Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom på en annen episode (jeg har som sagt elefantminne). Jeg var i Sør-Amerika og fikk massasje på stranda. Var greit nok, men så tar dama tak i sideflesket mitt og sier at jeg ikke burde spise så mye sukker og at det ikke var bra å være feit. Altså, jeg var ikke feit i utgangspunktet, men ble dritforbanna. Dama var 3 ganger større enn meg og mangla masse tenner.. for ei hurpe.



Anonymous poster hash: 10378...384
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minpin

Jeg blir fortsatt sint når jeg tenker på den gangen mattelæreren min lo av meg da jeg ikke forsto noe som i hans øyne var "så uhyre enkelt". Og dette var på privatgymnas! Som om jeg betalte flere tusen kroner for å bli ledd av når jeg trengte hjelp. >:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å huske, det har jo vært noen frekke kommentarer her og der. Men den jeg husker best var da jeg fikk hjelp av NAV en sommer (to måneder) mellom to skoleår på høgskole. Jeg sa i august til saksbehandleren at jeg ikke trengte mer støtte da jeg skulle fortsette på skole smalt det fra gamlingen at "Ja, du har funnet ut at utdanning ikke er så dumt!?".

Skulle tro jeg var retardert og uten planer i livet, og dette smalt fra en person som jobber med mennesker.

Anonymous poster hash: 51811...5a6

Har også min fra sosialkontoret. For ekstremt mange år siden ble jeg arbeidsløs, hadde kun jobbet noen måneder etter utdannelsen og hadde ikke krav på dagpenger. I mens jeg søkte jobb hadde jeg derfor hjelp derfra.

I denne perioden hadde jeg klart å bli gravid selv med beskyttelse. Valgte å beholde av ulike grunner.

Fikk da slengt til meg "Det beste vil være om du bestiller abort med en gang. Du kan låne min telefon"

Jeg hadde fått hjelp i en måned da, og hadde hjelp tilsammen i tre måneder før jeg var i jobb igjen.

Jeg klarte faktisk ikke svare noe, jeg bare gråt og gikk fra kontoret. Heldig for meg var det en annen ansatt som overhørte kommentaren, og dette fikk store konsekvenser for den ansatte. Samtidig fikk jeg ny saksbehandler og fikk den behandlingen jeg fortjente.

Anonymous poster hash: 0d801...12f

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. jobber i en sparebank

Anonymous poster hash: 10378...384

Seriøst.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fortsatt sint når jeg tenker på den gangen mattelæreren min lo av meg da jeg ikke forsto noe som i hans øyne var "så uhyre enkelt". Og dette var på privatgymnas! Som om jeg betalte flere tusen kroner for å bli ledd av når jeg trengte hjelp. >:/

Sonans stavanger? mattelærer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også min fra sosialkontoret. For ekstremt mange år siden ble jeg arbeidsløs, hadde kun jobbet noen måneder etter utdannelsen og hadde ikke krav på dagpenger. I mens jeg søkte jobb hadde jeg derfor hjelp derfra.

I denne perioden hadde jeg klart å bli gravid selv med beskyttelse. Valgte å beholde av ulike grunner.

Fikk da slengt til meg "Det beste vil være om du bestiller abort med en gang. Du kan låne min telefon"

Jeg hadde fått hjelp i en måned da, og hadde hjelp tilsammen i tre måneder før jeg var i jobb igjen.

Jeg klarte faktisk ikke svare noe, jeg bare gråt og gikk fra kontoret. Heldig for meg var det en annen ansatt som overhørte kommentaren, og dette fikk store konsekvenser for den ansatte. Samtidig fikk jeg ny saksbehandler og fikk den behandlingen jeg fortjente.

Anonymous poster hash: 0d801...12f

gud a meg så frekkt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Må ha vært den gangen jeg og datteren min skulle kjøpe gassballong, da kom det en dame og puffet oss vekk og kjøpte den ballongen som vesla skulle ha

Hva i all verden? Hadde jeg solgt ballonger og sett det, hadde jeg sagt at hun pent fikk vente som alle andre. For ei fittekjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. :overrasket:

Jepp, på Oslo øst. De aller aller fleste er kjempesøte altså, men du aner ikke hvor mange som er max ufine!

Anonymous poster hash: 10378...384

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden? Hadde jeg solgt ballonger og sett det, hadde jeg sagt at hun pent fikk vente som alle andre. For ei fittekjerring.

