Gå til innhold

Når er det naturlig å ligge sammen første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg dater en fyr nå, som jeg liker veldig godt. Vi har vært venner veldig lenge, men har først nå begynt å vende det over til noe romantisk. Jeg er tilbakeholden på sex.

Det som er karakteristisk for mitt kjærlighetsliv, når det kommer til gutter og dating, er at jeg ufrivillig havner i 'casuelle' forhold. Jeg vil ikke ha et slikt forhold, fordi jeg vet at jeg ikke takler det.

Jeg ønsker ikke en fuckbuddy, jeg vil enten ha en kjæreste eller så vil jeg være singel. Er dessverre ikke skapt for uforpliktende sex, ettersom jeg knytter meg veldig til de jeg ligger med.

For å ta selvkritikk, er jeg veldig dårlig på å lese tegn og hint, og jeg klarer ikke skille mellom gutter som bare vil ha sex og gutter som er interessert i et forhold.

Jeg liker han her veldig godt, og jeg vil ikke miste ham. Har veldig lyst til å ligge med han, men jeg er redd for at han da vil avskrive meg som en person man bare har sex med. Samtidig ønsker jeg ikke å skremme han bort med kjærestepraten.

What to do?



Anonymous poster hash: cc455...fa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex kommer når begge har lyst, og er klar for det. Dersom du tror han er en type som stikker etter sex, så bør du droppe han nå. Du bør jo kjenne han godt nok til å vite hvilken type han er. Dere trenger ikke ha kjærestepraten selv om dere har sex, men eksklusivitetspraten er grei å ha. Dvs blir enige om at dere kun har sex med hverandre, og ikke dater andre selv om dere ikke er "kjærester" enda.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begge er klar for det! Ikke stress. Prøv gjerne å hinte litt frempå hvis du ønsker sex nå på dette stadiet. Beføle han litt ekstra på låret, sende et lurt smil/blikk. Men ikke ta helt av..

Det går nok fint skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg dater en fyr nå, som jeg liker veldig godt. Vi har vært venner veldig lenge, men har først nå begynt å vende det over til noe romantisk. Jeg er tilbakeholden på sex.

Det som er karakteristisk for mitt kjærlighetsliv, når det kommer til gutter og dating, er at jeg ufrivillig havner i 'casuelle' forhold. Jeg vil ikke ha et slikt forhold, fordi jeg vet at jeg ikke takler det.

Jeg ønsker ikke en fuckbuddy, jeg vil enten ha en kjæreste eller så vil jeg være singel. Er dessverre ikke skapt for uforpliktende sex, ettersom jeg knytter meg veldig til de jeg ligger med.

For å ta selvkritikk, er jeg veldig dårlig på å lese tegn og hint, og jeg klarer ikke skille mellom gutter som bare vil ha sex og gutter som er interessert i et forhold.

Jeg liker han her veldig godt, og jeg vil ikke miste ham. Har veldig lyst til å ligge med han, men jeg er redd for at han da vil avskrive meg som en person man bare har sex med. Samtidig ønsker jeg ikke å skremme han bort med kjærestepraten.

What to do?

Anonymous poster hash: cc455...fa3

Sex kommer helt naturlig den dagen dere ikke klarer holde fingrene borte fra hverandre :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begge er klar for det! Ikke stress. Prøv gjerne å hinte litt frempå hvis du ønsker sex nå på dette stadiet. Beføle han litt ekstra på låret, sende et lurt smil/blikk. Men ikke ta helt av..

Det går nok fint skal du se :)

Jeg gjorde dette med min date.Bare for å kose litt.Det var første gang jeg var hjemme hos ham og vi satt i stuen og så film.Det endte med litt mer klining og jeg tok deretter bussen hjem.

Dagen etter fikk jeg meldingen om at han synes daten vår hadde vært litt rar.Han var åpenbart sur for at det ikke hadde blitt sex.

Jeg må derfor spørre: Det å stryke på låret er det noe menn ofte tenker på som et slags signal, på at man er klar for sex? Er det best å unngå sånt kanskje..hvis man ikke tenker det skal lede til mer enn klining? (så at han fikk ståpikk da jeg gjorde det).

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir fysisk når man ønsker sex. Jeg ser ingen grunn til å kåte opp den andre for så å dra hjem.

Anonymous poster hash: f6420...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir fysisk når man ønsker sex. Jeg ser ingen grunn til å kåte opp den andre for så å dra hjem.

Anonymous poster hash: f6420...b00

Det var ikke meningen å kåte ham opp. Synes bare det var litt for tidlig å ha sex siden det var 1.hjemmedate og vi bare hadde møttes 3 ganger før det. Samtidig ville jeg jo vise at jeg likte ham. Men burde kanskje droppet lår-strykingen..

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir fysisk når man ønsker sex. Jeg ser ingen grunn til å kåte opp den andre for så å dra hjem.

Anonymous poster hash: f6420...b00

(Hvis du er mann): Hva om en kvinne stryker deg litt på armen bare? Tolker du det også som interesse?

