Gå til innhold

Jeg tar så av i hodet mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prater med en mann på nett nå. Pratet i noen uker. Og vi har utrolig god kjemi, og hans personlighet er helt perfekt. Han liker alt jeg liker. Og det er det ikke så mange som gjør.

Vi skal møtes om en ukes tid. Men i hodet mitt har jeg allerede tatt fullstendig av. Der er vi kjærester, kjøper hus, reiser på ferier osv. Og jeg går rundt med sommerfugler i magen.

Men det er så slitsomt å ha det sånn. For da blir jo nedturen mye større. Hvis det ikke skulle bli oss.

Kan legge til at det er få menn jeg får det sånn med da.

Men noen som har tips, til hvordan å roe ned? Hjelper kanskje ikke helt at jeg har ADD heller.



Anonymous poster hash: 348ae...b2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prater med en mann på nett nå. Pratet i noen uker. Og vi har utrolig god kjemi, og hans personlighet er helt perfekt. Han liker alt jeg liker. Og det er det ikke så mange som gjør.

Vi skal møtes om en ukes tid. Men i hodet mitt har jeg allerede tatt fullstendig av. Der er vi kjærester, kjøper hus, reiser på ferier osv. Og jeg går rundt med sommerfugler i magen.

Men det er så slitsomt å ha det sånn. For da blir jo nedturen mye større. Hvis det ikke skulle bli oss.

Kan legge til at det er få menn jeg får det sånn med da.

Men noen som har tips, til hvordan å roe ned? Hjelper kanskje ikke helt at jeg har ADD heller.

Anonymous poster hash: 348ae...b2d

Så bra da,virker som du er forelska uten å ha truffet han :-) Men ha nå i bakhodet att alt kan virke annerledes når dere treffes..........er vel lite du kan gjøre for å roe deg utenom å tenke over hva som KAN skje når dere treffes :-) lykke til og klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da,virker som du er forelska uten å ha truffet han :-) Men ha nå i bakhodet att alt kan virke annerledes når dere treffes..........er vel lite du kan gjøre for å roe deg utenom å tenke over hva som KAN skje når dere treffes :-) lykke til og klem :-)

Tusen takk for svar. Vet at alt kan virke annerledes da vi møtes. Har opplevd det før og. Jeg forelsker meg i personligheten, og ikke utseende. Derfor starter vel følelsene og komme litt før vi i det hele tatt møtes. Men de fleste menn er jo ikke der. Så aner jo ikke hvordan det kommer til å gå.

Og jeg er helt håpløs. Har sett på hus på finn, funnet reise til Thailand på nett, osv. Er jo helt galskap da man ikke har møttes en gang. Men forteller selvfølgelig ikke mannen noe om dette da, hadde jo skremt livet av han.

Anonymous poster hash: 348ae...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å fantasere. :) Det blir ofte sånn når man blir kjent med noen over nett. Man blir betatt av et bilde man har dannet seg, og spinner videre på det. Det bli alltid litt annerledes i virkeligheten, men det trenger ikke være noe negativt. Men det kan være lurt å ikke holde helt fast i den fantasien man har laget seg, for som du sier, fallhøyden kan bli stor.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 98a88...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Vet at alt kan virke annerledes da vi møtes. Har opplevd det før og. Jeg forelsker meg i personligheten, og ikke utseende. Derfor starter vel følelsene og komme litt før vi i det hele tatt møtes. Men de fleste menn er jo ikke der. Så aner jo ikke hvordan det kommer til å gå.

Og jeg er helt håpløs. Har sett på hus på finn, funnet reise til Thailand på nett, osv. Er jo helt galskap da man ikke har møttes en gang. Men forteller selvfølgelig ikke mannen noe om dette da, hadde jo skremt livet av han.

Anonymous poster hash: 348ae...b2d

Er jo gøy å drømme da :-) Bare så synd om drømmene blir knust..........er vel en typisk kvinneting å tenke sånn :-) Må ærlig innrømme att jeg også har tenkt som deg,hahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Tusen takk for svar. Godt å høre jeg ikke er den eneste. Kjenner jeg er helt tullete om dagen, og nå har vi fått en flørtete tone og, så nå sitter jeg og smiler og rødmer for meg selv. Da vi chatter på facebook. Skulle jo ikke vært lov i en alder av 36 år. Blir så spennende å se hvordan det blir da vi møtes.



Anonymous poster hash: 348ae...b2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det kanskje er greit, jeg. Bedre det, enn at du skal gå rundt å aldri kunne falle for noen. Det er herlig å være forelsket, herlig å kjenne på den gode følelsen, og fullstendig fantastisk å "glemme" litt bort hvor vondt det gjør når det går galt. Ikke bare er det lov, det er å foretrekke. Så bare nyt det! :)



Anonymous poster hash: c16e1...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, i morgen skal vi på lunsjdate. Første møte. Og nå er jeg gått fra at vi var nesten gift, på ferie og alt annet fint, til at han helt sikkert ikke kommer til å like meg.

Skal ikke være lett å date heller. Gleder meg og da, og håper selvfølgelig at det går bra. Liker han fortsatt like mye.



Anonymous poster hash: 348ae...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra, vi hadde det veldig koselig, skravla masse og lo mye. Og vi skal på date igjen på lørdag.

Men ingen forelskelse ennå, landet nok før daten. Liker han, så får vi bare se hva som skjer videre.



Anonymous poster hash: 348ae...b2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar i denne tråden.

Vi hadde date nr. 2 på lørdag, og det gikk ikke bra. Følte ingen ting for han, og startet å finne feil. Så dessverre blir det ikke noe mer der.

Så her startet det med å være betatt før man møttes, og dalte etter hvert som vi møttes.



Anonymous poster hash: 348ae...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...