Gå til innhold

Ringe klarsynt.


Anbefalte innlegg

Har du prøvd å ringe en klarsynt før?

jeg har gjort det og prøvd ut mange forskjellige. Det var ei jeg ringte til en gang som kunne fortelle meg hva jeg skulle spør om før jeg hadde spurt om det. Jeg liker å tenke at jeg tror på det, men er også noe skeptisk. Føler jeg aldri har fått noe "fremtidssvar" som stemmer helt. Er det noen som har noen gode opplevelser og hvem har dere snakket med i så fall?

Jeg vet at det er mange som mener at dette er noe tull, men håper at dere kan respektere oss om velger å tro på dette og ikke slenger mange unødvendige kommentarer :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har prøvd ut mange, og er godt fornøyd. Har ingen fast, men tror fult på det.



Anonymous poster hash: 43dc7...989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ringe en klarsynt før?

jeg har gjort det og prøvd ut mange forskjellige. Det var ei jeg ringte til en gang som kunne fortelle meg hva jeg skulle spør om før jeg hadde spurt om det. Jeg liker å tenke at jeg tror på det, men er også noe skeptisk. Føler jeg aldri har fått noe "fremtidssvar" som stemmer helt. Er det noen som har noen gode opplevelser og hvem har dere snakket med i så fall?

Jeg vet at det er mange som mener at dette er noe tull, men håper at dere kan respektere oss om velger å tro på dette og ikke slenger mange unødvendige kommentarer :) takk

Godt! Det betyr at du har en sunn skepsis til dette her. Fortsett å gå dem i sømmene.

Anonymous poster hash: dcc82...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bortkastet penger, kanskje noen kan det. men fleste parten er bare tull! hadde ikke brukt masse penger på det



Anonymous poster hash: 1265b...9e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bortkastet penger, kanskje noen kan det. men fleste parten er bare tull! hadde ikke brukt masse penger på det

Anonymous poster hash: 1265b...9e0

*alle

Men jeg antar at hvis man er godtroende nok til å tro på slikt humbug, så fortjener man vel å bli svindlet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Forskjellige beskjeder hver gang. Var feks redd for å abortere, men skulle bare slappe heeelt av - alt var i skjønneste orden. Men død var den.

Og så skulle jeg selvsagt få barn innen så og så lang tid, men det har gått flere år nå og det blir ingen unge her i gården.

Tror ikke på det.

Anonymous poster hash: 03657...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...