Gå til innhold

Droppe festen i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert på to fester denne helgen, en i dag og en i morgen. Begge to har jeg visst om lenge, og sagt at jeg kommer. Jeg kjenner nesten ingen som skal på festen i kveld, i morgen skal nesten hele vennegjengen.

Jeg har hatt lyst til å dra på festen i kveld lenge, men i dag har jeg rett og slett ikke lyst lenger. Jeg er sliten i dag, og vil slappe av hjemme. Jeg skal jo ut i morgen også. Men jeg føler at det blir slemt å si nei nå, for jeg har allerede sagt ja til en venninne. Vi er omtrent fem venninner som skal sammen, og vi kjenner få av de andre som skal dit.

Vi er 18 år, og jeg tror ikke at unnskyldningen "jeg er sliten, orker ikke" osv. blir godtatt med det første. Men jeg føler meg som gammel dame noen ganger, orker liksom ikke å gå ut av huset engang. Men ja, er det litt slemt av meg å avlyse i dag? Jeg kan jo kanskje få kjørt dem hjem i natt, da kan de vel ikke klage?



Anonymous poster hash: 3e3aa...701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bare sagt nei. Er venninna di av typen som ikke tåler et nei, så ville jeg bare dratt en hvit løgn for å slippe en diskusjon. Hvis du er sliten i dag, skal på en fest i morgen (som du faktisk har mer lyst til å dra på), så syns jeg det er helt greit å droppe festen i dag hvor du uansett ikke kjenner særlig mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...