Gå til innhold

Noen står utenfor og roper på naboen...


Kraula

Anbefalte innlegg

...hver jævla natt. Høy plystring og hyling som både holder meg våken og vekker meg. Bor selv flere etg over vedkommende. Vet hvilken nabo det gjelder. I kveld er det relativt tidlig, pleier mest å være i 02-tiden og gjerne senere. Er ikke en person som roper, men virker som det er flere det veksler mellom. Skjer 5-7 netter i uken.. Er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være at denne naboen selger dop og det er kundene som roper.

Tja.

Kanskje det. Kanskje det er noen som vil ha en booty call? Ikke vet jeg. Er ikke så veldig konfronterende, så har ikke kjempelyst å banke på døren for å sjekke om han er dealer.

For å klarifisere skjer det en gang pr natt, varer mellom 15 sek til 20 min, men aldri hørt flere samme natt da. Om det skulle ha noe å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme.

Kan jeg ringe til politiet da? Vil ikke de synes det er litt flåsete å ringe til dem for? Kan naboen da finne ut at det var jeg som ringte om det skulle vise seg å være noe? Eller om det ikke er noe, kan han da finne ut at det var meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ringe til politiet da? Vil ikke de synes det er litt flåsete å ringe til dem for? Kan naboen da finne ut at det var jeg som ringte om det skulle vise seg å være noe? Eller om det ikke er noe, kan han da finne ut at det var meg?

Jeg ville først tatt en prat med naboen, og fortalt at det er svært forstyrrende for deg. Du så du visste hvem det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville først tatt en prat med naboen, og fortalt at det er svært forstyrrende for deg. Du så du visste hvem det var?

Vet hvilken nabo det gjelder, 100% sikker (de roper navnet hans og det er bare en med det navnet selv om vi er ganske mange i bygget), men er IKKE giret på å prate med han. Er veldig konfliktsky sånn. :( Burde sikkert ikke vært så vanskelig å banket på og spurt om hvorfor disse vennene ikke bare kan ringe han i stedet for å stå utenfor og rope hver natt, men om jeg spør og sååå må kontakte politiet vet han jo mer eller mindre garantert at det var jeg som gjorde det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at denne naboen selger dop og det er kundene som roper.

De pleier vel å være mer diskret.

Tipper alle naboene er frustrerte, men ingen sier noe. Prøv å åpne vinduet ditt å be de være stille. Eller snakk med naboen det gjelder. Skjønner det kan være ubehagelig, men du trenger ikke være sint, bare si ifra på en hyggelig måte at du får ikke sove pga. ropinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvilken nabo det gjelder, 100% sikker (de roper navnet hans og det er bare en med det navnet selv om vi er ganske mange i bygget), men er IKKE giret på å prate med han. Er veldig konfliktsky sånn. :( Burde sikkert ikke vært så vanskelig å banket på og spurt om hvorfor disse vennene ikke bare kan ringe han i stedet for å stå utenfor og rope hver natt, men om jeg spør og sååå må kontakte politiet vet han jo mer eller mindre garantert at det var jeg som gjorde det..

Jeg tror ikke politiet forteller hvem som ringte inn klagen, men her er jeg usikker altså - så kanskje noen andre vet mer sikkert?

Kunne du lagt igjen en lapp i postkassen til den det gjelder? Forklare at det ikke er veldig forstyrrende, og om det ikke gir seg så har du ikke annet valg enn å kontakte politiet neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke politiet forteller hvem som ringte inn klagen, men her er jeg usikker altså - så kanskje noen andre vet mer sikkert?

Kunne du lagt igjen en lapp i postkassen til den det gjelder? Forklare at det ikke er veldig forstyrrende, og om det ikke gir seg så har du ikke annet valg enn å kontakte politiet neste gang? :)

En anonym lapp selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier vel å være mer diskret.

Jeg hadde en dealer boende tvers over gaten i flere år, og hadde nøyaktig samme problem. Folk som ropte navnet hans utenfor vinduet, kastet småstein etc hele natten.

Anonymous poster hash: e3d3e...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hold deg unna, det er antakeligvis et skummelt ritual :( har de på sorte flosshatter og holder en sort stav med hvit tupp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du sover for dårlig! Tror neppe det er noen som selger dop.

Vær trøtt nok når du legger deg,så blir du ikke prinsessen på erten. Her bor jeg nær e6 og flyplass. Hadde aldri i verden våknet av naboer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg hadde en dealer boende tvers over gaten i flere år, og hadde nøyaktig samme problem. Folk som ropte navnet hans utenfor vinduet, kastet småstein etc hele natten.

Anonymous poster hash: e3d3e...ce6

Fraværende politi på stedet du bor eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hver jævla natt. Høy plystring og hyling som både holder meg våken og vekker meg. Bor selv flere etg over vedkommende. Vet hvilken nabo det gjelder. I kveld er det relativt tidlig, pleier mest å være i 02-tiden og gjerne senere. Er ikke en person som roper, men virker som det er flere det veksler mellom. Skjer 5-7 netter i uken.. Er det noe jeg kan gjøre?

Dette er langing ja. Ingen tvil. Klag til styret eller huseier (den personen som eier leiligheten han leier). Sleng også en anonym lapp i postkassen til vedkommende.

Vi bodde like ved siden av et hospits, der var det langerene som kom på besøk, de sto også og plystret hele natten og prøve å kommunisere i koder der de lagde uglelyder. Holdt på å klikke.

Anonymous poster hash: 770cb...88f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sover for dårlig! Tror neppe det er noen som selger dop.

Vær trøtt nok når du legger deg,så blir du ikke prinsessen på erten. Her bor jeg nær e6 og flyplass. Hadde aldri i verden våknet av naboer :-)

Ja, det er jo bare å bestemme seg for å sove tungt liksom :klaske:

Kan du ikke gi beskjed til styret, så får de ta det videre.

Anonymous poster hash: 31907...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Ja, det er jo bare å bestemme seg for å sove tungt liksom :klaske:

Kan du ikke gi beskjed til styret, så får de ta det videre.

Anonymous poster hash: 31907...b5b

:laugh: Jupp. skal skrive dem en klage jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langing ja. Ingen tvil. Klag til styret eller huseier (den personen som eier leiligheten han leier). Sleng også en anonym lapp i postkassen til vedkommende.

Vi bodde like ved siden av et hospits, der var det langerene som kom på besøk, de sto også og plystret hele natten og prøve å kommunisere i koder der de lagde uglelyder. Holdt på å klikke.

Anonymous poster hash: 770cb...88f

Uglelyder faktisk! Marihuhuhuhuhuhuhaana!

LOL!

Anonymous poster hash: 50fac...7bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uglelyder faktisk! Marihuhuhuhuhuhuhaana!

LOL!

Anonymous poster hash: 50fac...7bd

Hehe ja sånn ugleul eller hva det nå heter. Koselig å høre på en ugle av og til, men det der var bare så sinnsykt enerverende at jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 770cb...88f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraværende politi på stedet du bor eller?

Flere ulike brukere her har samme erfaring, så spar deg sarkasmene.

Anonymous poster hash: e3d3e...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...