Gå til innhold

Overfladiske personer som tror på ulike ligaer for utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det er vanskelig å unngå å få det til å høres negativt om noen sier han er under min liga.

Det er få som sier rett ut at noen er under ens egen liga, fordi det høres innbilsk ut. Men man kan jo si det om en annen dame, at en mann under hennes liga prøvde å sjekke henne opp.

Anonymous poster hash: 6c37b...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men poenget mitt er at jeg synes folk er litt kvalme og selvgode om de sier de er over noens liga for det blir gjerne sagt med en viss forakt ofte. F. Eks er det jo slik at når jenter blir sjekka opp av mindre attraktive menn da, så har jeg ofte hørt de si noe sånt som. Hva faen er det han tror liksom. Han er jo waaay out of my league.

Om det er en gammel, lite attraktiv gubbe som prøver å sjekke meg opp, så meg innrømme at jeg kan tenke det der, men jeg sier det ikke høyt. Dra litt på smilebåndet etterpå, det kan jeg gjøre.

Anonymous poster hash: 6c37b...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poenget mitt er at jeg synes folk er litt kvalme og selvgode om de sier de er over noens liga for det blir gjerne sagt med en viss forakt ofte. F. Eks er det jo slik at når jenter blir sjekka opp av mindre attraktive menn da, så har jeg ofte hørt de si noe sånt som. Hva faen er det han tror liksom. Han er jo waaay out of my league.

Jo, men da bringer de jo negativitet til ordet. Og dermed så tolker du det også negativt når du hører det selv i en ikke-negativ setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga? Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det. Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig. Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Nja...

Jeg tror mange kan være enige i et visse utseender er attraktive, da mener jeg de med symmetriske ansikter. Men selve oppdelingen av "skalaen"synes jeg er teit. Noen sier en dame er en 9'er mens andre mener hun er en 7'er, så man kan aldri bli enige om hva som er hva.

Men når gutter snakker om liga,skala osv så sier jeg next,for min liga er for høy for sånn prepubertal gutteprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...

Jeg tror mange kan være enige i et visse utseender er attraktive, da mener jeg de med symmetriske ansikter. Men selve oppdelingen av "skalaen"synes jeg er teit. Noen sier en dame er en 9'er mens andre mener hun er en 7'er, så man kan aldri bli enige om hva som er hva.

Men når gutter snakker om liga,skala osv så sier jeg next,for min liga er for høy for sånn prepubertal gutteprat.

Men det vil jævlig sjeldent være noen som sier at en dame er 2 mens andre mener 9. Ergo ER det glidende forskjeller, men stort sett vil en person, kun basert å utseende, holde seg i ett område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelige finnes det ligaer. Angelina Jolie er i en helt annen liga enn meg.

er fordi hun er kjendis og har mye mer penger enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fordi hun er kjendis og har mye mer penger enn deg.

Nå er det snakk om utseende ligaen i denne tråden. Hun er rent utseendemessig i et annen liga enn meg.

Hun har et såpass symmetrisk ansikt at hun blir sett på som en skjønnhet i de fleste land, selv om normene for å være vakker varier fra land til land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snakk om utseende ligaen i denne tråden. Hun er rent utseendemessig i et annen liga enn meg.

Hun har et såpass symmetrisk ansikt at hun blir sett på som en skjønnhet i de fleste land, selv om normene for å være vakker varier fra land til land.

med litt retusjering og sminke og litt nip tuck ja. Sett bilde av mange kjendiser når de er hverdagslig kledd opg uten sminke. Da er de ikke penere enn andre folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga?

Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det.

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig.

Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Det har alltid vært ligaer. Hvem vil forvente at hele klassen fra videregående ville få akkurat samme tallkarakter for utseende/skjønnhet hvis en tilfeldig utvalgt gruppe på 1000 personer skulle gi dere poeng på en skala fra 1 til 10? At smaken varierer litt fra person til person er ikke det samme som at det ikke er noen som vil få en høy gjennomsnittlig score, mens andre vil få en vesentlig lavere.

Det kan sikkert være enkeltmennesker som mener Kim Jung-un er vakrere enn George Clooney, men de aller fleste vil oppfatte George Clooney som vesentlig mer attraktiv utseendemessig. Om disse to hverken var rike eller berømte ville George Clooney hatt vesentlig lettere for å finne seg en kvinne med høy score på den beskrevne testen.

