Gå til innhold

Fikk nettopp FB-melding av min gifte kollega på 50+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis han bare er en kollega, og ikke sjefen, så har hun ingenting å tape på å sende en kopi til kona. :)

Tror folk virkelig de kan sende en beskjed til folk på facebook og så vil det bli hemmelig for alltid? Han kunne jo ikke vite om hun åpnet meldingen alene eller foran ørten andre kollegaer heller.
Sjansespill delux.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg ble litt betenkt da denne meldingen fra min gifte mannlige kollega på 50+ tikket inn i FB-innboksen min for en time siden:

"God aften *mitt fornavn*

Har lenge lekt med tanken på å skrive til deg her.. vi har jo en så hyggelig tone når vi møtes..;-)

Kanskje et glass vin eller to sammen en kveld hadde vært hyggelig ?

Vi lever tross alt bare en gang...;-)

Ha en nydelig fredagskveld så lenge...vakre du;-)"

..selv er jeg 26, og denne utpreget "hyggelige tonen" oss imellom har jeg aldri oppfattet. Det eneste kontakten vi har på jobb er at vi hilser i korridorene og iblant veksler noen høflige fraser, samme som med alle andre som er tilknyttet kontoret.

Tror jeg takker nei, gitt.... Hva går det av enkelte :roll:

Anonymous poster hash: 45d31...1ca

Er du sikker? En eldre mann kan lære deg opp på alle måter. Masse erfaring.

Anonymous poster hash: ebcdd...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var eklere at han sendte en slik melding når han allerede er giftt enn alderen hans... Hadde jeg vært kona ville jeg visst at mannen min hadde planer om å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe poeng i å blande seg opp i hans samliv slik jeg ser det.

Ingen aner hva som skjer mellom de og hvordan de har det.

Dessuten har ingenting skjedd her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv: ta med konen din ,så får jeg hilse på henne. Siden du er så kjekk,så er det sikkert en kjekk kone du har



Anonymous poster hash: 68615...620
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker? En eldre mann kan lære deg opp på alle måter. Masse erfaring.

Anonymous poster hash: ebcdd...cc2

Erfaring fra kona hans?

Hun er 26, tror hun har nok av erfaring. Og hvis det er erfaring hun vil ha, så finnes det mange 26-30 årige gutter med nok av erfaring og mer veltrente kropper enn en på 50+. Og, noen som ikke er gift er en fordel....

Endret av Noope
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk også melding av en gift kollega (40+) etter en lønningspils kona hans var med på. Han har hinta til meg face to face på fester før, og uansett hvor mange ganger jeg har avvist tar han ikke hintet. Fikk iallefall noe ala

"Du var den vakreste på utestedet i kveld og jeg skulle gjerne vært med deg hjem istedet for "navnet på kona"." fortetter med at de har problemer og den eneste han vil ha er meg, og at jeg ikke må svare på Facebook da kona leser meldingene hans. Før han går over på sms så jeg kan svare (han hadde nr mitt ifm en oppgave jeg hadde på jobb da jeg måtte ringe han). Svarte rett og slett at jeg ikke er interessert på den måten, og at vi ikke er noe annet enn kollegaer. Vil også gjerne at du slutter med denne typen tilnærminger mot meg.

Greit nok at han var full, men det der er ikke greit ovenfor kona heller meg. Har ikke møtt han etterpå da vi jobber i to veldig forskjellige avdelinger for tiden. Er allikevel spent på julebordet, om jeg må sette han på plass for 4 gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bare er en kollega, og ikke sjefen, så har hun ingenting å tape på å sende en kopi til kona. :)

Hvor naiv er du? Hvordan i all verden kan du garantere at ikke denne mannen, eller kona hans for den saks skyld, vil lage et helvete for Ts om hun sender en kopi til kona? Velkommen til verden. Ts skal gi blaffen i kona til denne fyren og tenke på seg selv, og da er det eneste riktige å enten ignorere eller takke høflig nei.

Anonymous poster hash: 21740...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kona ville jeg visst at mannen min hadde planer om å være utro.

Du er ikke kona hans. Ts er ikke kona hans. Ts skal gi blaffen i kona hans, men tenke på seg selv. For alt du vet kan det være denne mannen og kona har en felles forståelse for at slike ting er okei. Folk må slutte å blande seg.

