Gå til innhold

Tarot 16 mai 2015


Anbefalte innlegg

Generalisert det kommende kvartalet (3 måneder) i mitt liv, - om du gidder og klarer, snille.

7/Staver.

28.jpg

Kommer til å skje noe som vil gjøre at du har en del folk i mot deg, men gi blanke i hva de kommer på døren etter. De lever ikke livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt så lyst å være med på dette tidligere, men aldri rukket... Men NÅ!

Kunne veldig gjerne tenkt meg litt generelt, framtid/karriere/kjærlighet/SEX!

Takktakktakk på forhånd - og imaginær 6pack med Carlsberg, sånn foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du treffer så utrolig godt med korta dine, og forrige gang var det 100% uttelling. Tusen takk. :blomst:

I kveld føler jeg at jeg har flere spm jeg kunne tenkt meg svar på og så så jeg første spm i tråden her og tenkte at det vil jeg vite også... (edit: så var det et annet spm jeg endte opp med å stille gitt... )

Jeg fikk sommerjobb tilbake på stedet jeg jobbet i fjor som jeg alltid har ønsket å jobbe. De sier at jeg ikke trenger å tenke på å få utvidet etter sommeren, men jeg vil bli der.

Så det er spm mitt: Kommer jeg til å fortsette å jobbe der etter august?

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med den mannen? Vær gjerne spesifikk.

8/Beger.

43.jpg

Han er sliten etter ting som har foregått tidligere, og trenger dermed litt tid alene. Det er ikke det samme som at han ikke er interessert, men han vil ikke bo ilag med noen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt så lyst å være med på dette tidligere, men aldri rukket... Men NÅ!

Kunne veldig gjerne tenkt meg litt generelt, framtid/karriere/kjærlighet/SEX!

Takktakktakk på forhånd - og imaginær 6pack med Carlsberg, sånn foreløpig...

7/Mynter.

70.jpg

Du trenger å konsentrere deg om det som er viktigst og se det gro, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist skulle jeg møte 2 menn og jeg måtte velge. Hmmm , det er fremdeles sånn at han jeg har beinet etter et år , lurer i bakgrunnen uten at noe mer skjer og har ikke møtt noen andre som jeg har skjønt ( mulig jeg er treg til og skjønne også :) ) .

Så dagens spørsmål : hva bringer 2015 med seg . Generelt med jobb , kjærlighet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooha.

Hei, tarotstokken. Har jeg sjans på min kollega? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir neste måned?

Måtehold.

14.jpg

Travelt neste måned. Du må pinadø følge oppskriften, hvis ikke flyter det over der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du treffer så utrolig godt med korta dine, og forrige gang var det 100% uttelling. Tusen takk. :blomst:

I kveld føler jeg at jeg har flere spm jeg kunne tenkt meg svar på og så så jeg første spm i tråden her og tenkte at det vil jeg vite også... (edit: så var det et annet spm jeg endte opp med å stille gitt... )

Jeg fikk sommerjobb tilbake på stedet jeg jobbet i fjor som jeg alltid har ønsket å jobbe. De sier at jeg ikke trenger å tenke på å få utvidet etter sommeren, men jeg vil bli der.

Så det er spm mitt: Kommer jeg til å fortsette å jobbe der etter august?

Sverdpasjen.

60.jpg

Nei, du begynner et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest
Den 16.5.2015 at 19.17, O.G. skrev:

 

8/Beger.

 

43.jpg

 

Han er sliten etter ting som har foregått tidligere, og trenger dermed litt tid alene. Det er ikke det samme som at han ikke er interessert, men han vil ikke bo ilag med noen akkurat nå.

hmm,

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist skulle jeg møte 2 menn og jeg måtte velge. Hmmm , det er fremdeles sånn at han jeg har beinet etter et år , lurer i bakgrunnen uten at noe mer skjer og har ikke møtt noen andre som jeg har skjønt ( mulig jeg er treg til og skjønne også :) ) .

Så dagens spørsmål : hva bringer 2015 med seg . Generelt med jobb , kjærlighet osv.

Sverdkongen.

63.jpg

Generelt så vil du være mer skjerpet på alt etter året her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...