Det finnes mennesker som sliter med å finne seg partner, og noen sliter fordi de ikke vil erkjenne at de menn/kvinner de har lyst på har sjans på kjekkere/vakrere menn/kvinner, og at de derfor ikke forholder seg til sin egen markedsverdi. Hvis ingen av de du har sjans på finner nåde for dine øyne, mens du alltid går etter menn/kvinner du ikke kan få, er det sannsynlig at du stiler for høyt, at du er mer kresen enn din markedsverdi tillater. Og da blir du gående singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har alltid vært ligaer. Hvem vil forvente at hele klassen fra videregående ville få akkurat samme tallkarakter for utseende/skjønnhet hvis en tilfeldig utvalgt gruppe på 1000 personer skulle gi dere poeng på en skala fra 1 til 10? At smaken varierer litt fra person til person er ikke det samme som at det ikke er noen som vil få en høy gjennomsnittlig score, mens andre vil få en vesentlig lavere.

Det kan sikkert være enkeltmennesker som mener Kim Jung-un er vakrere enn George Clooney, men de aller fleste vil oppfatte George Clooney som vesentlig mer attraktiv utseendemessig. Om disse to hverken var rike eller berømte ville George Clooney hatt vesentlig lettere for å finne seg en kvinne med høy score på den beskrevne testen.

Det finnes mennesker som sliter med å finne seg partner, og noen sliter fordi de ikke vil erkjenne at de menn/kvinner de har lyst på har sjans på kjekkere/vakrere menn/kvinner, og at de derfor ikke forholder seg til sin egen markedsverdi. Hvis ingen av de du har sjans på finner nåde for dine øyne, mens du alltid går etter menn/kvinner du ikke kan få, er det sannsynlig at du stiler for høyt, at du er mer kresen enn din markedsverdi tillater. Og da blir du gående singel.

hva med de som velger styggere kjærester enn det de kan få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke ligaer nei... Nå har jeg hørt det også :P kall det hva du vil men en rangering etter utdannelse/utseende/penger etc... Vil alltid finne sted.

Anonymous poster hash: aa578...5f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med de som velger styggere kjærester enn det de kan få?

Det er selvsagt ingenting i veien for det, problemet jeg har beskrevet i flere tråder her på KG er når noen priser seg ut av markedet ved å alltid gå etter menn/kvinner man ikke har sjans på. Gjerne basert på en urealistisk forestilling om egen attraktivitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt ingenting i veien for det, problemet jeg har beskrevet i flere tråder her på KG er når noen priser seg ut av markedet ved å alltid gå etter menn/kvinner man ikke har sjans på. Gjerne basert på en urealistisk forestilling om egen attraktivitet.

men er mange dritpene som har stygge kjærester. er dette slike som tror de er mindre attraktive enn de egentlig er?

kanskje det er slike mindre attraktive håper på å finne...

og hva me kjempepene folk som ikke får seg kjæreste?

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er mange dritpene som har stygge kjærester. er dette slike som tror de er mindre attraktive enn de egentlig er?

kanskje det er slike mindre attraktive håper på å finne...

og hva me kjempepene folk som ikke får seg kjæreste?

Det finnes selvsagt andre grunner til å forbli singel enn at man er urealistisk kresen, men det jeg har pekt på her på KG er at en del kvinner lider av det jeg har kalt prinsessesyndromet. For kvinner med prinsessesyndrom fortoner det seg som at verden er full av svært vakre kvinner, hvor de enn snur seg ser de 7-ere, 8-ere og 9-ere av hunnkjønn, mens menn etter deres vurdering stort sett befinner seg på nedre halvdel av attraktivitetsskalen, bare noen ytterst få menn finner nåde for deres øyne. Disse kvinnene overvurderer nærmest konsekvent kvinners attraktivitet (herunder sin egen), mens de nedvurderer menns. Slik at dette tilsynelatende misforholdet oppstår.

Det er flere grunner til at dette kan skje. En årsak kan ligge i at unge jenter får en pangstart på kjønnsmarkedet fordi de er aktuelle som kjærester for gutter i flere trinn over seg, mens de unge guttene har mer enn nok med å konkurrere med eldre og rikere gutter om jentene på samme trinn. Dermed venner jentene seg lett til å kunne få gutter som er litt mer attraktive enn dem, og det er uheldig siden dette overtaket ikke varer livet ut. Så lenge det fødes omtrent like mange gutter som jenter vil ikke det ene kjønn kunne være mer populært på partnermarkedet enn det andre livet sett under ett. Menn og kvinner har litt ulike popularitetskurver gjennom livet, men livet sett under ett vil en mann og en tilsvarende attratktiv kvinne stille ganske likt. Vel å merke på partnermarkedet.

