Gå til innhold

Klarte henne ikke pga tattoveringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest daisydaisy

Javel. Da er det vel bare slik at din preferanse er kvinner uten tatoveringer. Hva ville du egentlig oppnå med denne tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, store tattoos på kvinner er simpelthen ikke pent. Forstår ikke hvorfor somme velger å "skjemme" seg med slikt. Egentlig liker jeg det hverken på menn eller damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Da er det vel bare slik at din preferanse er kvinner uten tatoveringer. Hva ville du egentlig oppnå med denne tråden?

Med teskje: Hvor vanskelig det er å avvise en dame som er veldig keen på deg når noe med kroppen hennes er fullstendig avtennende. Hva tipper du jeg vil "oppnå" annet enn å diskutere og å få andres synspunkter på noe jeg synes var veldig ubehagelig?

Anonymous poster hash: 165e2...155

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke fortelle henne hvorfor? Det er ikke som om dere har datet og du er pliktig å gi henne en forklaring på hvorfor du ikke er interessert.

Ellers er jeg enig. Tatoveringer er noe av det styggeste jeg vet om - på menn og kvinner. Folk med tatoveringer har statistisk sett langt fler sexpartnere så fordommene enkelte menn har er ikke helt ubegrunnede...

Anonymous poster hash: d78f5...8bf

Jeg er veldig interessert i å se denne statistikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i å se denne statistikken.

Jeg og. Om det stemmer tror jeg jammen jeg skal ordne noen selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av meg har masse tattoveringer, og de fleste er ikke fine engang.

Jeg var så forelsket i han likevel </3

Jeg syntes det er litt synd at en tattovering skal ha så mye å si på om man vil være med en person eller ikke, men jeg skjønner det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med teskje: Hvor vanskelig det er å avvise en dame som er veldig keen på deg når noe med kroppen hennes er fullstendig avtennende.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Men var dette det eneste du ikke likte med dama? Min erfaring er at når noen liker noe jeg synes er harry, så er de som oftest harry på flere andre områder også. En multitatovert dame kan jo aldri være søt/yndig eller elegant, det sier seg selv.

Anonymous poster hash: 0b48b...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke fortelle henne hvorfor? Det er ikke som om dere har datet og du er pliktig å gi henne en forklaring på hvorfor du ikke er interessert.

Ellers er jeg enig. Tatoveringer er noe av det styggeste jeg vet om - på menn og kvinner. Folk med tatoveringer har statistisk sett langt fler sexpartnere så fordommene enkelte menn har er ikke helt ubegrunnede...

Anonymous poster hash: d78f5...8bf

Nei, guuuuuuuud forby at man har "mange" sexpartnere.

Anonymous poster hash: 08e09...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en i mange år som ikke har taoveringer og synes det er stygt på jenter. Første jeg gjorde da jeg ble singel var å tatovere meg. Var ikke stor, men den er godt synlig når jeg går i singlet (har den på skuldra) Nå er jeg sammen med en som har ei tatovering(men han har lyst på flere) Og jeg har også lyst på flere. Synes det er tøft på både menn og damer. Til en viss grad.

Hadde jeg møtt en som ikke likte at damer tatoverte seg, så da har han heller ikke vært den rette for meg. Og jeg er langt fra harry. Nå har jeg ikke store tatoveringa, men har et ønske om en på leggen også ;)

Dumt for deg da TS hvis hun av personligheter skulle vært den rette for deg, men du ser forbi det pga av hennes tatoveringer. Ditt tap..



Anonymous poster hash: a6efc...2c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke fortelle henne hvorfor? Det er ikke som om dere har datet og du er pliktig å gi henne en forklaring på hvorfor du ikke er interessert.

Ellers er jeg enig. Tatoveringer er noe av det styggeste jeg vet om - på menn og kvinner. Folk med tatoveringer har statistisk sett langt fler sexpartnere så fordommene enkelte menn har er ikke helt ubegrunnede...

Anonymous poster hash: d78f5...8bf

Skulle likt å sett den statistikken. Jeg har tatovering selv, men jeg har vært i lange forhold, og har derfor hatt få sexpartnere. Så trur ikke det er mye holdt i det du skriver her. Trur ikke det har noe å si hvor mange sexparnere man har hatt ut fra om man har tatovering eller ei. Har hatt 1 one night stang i hele mitt liv. Og jeg er godt over 30 år..