Anonymous poster hash: 21740...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv: ta med konen din ,så får jeg hilse på henne. Siden du er så kjekk,så er det sikkert en kjekk kone du har

Anonymous poster hash: 68615...620

Ville satt spørsmål ved moralen hans, og acart noe sånt som;

"Ærlig talt, du er jo gift! Hva ville kona di syntes om hun visste at du holder på som dette? Synes du virkelig det står respekt av å holde på slik? Hvor er moralen din? Jobb med problemene deres, fremfor å være en drittsekk. Du er en voksen mann på 50 år, ikke en ung tøsete russegutt på 18. Voks opp!"

Anonymous poster hash: febd9...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satt spørsmål ved moralen hans, og acart noe sånt som;

"Ærlig talt, du er jo gift! Hva ville kona di syntes om hun visste at du holder på som dette? Synes du virkelig det står respekt av å holde på slik? Hvor er moralen din? Jobb med problemene deres, fremfor å være en drittsekk. Du er en voksen mann på 50 år, ikke en ung tøsete russegutt på 18. Voks opp!"

Anonymous poster hash: febd9...3ea

I tillegg;

"Og hvorfor i alle dager kan du tro at jeg skulle være interessert i å "hjelpe" deg med å være utro, og havne midt oppi den kompliserte skittentøyvasken deres?! Tror du ikke jeg er verdt mer enn som så? En mann som er ledig, og som man kan ha tillit til? Hvorfor skulle en som deg være OK for meg å rote meg borti? Synes det er en fornærmelse at du roter meg bort i dette med å sende slike meldinger! Lavmål! Nå vet jo jeg hva slags "trofast" ektemann du er, og synes det er kleint å skulle se deg på jobb.. Dette får du rydde op i snarest! Jeg er ikke en løstøs."

Anonymous poster hash: febd9...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satt spørsmål ved moralen hans, og acart noe sånt som;

"Ærlig talt, du er jo gift! Hva ville kona di syntes om hun visste at du holder på som dette? Synes du virkelig det står respekt av å holde på slik? Hvor er moralen din? Jobb med problemene deres, fremfor å være en drittsekk. Du er en voksen mann på 50 år, ikke en ung tøsete russegutt på 18. Voks opp!"

Anonymous poster hash: febd9...3ea

Rett og slett et ELENDIG råd. Hva vet du om hvilken deal han har med kona si?

Nei, Ts, du er nok ikke så dum at du går på "råd" som dette. Enten ignorere eller takke høflig nei og si du ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 21740...4d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg;

"Og hvorfor i alle dager kan du tro at jeg skulle være interessert i å "hjelpe" deg med å være utro, og havne midt oppi den kompliserte skittentøyvasken deres?! Tror du ikke jeg er verdt mer enn som så? En mann som er ledig, og som man kan ha tillit til? Hvorfor skulle en som deg være OK for meg å rote meg borti? Synes det er en fornærmelse at du roter meg bort i dette med å sende slike meldinger! Lavmål! Nå vet jo jeg hva slags "trofast" ektemann du er, og synes det er kleint å skulle se deg på jobb.. Dette får du rydde op i snarest! Jeg er ikke en løstøs."

Anonymous poster hash: febd9...3ea

ER DET MULIG!? Svarer man noe sånt som dette, så er helvete løs. Da kommer han bare til å fortsette. Et slikt svar er altfor engasjerende. Mye bedre ville vært noe som:

"Nei takk, jeg er ikke interessert!"

Anonymous poster hash: 21740...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER DET MULIG!? Svarer man noe sånt som dette, så er helvete løs. Da kommer han bare til å fortsette. Et slikt svar er altfor engasjerende. Mye bedre ville vært noe som:

"Nei takk, jeg er ikke interessert!"

Anonymous poster hash: 21740...4d5

Hvorfor i alle dager vil du bidra til at kona ikke skal få den informasjonen om mannen slik at hun kan ta et valg?!

Slike som deg forstår jeg meg lite på - nesten så du beskytter drittsekkene?

Nei, få det faen meg frem i lyset!!!!

Anonymous poster hash: febd9...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du bidra til at kona ikke skal få den informasjonen om mannen slik at hun kan ta et valg?!

Slike som deg forstår jeg meg lite på - nesten så du beskytter drittsekkene?

Nei, få det faen meg frem i lyset!!!!