sexrelasjonsmarkedet (markedet for one night stands og løse forbindelser) begrenses ikke tilbud-etterspørsel på samme måte av antall menn og kvinner, og der vil kvinnen ha et kraftig overtak fordi menn som gruppe er vesentlig ivrigere og mindre kresne. Dette kan også bidra til at en del kvinner får urealistiske forestillinger om hvem de har sjans på. Vi kjenner vel alle kvinner av typen som stadig drar hjem fra byen med en svært kjekk mann på lørdag, og som når uken kommer og han ikke ringer beklager seg over at «menn bare er ute etter én ting.» Menn er ikke bare ute etter én ting, men som kvinne har du sjans til å få sex med menn du ikke nødvendigvis har sjans til å få som kjæreste, hvis du konsekvent velger menn fra øverste hylle på byen og mennene sjelden eller aldri vil noe mer, er det en god indikasjon på at du ikke er så attraktiv som mennene du har sex med. Men noen kvinner nekter å godta det og går heller single.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes selvsagt andre grunner til å forbli singel enn at man er urealistisk kresen, men det jeg har pekt på her på KG er at en del kvinner lider av det jeg har kalt prinsessesyndromet. For kvinner med prinsessesyndrom fortoner det seg som at verden er full av svært vakre kvinner, hvor de enn snur seg ser de 7-ere, 8-ere og 9-ere av hunnkjønn, mens menn etter deres vurdering stort sett befinner seg på nedre halvdel av attraktivitetsskalen, bare noen ytterst få menn finner nåde for deres øyne. Disse kvinnene overvurderer nærmest konsekvent kvinners attraktivitet (herunder sin egen), mens de nedvurderer menns. Slik at dette tilsynelatende misforholdet oppstår.

Det er flere grunner til at dette kan skje. En årsak kan ligge i at unge jenter får en pangstart på kjønnsmarkedet fordi de er aktuelle som kjærester for gutter i flere trinn over seg, mens de unge guttene har mer enn nok med å konkurrere med eldre og rikere gutter om jentene på samme trinn. Dermed venner jentene seg lett til å kunne få gutter som er litt mer attraktive enn dem, og det er uheldig siden dette overtaket ikke varer livet ut. Så lenge det fødes omtrent like mange gutter som jenter vil ikke det ene kjønn kunne være mer populært på partnermarkedet enn det andre livet sett under ett. Menn og kvinner har litt ulike popularitetskurver gjennom livet, men livet sett under ett vil en mann og en tilsvarende attratktiv kvinne stille ganske likt. Vel å merke på partnermarkedet.

sexrelasjonsmarkedet (markedet for one night stands og løse forbindelser) begrenses ikke tilbud-etterspørsel på samme måte av antall menn og kvinner, og der vil kvinnen ha et kraftig overtak fordi menn som gruppe er vesentlig ivrigere og mindre kresne. Dette kan også bidra til at en del kvinner får urealistiske forestillinger om hvem de har sjans på. Vi kjenner vel alle kvinner av typen som stadig drar hjem fra byen med en svært kjekk mann på lørdag, og som når uken kommer og han ikke ringer beklager seg over at «menn bare er ute etter én ting.» Menn er ikke bare ute etter én ting, men som kvinne har du sjans til å få sex med menn du ikke nødvendigvis har sjans til å få som kjæreste, hvis du konsekvent velger menn fra øverste hylle på byen og mennene sjelden eller aldri vil noe mer, er det en god indikasjon på at du ikke er så attraktiv som mennene du har sex med. Men noen kvinner nekter å godta det og går heller single.

Er pene jenter som blir utsatt for playere og. Mener du å si at alle av de egentlig er stygge?

Og hva med playere som er mundre fysisk attraktive enn de de får til sengs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, selvfølgelig finnes det ligaer.

Er over snittet pen. Slik er det bare, er ikke overfladisk en gang, ble født slik. Noen er pene-andre ikke.

Vil ha en på mitt nivå, både utseendemessig, jobbmessig, utdannelse og verdier.



Anonymous poster hash: dc671...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pene jenter som blir utsatt for playere og. Mener du å si at alle av de egentlig er stygge?

Og hva med playere som er mundre fysisk attraktive enn de de får til sengs?

Pene jenter beklager seg sjelden over at «menn bare er ute etter én ting» fordi det er nok av kjekke menn som gjerne vil ha et forhold. En og annen player gjør ikke en jente evig singel. Hvis en jente hele tiden opplever at guttene ikke vil noe mer er hun neppe så attraktiv som hun tror.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love dere en ting-playerer går etter pene damer. Det blir en ekstra utfordring, og det er nettopp utfordringen de er veeeeldig glad i;)



Anonymous poster hash: dc671...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene jenter beklager seg sjelden over at «menn bare er ute etter én ting» fordi det er nok av kjekke menn som gjerne vil et forhold. En og annen player gjør ikke en jente evig singel. Hvis en jente hele tiden opplever at guttene ikke vil noe mer er hun neppe så attraktiv som hun tror.

Det er det mange årsaker til, kjemi kan ikke kjøpes på butikken..

Anonymous poster hash: dc671...ad6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...