Gå til innhold

Addet han visst på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige helg møtte jeg en fyr på byen og vi hang sammen hele kvelden, klinte og pratet og hadde det bare fint. Ikke noe mer enn klining riktignok, ingen av oss var veldig fulle heller. Kjemien var ganske god i grunn.

Så i går var jeg på "vorspiel" hos en venninne og vi satt litt på facebook mens vi drakk vin og pratet, jeg nevnte at jeg ikke ville hatt noe i mot å bli bedre kjent med han jeg møtte, og tror dere ikke hun greide å finne ham? Tydeligvis har vi felles venner, så han ble lagt til. Sendte en melding med "Hei, husker du meg? :)"

Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke om det, jeg er jo selvfølgelig klar over at klining på byen ikke tas særlig tungt på av de fleste og jeg forventer ikke noen ting selv om det jo hadde vært hyggelig å kanskje dra på byen med ham igjen.

Men er det veldig kleint å legge til folk man møter på byen på facebook? Tolkes det som at jeg er interessert i noe mer eller? For jeg vil ikke oppfattes som klengete eller som at jeg innbiller meg at det er noe mellom oss bare fordi vi klinte på byen.



Anonymous poster hash: 58666...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ble forvekslet fullt navn og lignende, så vil jeg ikke si det er rart at du la han til på face. Det vil jo signalisere mot at du er litt interessert i å ha kontakt med han, ettersom du la han til og sendte han mld. Hvis det ikke ble forvekslet noe navn, så er det litt stalkerish, altså da har du virkelig hunta han down for å finne han altså.



Anonymous poster hash: 8c2e6...63c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ble forvekslet fullt navn og lignende, så vil jeg ikke si det er rart at du la han til på face. Det vil jo signalisere mot at du er litt interessert i å ha kontakt med han, ettersom du la han til og sendte han mld. Hvis det ikke ble forvekslet noe navn, så er det litt stalkerish, altså da har du virkelig hunta han down for å finne han altså.

Anonymous poster hash: 8c2e6...63c

Bare fornavn, men han er utenlandsk så fornavnet hans er sjeldent, han dukket opp med en gang jeg skrev inn navnet. Dessuten hadde vi en del felles venner. Så jeg drev ikke noen stalking akkurat, men jeg vet ikke.. :sjenert:

Anonymous poster hash: 58666...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fornavn, men han er utenlandsk så fornavnet hans er sjeldent, han dukket opp med en gang jeg skrev inn navnet. Dessuten hadde vi en del felles venner. Så jeg drev ikke noen stalking akkurat, men jeg vet ikke.. :sjenert:

Anonymous poster hash: 58666...0de

Har han svart?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som kan skje er at han ikke er interessert og sletter deg igjen.. Da har du ihvertfall prøvd :) Fortell oss hvordan det går da!

Hvis du sendte den på Facebook kan du vel se om mottakeren har sett meldingen også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene, nå føler jeg meg litt mindre dum! :fnise:

Nå som jeg tenker over det sa han faktisk at vi burde få kontakt. Riktignok med en spøk om at "så kan vi gifte oss og få unger og golden retriever!" men likevel, det er jo noe, haha.

Han har ikke svart, og ikke sett meldingen heller. :(



Anonymous poster hash: 58666...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...