I think I love you! Du brukte yndlingsordet mitt :bolledeig:

Anonymous poster hash: 10378...384

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

I think I love you! Du brukte yndlingsordet mitt :bolledeig:

Anonymous poster hash: 10378...384

Hehe. Bra skjellsord når det er fortjent i hvert fall.

Endret av Chlorophyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hopper over alt jeg har fått høre etter å ha jobbet 10 år i ulike service yrker, ellers må jeg skrive bok:P

Men jeg husker da p-pillene jeg brukte gikk ut av produksjon, og dro til den nye fastlegen min(flytting) for å få en ny type. Fikk en, tok pillene, men etter 2mnd hadde jeg hatt mens omtrent sammenhengende de 2mnd, skikkelig tunge blødninger(og jeg har lett og kort mens normalt sett), og måtte dra tilbake og si at jeg måtte få en annen type for jeg var jo så slapp jeg måtte få noen til å ta vaktene mine på jobb.

Første han spør meg om: ja ka dæ jær??

Når jeg sier at det ikke er så kjekt å lekke blod konstant og jeg mister jo inntekt.

Hvorpå han responderte: ja, ska du ha kuk så får du bærre lev mæ dæ!

Altså wtf... Gikk, nektet å betale og bytta fastlege gitt. Hørte han mistet autorisasjonen på jungeltelegrafen:P

Anonymous poster hash: 3199a...2c6

:hakeslepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det frekkeste jeg har opplevd var en kunde for omtrent 2 år siden. Hun stod og kjeftet og skjelte meg ut i 30 minutter og nektet å gå pga en vare var en dag for sein, noe jeg hadde sendt melding om tidligere på dagen. Har aldri opplevd noe lignende verken før eller siden. Husker at hun var høygravid, så jeg tenkte først at det måtte være hormonene, men hun ga seg aldri. Jeg prøvde alt! Kompensasjon i penger og i gavekort og masse beklagelser, men ingenting nyttet. Hun hadde et seriøst sinneutbrudd som desverre gikk ut over meg. Det ble etterhvert stor kø bak henne så jeg måtte til slutt hente en mer erfaren kollega av meg som kunne ta over... Har aldri sett han så frustrert før.. både meg og han var på gråten etter denne kvinnen, og folk bak i køen stod å ristet på hodet og spurte om det gikk bra med meg.. nei huff.. det sitter enda dypt i meg kjenner jeg og har vært litt småredd gravide kvinner siden :P At det går an å være så frekk...

Anonymous poster hash: 0c27f...ad1

Oi oi... Hadde kanskje vært best om securitas hadde eskortert henne ut i frisk luft :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden var jeg uten jobb, og slet med å skaffe arbeid. Måtte da ty til det jeg fikk, hvilket ble å jobbe som telefonselger. Jeg misliker selv når en telefonselger er masete, så jeg passet på å være kjempe hyggelig i telefonen og ta nei for et nei, på tross av hva ledelsen sa. Det som satt en skikkelig støkk i meg er hvor forferdelig frekke folk kan være mot telefonselgere. Jeg husker spesielt to episoder. Jeg ringte, hilste på dem på en hyggelig måte, og før jeg rakk å si noe mer fikk jeg tilbake at jeg burde gjøre dem en tjeneste og gå og henge meg siden verden ville vært en bedre plass uten sånne som meg, og en annen gang var det en som sa at jeg heller burde gå og bli prostituert istedet for å være telefonselger. Jeg holdt kun ut i jobben i to uker, ble bare deprimert av å bli møtt av så mange frekke folk. Greit nok at det kan være litt irriterende med telefonselgere, men det er som om folk glemmer at det faktisk er mennesker i andre enden av telefonen som kanskje ikke har noe annet valg/mulighet enn å ha den jobben der og da.

