Gå til innhold

Hva faaaen skjedde?!?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Dere så bare vardøgeret hans. Slapp av, det er ikke farlig. Mange har vardøger. Så lenge dere ser vardøgeret først, er det bare et godt tegn. Hadde vardøgeret dukket opp mens dere var sammen med faren, ville det vært et tegn på at han snart skulle dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

HELT ENIG! Syns sånt er kjempe spennende, drar til steder hvor det eks "spøker" og slikt, men når det først skjer noe, da.....er det ikke alltid like gøy

Men den opplevelsen der glemmer jeg ikke.. Skulle ønske det fantes et svar på hva som skjedde. Kunne vært hodet mitt som kun tulla med meg, men siden eksen min også så det, og jeg vet at jeg så det. Så er det ekstra skummelt ..

Sånne opplevelser glemmer man aldri og siden dere faktisk var to som så det så vet dere jo at det ikke var syner!

Skal jeg anbefale deg en hjemsøkt plass så er det Lier psykiatrisk! Der har jeg opplevd mye! :)

Lykke til med å lese litt om dobbeltgjengere og forhåpentligvis få litt svar.

Ps: Hvis du er intressert i det paranormale så vil du elske Ghost Adventures. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for dere som er seriøse og tar dere tid til å hjelpe meg med å forstå dette! Reagerte litt på at noen av dere, fortalte noe lignende og at denne "personen" ikke hadde svart tilbake. Det samme skjedde jo her, så kun hodet stikke ut av døren, så sur ut og svarte ikke. Merkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere så bare vardøgeret hans. Slapp av, det er ikke farlig. Mange har vardøger. Så lenge dere ser vardøgeret først, er det bare et godt tegn. Hadde vardøgeret dukket opp mens dere var sammen med faren, ville det vært et tegn på at han snart skulle dø.

Klar over at dette ikke er farlig men det var en ekkel opplevelse. Aldri sett noe sånt før, eller spøkelser. Som jeg husker..

Men bare et godt tegn? Mener du at det bare skjedde helt tilfeldig og ikke noe mer en det? Tusen takk for svar!! Har du selv opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne opplevelser glemmer man aldri og siden dere faktisk var to som så det så vet dere jo at det ikke var syner!

Skal jeg anbefale deg en hjemsøkt plass så er det Lier psykiatrisk! Der har jeg opplevd mye! :)

Lykke til med å lese litt om dobbeltgjengere og forhåpentligvis få litt svar.

Ps: Hvis du er intressert i det paranormale så vil du elske Ghost Adventures. :)

Lier har jeg vært !!! Var der noen ganger i fjord og fyfaen for et guffent sted. Ville dra dit hver gang selvom jeg skalv og var pissredd når jeg var der 😄😄😄 syns vi så ansikter i vindu osv, men det var nok bare "syner". Skremmende men sykt spennendes sted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at dette ikke er farlig men det var en ekkel opplevelse. Aldri sett noe sånt før, eller spøkelser. Som jeg husker..

Men bare et godt tegn? Mener du at det bare skjedde helt tilfeldig og ikke noe mer en det? Tusen takk for svar!! Har du selv opplevd dette?

Ja, jeg har opplevd vardøger mange ganger, helt fra jeg var barn. Så jeg har aldri opplevd det skremmende.

Fortalte dere dette til faren? Noen har kraftigere vardøger enn andre, så antagelig har han opplevd tidligere at andre har "sett" ham. Spør exen om han har opplevd det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har opplevd vardøger mange ganger, helt fra jeg var barn. Så jeg har aldri opplevd det skremmende.

Fortalte dere dette til faren? Noen har kraftigere vardøger enn andre, så antagelig har han opplevd tidligere at andre har "sett" ham. Spør exen om han har opplevd det igjen.

Vi fortalte det til faren, men han nevnte Ingenting om det i det hele tatt. Okei, da forstår jeg. Jeg syns det bare var litt ille siden det var første gang jeg så noe slikt og lurte jo på om jeg hadde blitt gal😄 men skal jammen i meg høre med min x om dette har skjedd igjen! Takk for svar igjen :) og for at du hjalp meg med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud :sjokkert: Det var den nattesøvnen........

Hahaha, unskyld 😄😄❤️ men det var ordentlig ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du får litt seriøse svar, kanskje du faktisk kan finne ut hva som skjedde. Syns fortsatt det er utrolig rart at dere så det begge to! Tenker at da må det liksom ha vært noe. Lurer sånn på hva det var, haha! Kjekt om du holder oss oppdatert :)



Anonymous poster hash: fa8ae...c73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du får litt seriøse svar, kanskje du faktisk kan finne ut hva som skjedde. Syns fortsatt det er utrolig rart at dere så det begge to! Tenker at da må det liksom ha vært noe. Lurer sånn på hva det var, haha! Kjekt om du holder oss oppdatert :)

Anonymous poster hash: fa8ae...c73

Hehe ja, viktig for meg at jeg finner dette ut og veldig glad for noen ordentlig svar i stedet for folk som bare sitter å tuller. Er ikke noe gøy når dette er noe jeg faktisk har opplevd og ikke har røyka sokker osv..

Men begynner å tro det var sånn "vardøger" som jeg fikk til svar av en her. Skummelt men samtidi spennende :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. Ingen som klarer å være seriøse.

Alle svarene var like seriøse som "det er spøkelser"-idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle svarene var like seriøse som "det er spøkelser"-idioti.

Du er idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...