydelig at hun ville bli godt kjent før sex, men siden jeg traff henne på en fest hos en felles kompis i slutten av oktober, har hun ligget med to menn som jeg vet om. Selektivt pripne damer har jeg ikke mye til overs for. Jeg er ingen stor fans av ONS eller mange partnere i utgangspunktet. Men å vente med sexen bare med meg, det scorer man faktisk ikke plusspoeng for, når jeg vet at det var enkel tilgang bare for noen uker siden.

Anonymous poster hash: f083a...251

Da var hun ikke så seriøs i utgangpunktet.

Anonymous poster hash: 2c396...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...