Gå til innhold

Samtale på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at samtalen alltid stopper brått når jeg prater med noen på tinder..

Jeg fikk match med en gutt. Vi hadde noen felles kjente - alle har jeg blitt kjent med gjennom studier i Bergen og da tenkte jo jeg at han har nok også studert i Bergen.. Jeg åpner samtalen med Hellu han svarer med "navnet mitt" og !!.. Jeg spør om han har studert i Bergen..? Og etter det har jeg ikke hørt noe.. Var det litt for tidlig? Jeg synes egentlig at han er ganske kjekk - hvordan kan jeg rette opp i det og starte en samtale igjen..?

Anonymous poster hash: dd7d6...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, jeg har samme problemet. Jeg skjønner ikke hva jeg skriver "feil" som gjør at de ikke vil skrive til meg lengre.. Spent på å høre hvordan det går!

Håper noen kan hjelpe deg (og meg :) )

Anonymous poster hash: b422c...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at de ikke får varsel om meldingen, for det har skjedd til meg...



Anonymous poster hash: 35d76...ff5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Har skrevet med et par nå, men så stopper samtalen opp, de svarer meg på det jeg spør om, men så spør de ikke selv, og jeg har ikke flere ting å gå på (etter profilen, har spurt om hvor de bor, hobbyer, skole/jobb). Hva mer kan jeg spør om?



Anonymous poster hash: 14291...e7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet med et par nå, men så stopper samtalen opp, de svarer meg på det jeg spør om, men så spør de ikke selv, og jeg har ikke flere ting å gå på (etter profilen, har spurt om hvor de bor, hobbyer, skole/jobb). Hva mer kan jeg spør om?

Anonymous poster hash: 14291...e7f

Masse du kan spørre om :)

Favorittsuperhelt?

Hvis de kunne reist hvor som helst akkurat nå, hvor og hvorfor?

Hva det gøyeste de noen gang har gjort er

Eventuelt det kleineste/flaueste

Verste/artigste fyllehistorie

Hva de liker å gjøre på fritiden?

Hvordan musikk de hører på?

Om de har reist mye og i så fall hvor?

hva de engasjerer seg for?

Hva de er ute etter på tinder

tv-serier eller filmer de kan anbefale eller de liker

om de har hund eller kids

the list goes on.

Så kan du jo ha oppfølgingsspørsmål, hvis de sier at de liker å trene, kan du spørre hva de trener? Osv.

Der er noen eksempler i alle fall. Kan sikkert komme med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min strategi: Gjør ett av de tre første spørsmålene dine til "Date?" eller lignende. Å bli for godt kjent på nettet før man møtes er kleint uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min strategi: Gjør ett av de tre første spørsmålene dine til "Date?" eller lignende. Å bli for godt kjent på nettet før man møtes er kleint uansett!

Prøvd det et par ganger, men ingen vil det før de har blitt kjent på nett, det er min erfaring. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd det et par ganger, men ingen vil det før de har blitt kjent på nett, det er min erfaring. :P

Virkelig? Har hittil fått blink hver gang, og dater nå den peneste dama jeg har sett i mitt liv! Det som er kjipt med å bli kjent for godt på nett først er at man plutselig ikke har noe å snakke om når man møtes, og så blir det smertefullt åpenbart hvor lite godt man passer sammen tre timer før daten er over :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Har hittil fått blink hver gang, og dater nå den peneste dama jeg har sett i mitt liv! Det som er kjipt med å bli kjent for godt på nett først er at man plutselig ikke har noe å snakke om når man møtes, og så blir det smertefullt åpenbart hvor lite godt man passer sammen tre timer før daten er over :P

Ting er litt annerledes for jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er litt annerledes for jenter.

Menn og kvinner er ikke forskjellige vesener, altså... Dessuten er det vel kvinnene som burde være skeptisk til å møte folk over nett uten å bli kjent først, rent statistisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner er ikke forskjellige vesener, altså... Dessuten er det vel kvinnene som burde være skeptisk til å møte folk over nett uten å bli kjent først, rent statistisk :)

Nettopp. Derfor funker det ikke for meg (som er mann) å foreslå date tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Derfor funker det ikke for meg (som er mann) å foreslå date tidlig.

ååh, beklager, jeg så ikke på kjønn-delen ved posten din :klaske: så bare den søte avataren og tenkte jente, haha. da skjønner jeg at det er litt verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Av og til svarer jeg ikke fordi spørsmålene er så utrolig kjedelige.

Noen jenter svarer med noe morsomt/flørtete tilbake og iallefall prøver å være med på leken, noen sier for eksempel "hihi. :) Så.. Du er student?" Det blir fort kjedelig å ha 100 slike samtaler. Isåfall bør du være ekstremt pen. (Noen sånne spm er såklart greit etterhvert, men kom igjen). I virkeligheten så er sånne samtaler ok synes jeg, men når ting er på tekst blr det så mye mer fokus på selve innholdet.

Gå ut på date tidlig, eller finn noe mer interessant å prate om.

Dere klager jo selv over menn som alltid spør om de samme kjedelige spørsmålene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde Tinder i 72t før jeg fjernet hele appen. Det var kjeeeeeedelig! Jeg sa det rett ut til han siste: du kjeder meg, du spør om det samme som alle andre, si noe spennende, hva er spesielt med deg? Vet dere hva han svarte?

Jeg er en snill man som liker en spøk.

Næ? Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



Anonymous poster hash: 46cc0...e77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

tinder er trynefaktor. Syntes de ikke du er pen så svarer de ikke. Er du pen så svarer de. Er sånn det fungerer dessverre.

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde Tinder i 72t før jeg fjernet hele appen. Det var kjeeeeeedelig! Jeg sa det rett ut til han siste: du kjeder meg, du spør om det samme som alle andre, si noe spennende, hva er spesielt med deg? Vet dere hva han svarte?

Jeg er en snill man som liker en spøk.

Næ? Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous poster hash: 46cc0...e77

Du høres ut som en skikkelig hyggelig og spennende dame - som må underholdes hele tiden - kult.

Anonymous poster hash: c0295...22b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt ut over 50 "Hei" til matchene jeg får, men ingen svarer. Hva er vitsen med å trykket "liker" når dere ikke vil svare?



Anonymous poster hash: 3eb3f...e09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt ut over 50 "Hei" til matchene jeg får, men ingen svarer. Hva er vitsen med å trykket "liker" når dere ikke vil svare?

Anonymous poster hash: 3eb3f...e09

Veldig spennende med kun 'hei', da. Hva med å skrive noe gøy?

For eksempel? 'Hva er best, xxx eller xxx '

Der xxx kan være hva som helst, kaffe eller kakao, eplejuice eller appelsinjuice, rød eller grønn non-stop, katt eller hund, A- eller B-menneske. Ikke de beste eksemplene, men finn på noe som gjør at du skiller deg ut og som det kan være gøy å svare på.

Eller noe helt annet, som er knyttet til noe du har sett på bildene til vedkommende eller en ev. profiltekst.

Skriver du kun 'hei' er du avhengig av at hun var veldig interessert og bare har gått og ventet på at akkurat du skulle ta kontakt i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: ae0dc...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...