Anonymous poster hash: a6efc...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett den statistikken. Jeg har tatovering selv, men jeg har vært i lange forhold, og har derfor hatt få sexpartnere. Så trur ikke det er mye holdt i det du skriver her. Trur ikke det har noe å si hvor mange sexparnere man har hatt ut fra om man har tatovering eller ei. Har hatt 1 one night stang i hele mitt liv. Og jeg er godt over 30 år..

Anonymous poster hash: a6efc...2c1

Får ikke rettet siden jeg skrev som annonym.. one night stand...

Anonymous poster hash: a6efc...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Settingen: Voksen mann på besøk hos kompis og sambo i en annen by. Sambo snakker om venninne som ville være perfekt for meg. Jeg liker ikke slik spleising, men sa ok til at vi fire gikk på byen. Det ble en hyggelig kveld og denne venninnen viste tydelig interesse for meg.

De siste dagene jeg var hos min kompis ble veldig ekle. Hans sambo kom med en rekke forslag om å treffe henne igjen og at hun var veldig keen på meg. Til slutt kom jeg med den egentlige grunnen.

Tattoveringene. Først viste hun meg en på ryggen, og jeg tenkte jaja ikke så ille. Så kom armen frem med tatto fra håndledd til albue. Shit, tenkte jeg. Den flotte damen. Saken var avgjort da hun viste meg den siste på venstre leggen.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Hvor kommer behovet for å holde denne monologen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men var dette det eneste du ikke likte med dama? Min erfaring er at når noen liker noe jeg synes er harry, så er de som oftest harry på flere andre områder også. En multitatovert dame kan jo aldri være søt/yndig eller elegant, det sier seg selv.

Anonymous poster hash: 0b48b...9a3

TS: Må legge til at hun var over 40 og alle tatoveringene fra det siste halvåret. Nei, jeg synes ikke hun fremto som harry annet enn pirk. Hun gikk i trange lyse jeans med noen kraftige boots i sort. Etter min smak kunne hun scoret noen poeng med ankelstøvletter og litt hæl. Ellers ikke noe å bemerke.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer behovet for å holde denne monologen fra?

Nå må du hjelpe meg. Jeg skjønner ikke hva som skiller mitt inlegg fra flertallet her på KG. Er det andre innlegg du kan vise til som ikke er en monolog?

Anonymous poster hash: 165e2...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg har selv tatoveringer, skal ha mange flere og dette er da store - men jeg skal ikke dekke hele kroppen i det da... Jeg går etter menn som både har det og ikke har det, gjør meg ingenting om de ikke har det men er et stort pluss om de er tatoverte.

Jeg skal bli sykepleier, og er ellers et veldig fornuftig og "ned på jorden" menneske, men jeg vil ikke ha meg en mann som er 90% tatovert og spiller i et band og er en typisk ta livet som det kommer menneske. Jeg vil ha en ordentlig mann. Så som sagt, om han er tatovert eller ikke spiller ingen rolle - tatoveringer er bare bonus!



Anonymous poster hash: f8b4b...e80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det å like noen til tross for "feil" og skavanker er det beste grunnlaget for kjærlighet.

Når en slik "feil" blir avgjørende er ikke kjemien god nok til å bygge videre på.



Anonymous poster hash: 14287...273
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Må legge til at hun var over 40 og alle tatoveringene fra det siste halvåret. Nei, jeg synes ikke hun fremto som harry annet enn pirk. Hun gikk i trange lyse jeans med noen kraftige boots i sort. Etter min smak kunne hun scoret noen poeng med ankelstøvletter og litt hæl. Ellers ikke noe å bemerke.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Hjelp, så mange meninger du har om den her damen da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri tenkt at noen ikke vil ha meg kun på grunn av tatoveringene. Kan ikke se at et par tatovering skal være dumpe-grunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Jeg synes det blir veldig vanskelig å avvise en dame som stolt viser frem en tatto på leggen. Med den egentlige grunnen. Det virket som hun på en måte skulle vise hvor lekker hun var.

Jeg aner jo ikke hvilken begrunnelse samboeren til min kompis videreformidlet til sin venninne. Selv er jeg for feig til å si sånt direkte. Eller mer korrekt, redd for å såre.

Jeg liker damer i skjørt, jeg liker damer med en klassisk stil, og jeg klarer ikke å se for meg damebein med bare legger eller tynne strømper som flasher en stor tatto på leggen. Jeg tenner på feminitet, og tattoveringer gir meg helt andre assosiasjoner.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Forstår godt hva du tenker. Det må nok litt spesielle menn til, for å like damer med tatos. De fleste menn liker feminine damer, og damer med tatos får meg til å tenke på "traktor/trailer-lesper". (Ikke misforstå meg til å snakke nedlatende om homofile)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...