Endret av Iylienne
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var jeg uten jobb, og slet med å skaffe arbeid. Måtte da ty til det jeg fikk, hvilket ble å jobbe som telefonselger. Jeg misliker selv når en telefonselger er masete, så jeg passet på å være kjempe hyggelig i telefonen og ta nei for et nei, på tross av hva ledelsen sa. Det som satt en skikkelig støkk i meg er hvor forferdelig frekke folk kan være mot telefonselgere. Jeg husker spesielt to episoder. Jeg ringte, hilste på dem på en hyggelig måte, og før jeg rakk å si noe mer fikk jeg tilbake at jeg burde gjøre dem en tjeneste og gå og henge meg siden verden ville vært en bedre plass uten sånne som meg, og en annen gang var det en som sa at jeg heller burde gå og bli prostituert istedet for å være telefonselger. Jeg holdt kun ut i jobben i to uker, ble bare deprimert av å bli møtt av så mange frekke folk. Greit nok at det kan være litt irriterende med telefonselgere, men det er som om folk glemmer at det faktisk er mennesker i andre enden av telefonen som kanskje ikke har noe annet valg/mulighet enn å ha den jobben der og da.

Jeg skjønner ikke hvorfor telefonselgere finnes. De er jo bare en plage.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Sonans stavanger? mattelærer?

Sonans, ja, men ikke Stavanger.

Det var ganske kjipt. Var litt fristet til å ta igjen ved å le av den elendige rettskrivingen hans, men i stedet hevet jeg meg over det da jeg, i motsetning til ham, skjønner at ikke alle kan være gode i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen år siden var jeg uten jobb, og slet med å skaffe arbeid. Måtte da ty til det jeg fikk, hvilket ble å jobbe som telefonselger. Jeg misliker selv når en telefonselger er masete, så jeg passet på å være kjempe hyggelig i telefonen og ta nei for et nei, på tross av hva ledelsen sa. Det som satt en skikkelig støkk i meg er hvor forferdelig frekke folk kan være mot telefonselgere. Jeg husker spesielt to episoder. Jeg ringte, hilste på dem på en hyggelig måte, og før jeg rakk å si noe mer fikk jeg tilbake at jeg burde gjøre dem en tjeneste og gå og henge meg siden verden ville vært en bedre plass uten sånne som meg, og en annen gang var det en som sa at jeg heller burde gå og bli prostituert istedet for å være telefonselger. Jeg holdt kun ut i jobben i to uker, ble bare deprimert av å bli møtt av så mange frekke folk. Greit nok at det kan være litt irriterende med telefonselgere, men det er som om folk glemmer at det faktisk er mennesker i andre enden av telefonen som kanskje ikke har noe annet valg/mulighet enn å ha den jobben der og da.

Telefonselgere er en pest og en plage.

Anonymous poster hash: 6a615...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor telefonselgere finnes. De er jo bare en plage.

Telefonselgere er en pest og en plage.

Anonymous poster hash: 6a615...067

Joda, men selv om det er irriterende med telefonselgere må det må da kunne gå ann å behandle dem som et annet medmenneske. Å be folk henge eller prostituere seg er å dra den for langt, uansett hvor mye man misliker å bli ringt opp av en telefonselger. For de fleste er ikke det å være en telefonselger førstevalget, men folk trenger en innkomst, en jobb.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var jeg uten jobb, og slet med å skaffe arbeid. Måtte da ty til det jeg fikk, hvilket ble å jobbe som telefonselger. Jeg misliker selv når en telefonselger er masete, så jeg passet på å være kjempe hyggelig i telefonen og ta nei for et nei, på tross av hva ledelsen sa. Det som satt en skikkelig støkk i meg er hvor forferdelig frekke folk kan være mot telefonselgere. Jeg husker spesielt to episoder. Jeg ringte, hilste på dem på en hyggelig måte, og før jeg rakk å si noe mer fikk jeg tilbake at jeg burde gjøre dem en tjeneste og gå og henge meg siden verden ville vært en bedre plass uten sånne som meg, og en annen gang var det en som sa at jeg heller burde gå og bli prostituert istedet for å være telefonselger. Jeg holdt kun ut i jobben i to uker, ble bare deprimert av å bli møtt av så mange frekke folk. Greit nok at det kan være litt irriterende med telefonselgere, men det er som om folk glemmer at det faktisk er mennesker i andre enden av telefonen som kanskje ikke har noe annet valg/mulighet enn å ha den jobben der og da.

Fydda. Enten får han si pent nei takk, eller så får han betale arbeidsledighetstrygda di med skattepengene sine.

Anonymous poster hash: 58889...d2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legevakta med angst anfall og hjertebank, fikk svar fra sykepleier i telefonen at man kan dø av å leve. lev med det

OMG!

Anonymous poster hash: c95a7...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...