Gå til innhold

Date'n avlyste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han må vell få summet seg litt før han foreslår en ny date? Planlegging og fyllesyk er gjerne en dårlig ide. Det er første daten. Kanskje bestekompisen hans hadde bursdag og han var med på feiring som resulterte i litt for mye å drikke? Kanskje han ikke drakk så mye men likevel ble skikkelig fyllesyk? Hvem vet... Men skjønner om du er skuffet. Man gleder seg gjerne til første daten, reserverer dagen og planlegger.

Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg veldig godt. I lik situasjon hadde jeg følt meg nokså snurt, og gjerne vært litt småfurten. :glare: Men jeg anbefaler deg at han får ta kontakt neste gang. Han har avlyst, og jeg finner det naturlig at han tar ansvar for å avtale ny date for å erstatte den som utgikk. Jeg hadde ansatt ballen for å være i hans hjørne nå. Prøvd å fokusere på noe annet, og sett hva han gjorde.

Ja, er litt uansvarlig av han å drikke seg snytfull dagen før, etter min mening. Han burde kjenne seg selv godt nok til å vite at han er slått ut dagen derpå. Evt, vært ansvarlig nok til å avslutte festen på en okei-tidspunkt, og holdt alkoholnivået på et greit mengdenivå. Men igjen, alle kan skjeie ut. Kanskje han var så gira på å treffe deg at han ville avtale første mulige tidspunkt, og håpet at han skulle være oppegående nok til å ha en fin date? evt. så ble han revet med. Uansett, ikke okei etter mi bok, men ikke nødvendigvis en dealbreaker.

Anbefaler deg ikke å være sur, eller negativ ovenfor han. Han har beklaget seg, og hvis du er sinna vil han nok trekke seg unna, og annse deg for å psyko kontrollerende kjerring (i verste tilfelle). Husk, ingen ønsker å være med noen som er negative, vi tiltrekkes alltid mot positive mennesker som tilfører smil og glede i våre liv.

Om du føler stemninga er der, så send han gjerne en melding om at du håper formen hans bedrer seg, og ønsker han en fin kveld. Få også med at han får si fra angående neste date, eller at han får ta kontakt når dere skal avtale å møtes. Da vet han også at det er opp til han å ta ansvar for å avtale ny date.

Lykkt til, :blomst: og hold oss gjerne oppdatert!

:)

Ja, har skrevet litt idag, og tonen er grei den. Både fra min side og hans side. Jeg har ikke kjeftet eller vært sur, bare gitt beskjed om at jeg ble litt skuffet, og at han får finne ut når han kan ang ny date. Jeg spør ham hvertfall ikke på date for å si det sånn.

Får se hvordan tonen blir de neste dagene, om det evt dabber av eller om det fortsetter som før. Om det dabber av på mld fra ham, så vet jeg hvertfall hvordan det ligger an.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må vell få summet seg litt før han foreslår en ny date? Planlegging og fyllesyk er gjerne en dårlig ide. Det er første daten. Kanskje bestekompisen hans hadde bursdag og han var med på feiring som resulterte i litt for mye å drikke? Kanskje han ikke drakk så mye men likevel ble skikkelig fyllesyk? Hvem vet... Men skjønner om du er skuffet. Man gleder seg gjerne til første daten, reserverer dagen og planlegger.

Det er akkurat det, jeg planla og være på date med ham, og dvs at alle andre evt planer er lagt på is. Istedet sitter jeg er og er småirritert..

Vi får se om han kommer frem til en ny date. Jeg skal prøve å ikke ha noen som helst forhåpninger.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det, jeg planla og være på date med ham, og dvs at alle andre evt planer er lagt på is. Istedet sitter jeg er og er småirritert..

Vi får se om han kommer frem til en ny date. Jeg skal prøve å ikke ha noen som helst forhåpninger.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Ja, og det er det lov å føle, men det handler jo om dine følelser. Lov å håpe, men ikke gi det for mye makt og ikke la det ødelegge. Finn heller på noe annet i dag og få bort tankene istedenfor å dyrke skuffelsen om at det ikke ble noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt ham en sjanse til, på hans initiativ. Synes ikke egentlig det er noe å irritere seg over.

Kanskje ikke. Men irriterer meg over at han drakk og ble dårlig når vi har planlagt daten i 2 uker..

Men sånn positivt sett, så er jeg hvertfall ikke nervøs lenger ;)

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal på en første date og så drar han og drikker seg så drita at han blir fyllesjuk dagen etter..... Sier sitt om hvor interessert han egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal på en første date og så drar han og drikker seg så drita at han blir fyllesjuk dagen etter..... Sier sitt om hvor interessert han egentlig er.

Var min tanke og.............

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt ham en sjanse til, på hans initiativ. Synes ikke egentlig det er noe å irritere seg over.

Selvfølgelig er det noe å irritere seg over når noen ikke holder avtaler og det er selvforskyldt. Dvs. i mitt hode er det en selvfølge ihvertfall. Men nå har ihvertfall TS noe å erte ham for når daten (antakelig) blir noe av etter hvert, det er jo en fin icebreaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det noe å irritere seg over når noen ikke holder avtaler og det er selvforskyldt. Dvs. i mitt hode er det en selvfølge ihvertfall. Men nå har ihvertfall TS noe å erte ham for når daten (antakelig) blir noe av etter hvert, det er jo en fin icebreaker.

