Gå til innhold

Stygge jenter som tror de er mye bedre enn alle andre


salat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvtillit har ikke alltid direkte korrelasjon med utseende. Jeg ser ikke hvorfor det er et problem egentlig. Jeg holder meg unna negative mennesker, uansett utseende. Og om de tror de har bedre draget enn de har, er det jo bare deres problem?



Anonymous poster hash: 6d5d0...905
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener at folk som ikke er det du anser som tiltrekkende, må være ydmyke?

De burde vel bare være glade for å få lov til å være i ditt nærvær tenker jeg.



Anonymous poster hash: 7f11f...f0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger hvor vakker man er sammen med hvordan man burde oppføre seg?

Nei, selfølgelig ikke. Men jeg synes bare det er rart for at man skulle jo tro at de som mente selv de var så pene, og så mye bedre enn alle andre så litt bedre ut. Når flertallet av de jeg har møtt som oppfører seg slik, ikke ser så bra ut som de selv tror, så gir det bare ikke mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det obligatoriske spørsmålet når noen høres veldig unge ut. Hvor gammel er du?



Anonymous poster hash: 3f53d...c78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Nei, selfølgelig ikke. Men jeg synes bare det er rart for at man skulle jo tro at de som mente selv de var så pene, og så mye bedre enn alle andre så litt bedre ut. Når flertallet av de jeg har møtt som oppfører seg slik, ikke ser så bra ut som de selv tror, så gir det bare ikke mening.

Hvordan man ser på seg selv og hvor stor selvtillit man har, har ikke kun med hvordan man ser ut å gjøre, mange har andre verdier enn kun å se vakker ut. Noen er flinke til å diskutere politikk, andre er flinke i sport, noen er flinke med mennesker og så videre. Verdisynet vårt og oppdragelsen, og selvsagt hvem man omgåes har mye å si for hvordan vi utvikler oss og hvordan vi ser på verden. Du er veldig opptatt av å se vakker ut, det kan vi merke gjennom hvordan du ser på andre mennesker og hvordan det forundrer deg at mindre pene kan ha selvtillit til å være seg selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje disse jentene selv har opplevd å bli rakket ned mye på selv?

Det kan være ubevisst, eller en forsvarsteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Ná har posten blitt redigert sá jeg ikke kan lese hva som ble sagt, men er enig med at utseende har ingenting med hvordan en person burde oppfóre seg. Det finnes mange som er ment til á vaere pene utseendesmessig og som sliter med dárlig sjólvtillitt, dette er veldig vanlig i modell bransjen.

Syns ná det er flott nár en person liker seg sjólv og begynner á godta máten utseende sitt er, at vedkommende velger á se pá seg sjólv som tiltrekkende og med fine verdier. At denne personen kan vaere stolt av hva h*n er god til, men ogsá like hvordan h*n ser ut. Sá mange lever under "Janteloven", og dette er noe som má "overvinnes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...