Gå til innhold

Hvordan er det i fengsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg skal sone for samleie uten samtykke.. lurte på om noen har noen tips eller vet hvordan det er å sitte inne? kjekt å vite hva man har i vente... :grine:



Anonymous poster hash: 65d1b...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper at du opplever det ubehagelig, slik at du ikke finner på å voldta noen neste gang :)

Tror forøvrig at denne tråden er tull. Ingen voldtektsperson i sine fulle fem innrømmer uoppfordret hva de har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i fengsel er det fint i allefall i norge

Ja, hvis du synes det er fint med frihetsberøvelse, ydmykelse ved å bli kledd naken for visitering hver gang du har hatt besøk så.

Anonymous poster hash: 195d4...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan det er? Det er rutinepreget og for mange kjedelig. Det er også skremmende, for oppførselen din har mye å si. Det er ikke alle som bør si hva de sitter inne for til andre innsatte.

Du har aktivitetsplikt, dvs du må ut av cella og enten gå på skole eller arbeide. Etter arbeidsdagen er det gjerne lufting, og kanskje fellesaktiviteter om fengselet du skal i har den muligheten. Anbefaler å lese om fengselet du skal inn i på kriminalomsorgens nettsider.

Til dere som sier at det er fint i norske fengsler - straffen er frihetsberøvelse, du skal faktisk ha et mest mulig rutinepreget og normalt liv mens du sitter inne slik at overgangen til frihet igjen ikke blir for stor.



Anonymous poster hash: 09292...43a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sonet, bare vært på omvisning i et fengsel. Har bodd på sykehjem og jeg hadde foretrukket fengsel.

Anonymous poster hash: da3ac...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Ja, hvis du synes det er fint med frihetsberøvelse, ydmykelse ved å bli kledd naken for visitering hver gang du har hatt besøk så.

Anonymous poster hash: 195d4...155

Frihetsberøvelse og ydmykelse på den måten du nevner er vel felles for alle fengsel omtrent. De som sier det er fint i fengsel i Norge tar vel mer utgangspunkt i hvordan de innsatte har det materialistisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor
AnonymBruker, on 29 Oct 2014 - 21:59, said:

jeg skal sone for samleie uten samtykke.. lurte på om noen har noen tips eller vet hvordan det er å sitte inne? kjekt å vite hva man har i vente... :grine:

Anonymous poster hash: 65d1b...a9f

Tulletråd. Er åpenbart at den bare er skrevet for å få sinte tilbakemeldinger type "Må du brenne i helvete skitne voldteksmann". Haha. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...