Anonymous poster hash: febd9...3ea

Pass på sin egen dør først. Hadde dette vært en person man aldri møttes så hadde det vært greit. Men når man jobber med personen så vet en aldri hva han kan finne på om hun sladrer. Dessuten kan det hende at han har frie tøyler fra konas side og hun driter seg bare ut og hopper på konklusjoner uten å ha dem først.

Et "nei takk" holder i massevis og er et svar som gjør at det fremdeles kan være greit å dra på jobb uten å grue seg hver bidige dag. Fortsetter han så spør om dette er noe han får lov til av kona, får hun et "nei" der så gå videre og få en stopp på det, om dette omfatter trusler med å sladre så passer det seg bedre her da hun først nå vet omstendighetene.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker? En eldre mann kan lære deg opp på alle måter. Masse erfaring.

Anonymous poster hash: ebcdd...cc2

:kvalm:

Ville sagt nei takk, og spurt hva kona syns om at han dater småjenter på jobben.

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg ble litt betenkt da denne meldingen fra min gifte mannlige kollega på 50+ tikket inn i FB-innboksen min for en time siden:

"God aften *mitt fornavn*

Har lenge lekt med tanken på å skrive til deg her.. vi har jo en så hyggelig tone når vi møtes..;-)

Kanskje et glass vin eller to sammen en kveld hadde vært hyggelig ?

Vi lever tross alt bare en gang...;-)

Ha en nydelig fredagskveld så lenge...vakre du;-)"

..selv er jeg 26, og denne utpreget "hyggelige tonen" oss imellom har jeg aldri oppfattet. Det eneste kontakten vi har på jobb er at vi hilser i korridorene og iblant veksler noen høflige fraser, samme som med alle andre som er tilknyttet kontoret.

Tror jeg takker nei, gitt.... Hva går det av enkelte :roll:

Anonymous poster hash: 45d31...1ca

Jaja ts...sånn går det når du flørter med kollegaer. Det går på blikk og det går på kroppsføring. Er sikker på ts har hatt puppene på utstilling og sett 2 sek for lenge inn i øynene på denne mannen.

Husk, mye av det kvinner oppfatter som normal samtale, oppfattes som flørting av mange menn.

Anonymous poster hash: a88a5...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet. Er det ikke bare å takke høflig nei? Ta det som et komplement.

Det er ikke greit at han oppsøker utroskap, men det er da virkelig ikke TS sitt problem. Jeg ville svart på en høflig og avvisende måte, for å unngå at det hadde blitt kleint å møte han i gangene på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja ts...sånn går det når du flørter med kollegaer. Det går på blikk og det går på kroppsføring. Er sikker på ts har hatt puppene på utstilling og sett 2 sek for lenge inn i øynene på denne mannen.

Husk, mye av det kvinner oppfatter som normal samtale, oppfattes som flørting av mange menn.

Anonymous poster hash: a88a5...29c

Jo takk, har vært ut for den. Er unge jenter normalt blid, tilgjengelig og hyggelig mot eldre menn (særlig) kan det blir alt for mye å håndtere for dem rett og slett. De begynner å konstruere sine egne fantasier uten rot i virkeligheten. Jeg tror det ofte har veldig lite med jenta å gjøre, det må være mannlig overgangsalder eller noe i den duren.

Før facebooks tid fikk jeg erotiske kjærlighetsbrev fra en lærer. En gift, mindre pen, bælfeit 50+ åring med colabunn-brilleglass og flintskalle, som mente jeg var heit på han. Vi hadde i følge han ikke annet valg enn å leve ut våre desperate cravings etter hverandre. Som han også hadde observert at jeg gjengjeldte.

Jeg var 20, og på mitt heftigste. Hva feiler det sånne desillusjonerte menn? For det finnes mange av dem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var eklere at han sendte en slik melding når han allerede er giftt enn alderen hans... Hadde jeg vært kona ville jeg visst at mannen min hadde planer om å være utro.

"Har planer om"? Denne dama er neppe den første han har kontaktet. En som drister seg til å legge igjen såpass sterke bevis har nok holdt på med utroskap i lang tid allerede... Kanskje i både ti og tyve år... Og blir stadig mer dristig fordi han aldri blir tatt. Fordi ingen gidder å opplyse kona om at hun er gift med en horebukk.

Anonymous poster hash: c32b9...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...