Anonymous poster hash: c1dbb...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk kan da kline litt uten at det er en invitasjon til sex..



Anonymous poster hash: d0df3...311
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du knytter deg fort til de du har sex med - ergo greit å være litt sikker på at den du har sex med liker deg på samme måte som du liker han. Om du ikke ønsker å ta risken på å bli såret, så venter du til du føler deg sikker på hva han vil.

One the other side, om du had sex med han, og han etter dette ikke vil ha noe mer å gjøre, så slipper du å kaste bort mer tid enn nødvendig. Enten vil han være kjæresten din, eller så vil han bare pule. Vil han være noe mer enn et knull så fortsetter dere å møtes og alt er greit, hvis ikke kan dere ha sex, gå hver for dere, gråte noen dager for så å gå videre og finne deg noe som er mer riktig for deg.

Endret av solch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å kåte ham opp. Synes bare det var litt for tidlig å ha sex siden det var 1.hjemmedate og vi bare hadde møttes 3 ganger før det. Samtidig ville jeg jo vise at jeg likte ham. Men burde kanskje droppet lår-strykingen..

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

Du kunne ha strøket han et annet sted kanskje?

Litt nært raketten det du gjorde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvis du er mann): Hva om en kvinne stryker deg litt på armen bare? Tolker du det også som interesse?

Anonymous poster hash: c1dbb...73e

Jeg er kvinne, men stryker jeg en mann oppetter lårene signaliserer jeg at jeg vil gå videre. Holder meg over midjen om jeg ikke vil ha sex med noen.

Anonymous poster hash: f6420...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å få det gjort så tidlig som mulig. Da blir det mindre skummelt og faren er ikke like stor for å bli skuffet, siden dere ikke har rukket å bygge noen forventninger.

Etter mine erfaringer blir de enda mer klengete etter sexen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er en dumming, men tror kanskje jeg ville tolket fire dates uten sex som at hun egentlig ikke er så interessert likevel.



Anonymous poster hash: 90bd7...02c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er en dumming, men tror kanskje jeg ville tolket fire dates uten sex som at hun egentlig ikke er så interessert likevel.

Anonymous poster hash: 90bd7...02c

Hadde ikke gått på hjemmedate om jeg ikke var interessert. Fascinerende å lese hvordan enkelte her mener må man "bli ferdig" med sexmed så fort som mulig,og det er det eneste beviset folk er mottakelig forfor å finne ut om den andre er interessert.Antar dere er ganske unge da men likevel.

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når begge er klar for det! Ikke stress. Prøv gjerne å hinte litt frempå hvis du ønsker sex nå på dette stadiet. Beføle han litt ekstra på låret, sende et lurt smil/blikk. Men ikke ta helt av..

Det går nok fint skal du se :)

hehehe.., hva vil være "å ta helt av" da..., Spent..:-)

Anonymous poster hash: c1dff...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått på hjemmedate om jeg ikke var interessert. Fascinerende å lese hvordan enkelte her mener må man "bli ferdig" med sexmed så fort som mulig,og det er det eneste beviset folk er mottakelig forfor å finne ut om den andre er interessert.Antar dere er ganske unge da men likevel.

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

Det kan være greit å få sexen igang også da, slik at man blir litt komfortable med hverandre når man er intime og får se hvordan det kan være og om man passer der også. Første gang er ofte litt sånn prøving og feiling, og kan bli litt ja nytt?

Fire dates uten sex synes jeg nødvendigvis ikke er noe galt i. Det varierer hva

som føles riktig her. Jeg synes ikke det er noe i veien for å vente heller, hvis du ikke vet om vedkommende er seriøs med deg. Er han det, så venter han, men ikke i all evighet da han kanskje etter hvert vil lure på om du er interessert på den måten, eller om du faktisk tenner på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det skjer når det er naturlig :) Men om du er usikker på hva han er ute etter ville jeg rett og slett bare tatt det opp med ham. Trenger være den "o store kjærestepraten", men du kan jo nevne at du ikke er ute etter kun sex og gjerne vil bli bedre kjent med ham?



Anonymous poster hash: be6a1...c3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkerlig feil å ta det gradvis? Feks. klem første date, andre date litt kyssing, tredje date klining, fjerde date klining og litt klåing, og så mer og mer kosing, klåing, klining og stryking etter hvert før man har sex? (ikke nødvendigvis så strukturert å punktvis som her da, men...)

Jeg ligger ikke med hvemsomhelst, og definitivt ikke på første møte, uansett hvor godt jeg liker ham.

Det betyr ikke at jeg ikke har lyst til å kline og kose fordet. Og er det ikke litt av morroa å gradvis bli mer og mer intime og glede seg mer og mer for hver gang? Jeg syns i allefall dette er med på å bygge opp tiltrekningen og lysten på å treffes igjen. Syns ikke man trenger å bli ferdig med denne herlige biten så fort som mulig.

Opplever menn dette som "ikke interessert", kjipt eller kjedelig altså?

Har det alltid vært slik?



Anonymous poster hash: 21913...73c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...