Gå til innhold

Hva er vits med dagbok på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er ganske teit. Hvorfor kan dere ikke heller skrive om dagen deresi et word-dokument på PC'en eller noe? Det er jo bare dere selv som bryr dere om hva som står...



Anonymous poster hash: 3096c...517
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har møtt en del personer fra KG, og dagboka er en måte å holde kontakten med (i det minste) en av dem på.

For mange år siden blogget jeg fra et nettsted som var utenom noe som helst forum. Det ble få tilbakemeldinger. Det vil si at det ble lite inspirerende i lengden. Derfor sluttet jeg med akkurat det.

Jeg synes likevel det er greit å skrive dagbok her. Man velger jo selv hva man vil skrive, og mine aller innerste tanker kommer ikke til uttrykk 24/7 heller til tross for at jeg er her mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere har det med å spamme ned feks Generell debatt med endeløse og inneforståtte tråder om sine personlige problemer.

Da er dagbok tingen - så får man samlet alt ett sted og de som faktisk måtte være interesserte kan lese og kommentere.

Ellers er dagbøkene sosial arena, rett og slett, med gjenger som henger i hverandres dagbøker. Selv foretrekker jeg lukkede blogger til dette - foretrekker at ikke hele verden kan følge med mens jeg prater med vennene mine. Og for meg er KG nå nettopp mest et sted å holde kontakt med nettvenner jeg har fått her og hatt gjennom flere år, diskusjonsnivået er jo bare stadig dalende, og ikke akkurat noen grunn til å være her.



Anonymous poster hash: d5cf0...0cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere har det med å spamme ned feks Generell debatt med endeløse og inneforståtte tråder om sine personlige problemer.

Da er dagbok tingen - så får man samlet alt ett sted og de som faktisk måtte være interesserte kan lese og kommentere.

Ellers er dagbøkene sosial arena, rett og slett, med gjenger som henger i hverandres dagbøker. Selv foretrekker jeg lukkede blogger til dette - foretrekker at ikke hele verden kan følge med mens jeg prater med vennene mine. Og for meg er KG nå nettopp mest et sted å holde kontakt med nettvenner jeg har fått her og hatt gjennom flere år, diskusjonsnivået er jo bare stadig dalende, og ikke akkurat noen grunn til å være her.

Anonymous poster hash: d5cf0...0cd

Du vet hva spam betyr...?

Anonymous poster hash: e6b60...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva spam betyr...?

Anonymous poster hash: e6b60...449

Ja.

Anonymous poster hash: d5cf0...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Synes det er ganske teit. Hvorfor kan dere ikke heller skrive om dagen deresi et word-dokument på PC'en eller noe? Det er jo bare dere selv som bryr dere om hva som står...

Anonymous poster hash: 3096c...517

Du bryr deg tydeligvis :-) la nå andre gjøre som de vil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Hvis folk skriver dagbok, og har glede av der så er jo ikke det noe andre skal bestemme at de ikke får lov til.

Dessuten er det jo ikke bare de som bryr seg, for det er jo mange som følger hverandres dagbøker og blir kjent med hverandre på den måten.

Og hvis man synes det er så teit, så trenger man jo ikke å klikke seg inn der. Det er jo ganske så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver dagbok for å vise omverdenen at det går an å leve et fint liv som blind, bruk av førerhund og hverdagen som psykisk syk. Det er ytterst få som kommenterer, men mange som leser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det er ikke noe teitere, enn alle de som bretter ut privatlivet sitt på facebook. Det er faktisk bedre med dagbok på KG, enn alle de teite sitatene på facebook og for ikke å snakke om de politisk korrekte kommentarene. Nei dagbøkene på KG er helt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver dagbok for å vise omverdenen at det går an å leve et fint liv som blind, bruk av førerhund og hverdagen som psykisk syk. Det er ytterst få som kommenterer, men mange som leser.

Du, at jeg lurte på noe: Hvordan kan man skrive og lese på pc om man er blind?

Anonymous poster hash: 98464...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagbøkene er teite og tar opp plass i forumet :/



Anonymous poster hash: 9f1c3...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagbøkene er teite og tar opp plass i forumet :/

Anonymous poster hash: 9f1c3...7b9

Hvis du synes det, er det jo bare å overse dagbokområdene :P Det er ingen som tvinger deg til å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, at jeg lurte på noe: Hvordan kan man skrive og lese på pc om man er blind?

Anonymous poster hash: 98464...b0b

Jeg bruker en skjermleser som styrer en tale og et punktskriftdisplay som viser en linje av skjermen. Jeg kan ikke se bilder eller grafikk, kun tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg med en røykeslutte-dagbok.

Følte av en eller annen grunn at det ble mye mere forpliktende om jeg skrev en sånn...

Så derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagbøkene er teite og tar opp plass i forumet :/

Anonymous poster hash: 9f1c3...7b9

Øøøø.

Argumentet "Tar opp plass" faller jo på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...