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det noe å irritere seg over når noen ikke holder avtaler og det er selvforskyldt. Dvs. i mitt hode er det en selvfølge ihvertfall. Men nå har ihvertfall TS noe å erte ham for når daten (antakelig) blir noe av etter hvert, det er jo en fin icebreaker.

Ja ja, jeg kan forstå at andre synes det, selv om jeg ikke gjør det selv. Personlig så mener jeg at å avlyse planer er helt greit så lenge man opplyser om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg kan forstå at andre synes det, selv om jeg ikke gjør det selv. Personlig så mener jeg at å avlyse planer er helt greit så lenge man opplyser om det.

Ikke når daten var planlagt i 2 uker, og jeg fikk bekreftelser der han gledet seg i hele går, for så midt på natten bekrefte det enda en gang.....

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Jeg ville nok gitt han en sjanse til. Men jeg forstår at du er irritert, TS, det ville jeg også vært! Spesielt om han ikke tenker nytt tidspunkt, men han er vel for fyllesjuk til å orke og tenke på det akkurat nå. Ville sett det an neste uke. Bor han langt unna deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg kan forstå at andre synes det, selv om jeg ikke gjør det selv. Personlig så mener jeg at å avlyse planer er helt greit så lenge man opplyser om det.

Nei, det er faktisk ikke helt greit selv om man opplyser om det. Å si fra om det er selvfølgelig et minimum, men man blir likevel irritert fordi man har satt av tiden og i mange tilfeller har slått fra seg andre planer og sagt nei til andre invitasjoner. Man viser i tillegg at man kanskje ikke er spesielt seriøs med datinga når man velger å gå på fylla dagen før en date man har visst om i flere uker.

Det behøver ikke være en dealbreaker for min del, men om hun hadde gjort noe slik så hadde det vært en liten varseltrekant. Hadde det skjedd igjen så hadde det vært over og ut, for jeg gidder ikke bruke tid på mennesker som ikke viser evne til å respektere andres tid.

Anonymous poster hash: 0d469...9d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er faktisk ikke helt greit selv om man opplyser om det. Å si fra om det er selvfølgelig et minimum, men man blir likevel irritert fordi man har satt av tiden og i mange tilfeller har slått fra seg andre planer og sagt nei til andre invitasjoner. Man viser i tillegg at man kanskje ikke er spesielt seriøs med datinga når man velger å gå på fylla dagen før en date man har visst om i flere uker.

Det behøver ikke være en dealbreaker for min del, men om hun hadde gjort noe slik så hadde det vært en liten varseltrekant. Hadde det skjedd igjen så hadde det vært over og ut, for jeg gidder ikke bruke tid på mennesker som ikke viser evne til å respektere andres tid.

Anonymous poster hash: 0d469...9d2

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville nok gitt han en sjanse til. Men jeg forstår at du er irritert, TS, det ville jeg også vært! Spesielt om han ikke tenker nytt tidspunkt, men han er vel for fyllesjuk til å orke og tenke på det akkurat nå. Ville sett det an neste uke. Bor han langt unna deg?

Ca 3 timer.

Det verste er at jeg hadde vasket huset, styrt på med mye for å få alt på stell, handlet inn god mat osv osv.

.......................................................................

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte avlyse (i dag) daten jeg skulle på i kveld. Sa med det samme at jeg fremdeles ville treffes og fant noen nye dager som passet for meg neste uke så han kunne se at jeg ville :)

Jeg utsatte fordi jeg ble syk (ikke fyllasyk), kjedelig men sånn skjer. Tror han tok det greit, utifra hva han skrev tilbake :)



Anonymous poster hash: aec6d...53d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe sånt som skjedde meg og en gang. :sukk: Skulle ha med date på tur i Oslo en lørdag og skulle møtes et bestemt sted kl 10. Date var planlagt i to uker og hver dag ble det skrevet hvor mye det ble gledet til dette. Til og med på fredagen. Så kl 17 på fredagen får jeg vite at personen skulle ut og møte noen andre, og jeg sa at "du husker at vi skal møtes i morgen kl 10? :) " og får til svar at "selvsagt kommer jeg! :) "

Kl 10 er jeg på det stedet og venter. Kl 11 er han ikke kommet og jeg har ikke fått tak i ham på sms eller via å ringe så jeg drar hjem. Kl 16 får jeg en sms om at han forsov seg fordi han var ute til kl 05 og hadde drukket ganske mye og trengte å sove ut. :glare:

Hvis jeg har en avtale, og jeg går ut med noen andre dagen før den avtalen så sier jeg til de andre at jeg har en avtale og ikke kan være for sent ute. >_<

For min del så ble det ingen ny date her da jeg ble innmari sint fordi den kronfjotten kastet bort hele dagen min! d015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Han har tatt kontakt siden. Så det får vel bli som det blir..

Lille-pus: Vi klikket så godt at begge slettet hele dating-profilen. Kan alltids å inn igjen, men liker å opprette skikkelig kontakt om jeg først har den kjemien med en.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Jeg ser den.

Poenget er bare at man vet ikke at kjemien faktisk er der før man har møttes og tilbragt noe tid sammen.

I skrevne ord på en skjerm er det mye som ikke kan overføres med bokstaver.

Å satse alle pengene på en potensiell kjemimatch før man har møttes kan være litt farlig for din egen selvfølelse tenker jeg.

- for tenk om du oppdager at den skriftlige kjemien er fraværende i virkelighetenes verden når man møtes.

Så håper jeg jo på det beste for deg med den fyllesyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...