Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel… jeg sitter her og spiser litt smågodt og leser bare rundt på KG og surfer rundt. Gjør ikke en dritt i dag. Søsteren min har nettopp dratt på fest, mens jeg er hjemme alene… får vel prøve å kose meg med noen serier/filmer og slikt i dag.

Noen anbefalinger?



Anonymous poster hash: 36e46...9e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha skrekkfilm-maraton og spise snop i pysjen! Ahhh... me-time :rodmer:

Tøff! jeg ser aldri på skrekk alene, og i hvert fall ikke når det er mørkt… haha.

Anonymous poster hash: 36e46...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Tøff! jeg ser aldri på skrekk alene, og i hvert fall ikke når det er mørkt… haha.

Anonymous poster hash: 36e46...9e1

Jeg har ingen venner som liker alle de makabre skrekkfilmene jeg foretrekker :fnise: Dessuten er det digg å være alene. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg skulle kjøpe smågodt på Euripris (60 kr for kg), så var det nærmest kamp om de siste sjokoladebitene.. mange voksene med hodet sitt hengende over godterieskene. var sykt komisk



Anonymous poster hash: 36e46...9e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her med smågodt, oppskjært frukt, og en iskald pepsi max boks. :danse:
Skal i tillegg se idol nå. Også har jeg fyrt i peisen! Digg når det er varmt og godt i leiligheten.



Anonymous poster hash: b6ee5...3c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal straks se The Kardashians, strikke videre på lua og drikke hvitvin :laugh:
Har også tent masse levende lys i hele leiligheten. Nå mangler jeg kun en god og varm armkrok å krype opp i.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Jeg skal dele ut godteri til barna som kommer på døren i kveld mens jeg venter på at kjæresten min skal komme hjem fra en uke med elgjakt..

Så langt har det bare vært ett barn her, så å ha det som tidsfordriv alene blir vanskelig. :)

Ellers blir det å surfe litt på KG og litt husarbeid innimellom for å få tiden til å gå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg skulle kjøpe smågodt på Euripris (60 kr for kg), så var det nærmest kamp om de siste sjokoladebitene.. mange voksene med hodet sitt hengende over godterieskene. var sykt komisk

Anonymous poster hash: 36e46...9e1

Jeg måtte le litt av venninnami som tok av fordi det var billig på europris, men frekke folk å utplukka som bare det, var ikke veldig blid når jeg sa det kosta 69 på kiwi :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker på mariusgenser mens jeg drikker Carlsberg og prøver å kjempe mot søvnen som så gjerne vil komme etter flere våkenetter med sykt barn. Ja, og så ser jeg krim på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser på eksamen mens jeg hoster og nyser:(



Anonymous poster hash: 1775a...b98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve å finne en skrekkfilm, om jeg tør å se alene... Og glemte selvfølgelig å kjøpe snop, så ordner meg vel frukt (wohoo.....) og mandler.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har kjøpt inn masse godis! Trodde det skulle komme flust med unger på døra, men vi har visst litt sent hjemme... Så nå sitter vi her med en haug med godis og ser på lillyhammer. Typisk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på the originals med en skål godteri på bordet og en øl i hånda=) skal møte ei venninne ute senere :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på vakt nå kl 21 og går av igjen kl 07.00 så da kommer det helt ann på trafikken hva jeg gjør :ler:.

Håper på en rolig natt og helst ingen store beslag etter kl 6. Blir så mye papirarbeid....

Anonymous poster hash: 37b5d...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...