Gå til innhold

Overfladiske personer som tror på ulike ligaer for utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga?

Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det.

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig.



Anonymous poster hash: 0a435...9ef
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du har lyst til å tro dette, men faktum er at veldig mange mennesker graderer andres utseende ubevisst. Og en 2'er eller 8'er er ikke nøyaktig definert, vi har litt forskjellig smak, men ikke veldig forskjellig smak.



Anonymous poster hash: 6c37b...5c4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga?

Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det.

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig.

Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Kult! Hvorfor sverer ikke 100 av de peneste damene meg på Sukker? Statisk skulle en av disse damene ha svart meg.

Anonymous poster hash: 179ca...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dømmer bare etter tre skalaer. De heter: Ja, nei og kanskje tiltrekkende :ler:

Endret av Evilposelos
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer bare etter tre skalaer. De heter: Ja, nei og kanskje tiltrekkende :ler:

Altså mellom 7-10 på ja. 1-3 på nei, og 4-6 på kanskje? ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samfunnsvitenskapene er det helt nødvendig at vi kategoriserer og generaliserer. Når man i dating snakker om ligaer er det nødvendige kategoriseringer. Det er en konstruksjon, men like fullt effektivt. Å slåss mot noe så basalt blir for meg tåpelig kvinnepjatt. Man innbiller seg at man er mer humanistisk mens man egentlig bare er litt korttenkt og normativ.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså mellom 7-10 på ja. 1-3 på nei, og 4-6 på kanskje? ;)

Jeg vet ikke helt, har en sær smak. Etter hvordan andre venner dømmer, er det gjennomsnittet jeg går etter :ler: , men JEG synes jo de er veldig pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt, har en sær smak. Etter hvordan andre venner dømmer, er det gjennomsnittet jeg går etter :ler: , men JEG synes jo de er veldig pene.

Alle har nok en intern "skala" som de dømmer folk etter. Problemet blir når folk bruker sin egen skala for å dømme andre for å ha andre verdier i sine vurderinger av folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har nok en intern "skala" som de dømmer folk etter. Problemet blir når folk bruker sin egen skala for å dømme andre for å ha andre verdier i sine vurderinger av folk.

Ja, du har rett i det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning har vist at man finner en som er likeverdig en på skalaen.



Anonymous poster hash: edf63...2b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskning har vist at man finner en som er likeverdig en på skalaen.

Anonymous poster hash: edf63...2b9

Haha. Det stemmer faktisk. Forskning people, selv forskning! Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at folk tror det motsatte kjønn går etter samme skala som dem selv.

F.eks. en kjekk kvinne på 40 med høy utdannelse, ser kanskje etter en kjekk mann på 40 med høy utdannelse.

Problemet er at den mannen ser ikke nødvendigvis etter henne.
På hans egen skala er muligens en søt dame på 30 med langt hår og store pupper en 10'er.

Man må gjøre litt research for å finne ut hva det motsatte kjønn vil ha.



Anonymous poster hash: e468a...cfd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende veier ikke opp for iq lik retarded.

Alt i livet er vell en byttehandel`???

Den som er pen-higer ikke nødvendigvis etter mer fysisk skjønnhet...

Den som har mer enn nok penger,ønsker seg sjelden mye mer...

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga?

Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det.

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig.

Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Er du kanskje litt bitter for at folk mener at du skal oppsøke damer som er på din "league"? Det skal du ikke ta som er fornærmelse, det gjelder begge kjønn. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg opplever at menn sjekker opp damer som de ikke har drag på og etterpå klager på at alle er så avvisende. I andre øyne er det ikke merkelig i det hele tatt. Ja, det finnes noen menn og kvinner som får partnere som er penere, men de aller fleste får ikke det, og det er å be om et kjærlighetsløst liv å kunne sjekke opp mennesker som er "over your league"!

Også kan du mene og tro hva du vil, men ikke klag når du ikke har draget på damene du sjekker opp.

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...