Gå til innhold

Jeg er feit, men vil ha en mann som trener :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du har et overfladisk krav til en partner må du også forvente at alle andre har det. De som er veltrent selv vil ofte ha en som også er det. Eller i det minste er i god form. Bare sånn at du er klar over det.

Men det finnes nok veltrente menn som kanskje ikke er så overfaldiske i valg av partner også.

Det er jeg fullstendig klar over. Er derfor jeg nå starter å trene, og kutter ut godis. Har vel før tenkt at en overvektig mann går fint, men alle de jeg har datet, har vært så late. Derfor har jeg funnet ut at jeg må nok finne en som er mer glad i å trene. Og da må jeg trene selv og. Kan legge til at jeg ikke er i elendig form da. Jeg klarer fint å gå noen mil på tur i skogen, og kupert terreng og mye bakker.

Anonymous poster hash: 30ead...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De der er da ikke overvektige... Herregud.

Anonymous poster hash: 25917...296

Pr definisjon så er de jo det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar.

Jeg er ikke ekstremt feit, og med valker. Jeg er 75 cm målt rundt magen der navlen er. Så har smal midje i forhold til resten av kroppen. Fettet legger seg på rompe, lår og pupper. Ønsker å gå ned 15 kg.

Dessverre går det ikke raskt da jeg har lav forbrenning, og ønsker å gjøre det til en livsstil. Regner vel med at de første 5 forsvinner fort, men så går de 10 siste sakte. Satser på å ha gått ned det jeg ønsker til sommeren.

Anonymous poster hash: 30ead...017

Kanskje litt off-topic, men ville bare si at dette er jo drømmesituasjonen min hahah altså at fettet legger seg på rumpe og pupper og ikke på mage :P Men om du ikke er fornøyd, så stå på :)

Anonymous poster hash: 90503...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off-topic, men ville bare si at dette er jo drømmesituasjonen min hahah altså at fettet legger seg på rumpe og pupper og ikke på mage :P Men om du ikke er fornøyd, så stå på :)

Anonymous poster hash: 90503...e4d

Takk. Ser jo at jeg er heldig med kroppsformen min. Men nå synes jeg selv den er for stor. Jeg er bare 161 cm høy, så 15 kg for mye synes da. Blir for mye rompe, lår og hofter. Og nå er jo rompe og lår bare dvaske og dissete, ikke så sexy. Men bare jeg får trent og mister 10-15 kg, så ser det mye bedre ut. Og jeg har fortsatt store pupper og rompe.

Anonymous poster hash: 30ead...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er da ikke overvektige... Herregud.

Anonymous poster hash: 25917...296

Jo, de er nok det. Da jeg hadde en BMI på 25 (altså per definisjon overvektig) så var jeg slankere enn de der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min utfordring var at jeg er overvektig, men hadde nylig snudd om på livsstilen(trening hver andre dag og sunn kost).

Da jeg ble kjent med en interessant fyr, sørget jeg tidlig for å "snike" inn i samtalen at jeg trente hver andre dag og hadde gjort det i et par måneder. :P Vi ble sammen, og litt senere nevnte han i forbifarten at han hadde blitt veldig imponert over at jeg hadde begynt å trene før vi møttes osv osv...

Traff han jeg er sammen med nå, et halvt år senere. Så var fortsatt overvektig, men da igjen møttes vi tilfeldig en kveld han var med en kompis av han som kjente venninna mi, og vi bestemte oss for å spille fotball. Også han sa senere at han syntes at jeg hadde overrasket han, og at selv om jeg er stor, så ser man at jeg har trent.

Begge er forresten treningsfreaks, and I love it.

Så..selv om jeg ikke er en mann, så virker det ihvertfall som at folk er fryktelig fordømmende når det gjelder overvektige, men du har makten til å "snu" om på det bildet. Og på den måten tiltrekke deg de mannfolka du vil. Bare bruk litt kvinnelist ;)



Anonymous poster hash: 90a65...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ingen automatikk i at overvektige tiltrekkes av hverandre, og at veltrente tiltrekkes av hverandre.

Jeg trener veldig mye. Mye kampsport tidligere, og styrkeløft og yoga nå.

Og jeg er en skikkelig chubbychaser! :D

Men det kan bli problematisk i ett forhold når jeg blir sammen med noen som ikke har forståelse for at jeg trener mye.

Anonymous poster hash: 4dbed...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jenter som har et avslappet forhold til kropp. Selv om jeg selv er veltrent så ser jeg ikke etter veltrente jenter. Jeg ser etter en som trives med den hun er 15 kg for mye ingen hindring :) men syting over at de ikke er bra nok, det er turn off!

Anonymous poster hash: 92a2c...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Når du har et overfladisk krav til en partner må du også forvente at alle andre har det. De som er veltrent selv vil ofte ha en som også er det. Eller i det minste er i god form. Bare sånn at du er klar over det.

Men det finnes nok veltrente menn som kanskje ikke er så overfaldiske i valg av partner også.

For noe piss.

Vil gjerne ha passe rund dame. Dette av rent seksuelle årsaker.

Jeg trener fordi jeg alltid har gjort det, fordi det er gøy i riktig mengde. Det har ingenting med å treffe damer å gjøre.

Det eneste kravet er at hun ikke må være så klengete at jeg ikke får trene.

Motspørsmål: er det sånn at dere ønsker menn som er prikk lik dere? Driver med det samme, kler seg likt, ser lik ut i kroppen, er like smart, osv? Det høres helt fjernt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de er nok det. Da jeg hadde en BMI på 25 (altså per definisjon overvektig) så var jeg slankere enn de der.

bodyfat_category.png

Anonymous poster hash: 13766...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr definisjon så er de jo det.

Enig. Bælfeite er de ikke, men de er jo overvektige. Uten at det behøver være noe galt i det.

Anonymous poster hash: b6b0c...e35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bodyfat_category.png

Anonymous poster hash: 13766...528

Fra wikipedia:

BMI-verdier

Undervektig < 18,5

Normal kroppsvekt fra 18,5 til 24,9

Overvektig fra 25 til 29,9

Fedme fra 30 til 34,9

Fedme, klasse II fra 35 til 39,9

Fedme, klasse III (ekstrem fedme) > 40

Edit: Ser jo nå at du har en skala for kroppsfettprosent, ikke BMI

Endret av Tvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe piss.

Vil gjerne ha passe rund dame. Dette av rent seksuelle årsaker.

Jeg trener fordi jeg alltid har gjort det, fordi det er gøy i riktig mengde. Det har ingenting med å treffe damer å gjøre.

Det eneste kravet er at hun ikke må være så klengete at jeg ikke får trene.

Motspørsmål: er det sånn at dere ønsker menn som er prikk lik dere? Driver med det samme, kler seg likt, ser lik ut i kroppen, er like smart, osv? Det høres helt fjernt ut.

Helt enig!

Jeg er til en viss grad overfladisk. Dvs jeg går etter det utseendet JEG tenner på. Og det er chubby damer :)

Anonymous poster hash: 4dbed...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra wikipedia:

BMI-verdier

Undervektig < 18,5

Normal kroppsvekt fra 18,5 til 24,9

Overvektig fra 25 til 29,9

Fedme fra 30 til 34,9

Fedme, klasse II fra 35 til 39,9

Fedme, klasse III (ekstrem fedme) > 40

Edit: Ser jo nå at du har en skala for kroppsfettprosent, ikke BMI

what! i følge denne er jeg veltrent. For en positiv overraskelse! :D

Anonymous poster hash: 853e2...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Overvekt" sier meg veldig lite. Er det snakk om vekten eller fett per se? Går greit med en del fett, men hvor mye er det snakk om? Sånn, f.eks.? Mer? :)

Dette er nok heller 10 kg.

Anonymous poster hash: 7b0f1...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, TS! Og jeg synes det er helt greit, som noen sa er det jo ikke en mann med six-pack du er ute etter, men en som er aktiv, og du er jo aktiv selv. Går på livsstil, ikke utseendet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Men hva tenker menn som trener, om å date en dame som er overvektig, men trener og har en aktiv livsstil? For jeg skal ned 15 kg, og det tar nok sin tid, og jeg har ikke tenkt til å gi opp dating helt til sommeren, og jeg er normalvektig igjen.

Anonymous poster hash: 30ead...017

Nå er jeg kvinne selv og aner ikke hva menn vil ha, men jeg vet om mange menn som er aktive selv om de ikke er slanke. De er ofte av typen som liker å være i Marka, gå på ski, gå i fjellet osv da, og ikke nødvendigvis treningssenter. Men jeg tenker i alle fall på dem som aktive selv om de ikke er synlig trent, så jeg tror nok fint du kan finne aktive menn også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

what! i følge denne er jeg veltrent. For en positiv overraskelse! :D

Anonymous poster hash: 853e2...10a

Ikke veltrent, men normalvektig. Man kan ha høy fettprosent likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe piss.

Vil gjerne ha passe rund dame. Dette av rent seksuelle årsaker.

Jeg trener fordi jeg alltid har gjort det, fordi det er gøy i riktig mengde. Det har ingenting med å treffe damer å gjøre.

Det eneste kravet er at hun ikke må være så klengete at jeg ikke får trene.

Motspørsmål: er det sånn at dere ønsker menn som er prikk lik dere? Driver med det samme, kler seg likt, ser lik ut i kroppen, er like smart, osv? Det høres helt fjernt ut.

Hvem er du til å si at det er piss? Jeg skrev OFTE vil de det, ikke ALLTID! Lær deg forskjellen. Og ja jeg vil ha en mann som er i god form. Her var det ikke snakk om klesstil eller intelligens men fysiske trekk ved utseendet. Så alt det du lister opp er irrelevant.

Har heller aldri sagt du trener for å treffe damer. Skjønner ikke hvorfor du illegger meg meninger eller påstander jeg aldri har ytret?

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aktiv, og trener så ofte jeg kan. Hadde jeg blitt sammen med ei som er overvektig så hadde jeg dratt henne med på treningssenteret så kunne vi trent i lag. Skrytt over hun om hvor flink hun er etter hver treningsøkt. Hvis hun ville trent med meg så klart ;) Jeg holder meg unna de som er late jeg.

Men du lukter kaviar

Anonymous poster hash: 9ccce...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...