Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Så bra dere hadde en fin opplevelse :) Jeg tenker vi også melder oss på den kurset, men det blir vel ikke før uti mai ;)

Har du fått tatt deg en blund?

Veldig kjekt å få avdeling A og B. Stor forskjell på føderom og avdelingene. Spennende å se hvor jeg kommer til å føde.

Glemte å si at FEM holdt på å filme et par som skal være med i fødeavdelingen. Så det var en dame som løp runde med kamera inne på møterommet. Det likte ikke typen. Synes de kunne gitt beskjed om det når man meldte seg på kurset.

Jepp, vi fikk begge sove en times tid når vi kom hjem. Helt herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært på fødselsforberedende kurs. Snakk om å bli trøtt og sliten av å sitte på et lite og trangt møterom i nesten 5 timer. Bra kurs! Hyggelig jordmor som forklarte alt sammen. Fikk også en visning på AHUS og fikk se en fødefilm. Vi føler begge at det var nyttig å få med seg.

Nå gleder jeg meg til å slappe av resten av dagen. Det blir nok en blund når vi kommer hjem siden jeg våknet kl 5.30 idag og.

Veldig kjekt å få avdeling A og B. Stor forskjell på føderom og avdelingene. Spennende å se hvor jeg kommer til å føde.

Glemte å si at FEM holdt på å filme et par som skal være med i fødeavdelingen. Så det var en dame som løp runde med kamera inne på møterommet. Det likte ikke typen. Synes de kunne gitt beskjed om det når man meldte seg på kurset.

Jepp, vi fikk begge sove en times tid når vi kom hjem. Helt herlig!!!

Høres ut som et nyttig kurs, da :) Enig i at dere burde fått beskjed om at det var filming på gang, ja..

Godt med en blund :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å våkne så tidlig..

Igår la jeg meg tidlig men fikk ikke sove før nærmere kl 1 inatt. Også våknet jeg kl 6. Prøver å sove mer men nei....

Blir så sliten og irritert når jeg ikke får minst 8 timers søvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å våkne så tidlig..

Igår la jeg meg tidlig men fikk ikke sove før nærmere kl 1 inatt. Også våknet jeg kl 6. Prøver å sove mer men nei....

Blir så sliten og irritert når jeg ikke får minst 8 timers søvn..

Jeg sov alltid mye mindre og dårligere de dagene jeg skulle på jobb.. Kanskje du kan flytte litt på når du begynner om dagen, tror du det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov alltid mye mindre og dårligere de dagene jeg skulle på jobb.. Kanskje du kan flytte litt på når du begynner om dagen, tror du det kan hjelpe?

Jeg begynner kl 12 så jeg har all mulighet til å sove lenge før jobb. Men klarer ikke å sove lenge. Nå har jeg bare litt over en uke igjen før permisjonen starter så jeg får vel bare holde ut. Snart helg så jeg håper at jeg får sove mer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner kl 12 så jeg har all mulighet til å sove lenge før jobb. Men klarer ikke å sove lenge. Nå har jeg bare litt over en uke igjen før permisjonen starter så jeg får vel bare holde ut. Snart helg så jeg håper at jeg får sove mer da..

Hva med å prøve andre veien, da, at du begynner på jobb kl 10 istedet? Så har du litt tid til å sove etter jobb uten at hele kvelden forsvinner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er en sånn dag hvor alt samboeren gjør eller sier er galt. Ikke hans feil. Men jeg blir både irritert, sint og lei meg. Slitsomt. Det kom en del tårer til slutt....

Godt å ha en dag uten planer. Så etter at vi pratet litt, så dro samboeren ut. Jeg trenger litt alenetid og han trenger å være litt sammen med kompiser. Nå ligger jeg i senga, ser på The Good wife og spiser sjokolade. Godt å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en sånn dag hvor alt samboeren gjør eller sier er galt. Ikke hans feil. Men jeg blir både irritert, sint og lei meg. Slitsomt. Det kom en del tårer til slutt....

Godt å ha en dag uten planer. Så etter at vi pratet litt, så dro samboeren ut. Jeg trenger litt alenetid og han trenger å være litt sammen med kompiser. Nå ligger jeg i senga, ser på The Good wife og spiser sjokolade. Godt å slappe av.

Du får kose deg og slappe godt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt med alenetid men skulle ønske at jeg fikk sovet noe på dagen men nei.. Savner å være uthvilt!

Begynner tydeligvis å bli forkjølet. Tett i nesa og klør i halsen. Ikke bra.. Legge meg tidlig ikveld. Kanskje det hjelper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt med alenetid men skulle ønske at jeg fikk sovet noe på dagen men nei.. Savner å være uthvilt!

Begynner tydeligvis å bli forkjølet. Tett i nesa og klør i halsen. Ikke bra.. Legge meg tidlig ikveld. Kanskje det hjelper....

:klem: Huff, du får ta litt egenpleie og passe på så du ikke blir så veldig dårlig.. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hjemme fra jobb i går. Fant ut at det ikke var noe vits å gå på jobb når formen min var så elendig. Føler jeg bittelite grand bedre i dag men blir hjemme i dag og. Bare sånn for sikkerhetsskyld. Jeg har nok ikke vært flink nok til å høre på kroppen min. Heldigvis har jeg en samboer som passer på meg.

37 uker i dag!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen sier ifra når den trenger hvile, så det er bra at du hører på den nå :)

Hurra for 37 uker!! :hoppe: Nå er baby ikke lenger prematur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rar natt! La meg tidlig siden jeg skulle på jobb igjen idag men det fungerte dårlig. Fikk ikke sove. Rundt halv 11 kom samboeren hjem fra trening og var fortsatt våken. Etter en time var han også fortsatt våken, så da sto vi opp sammen. Lagde noe varmt å drikke og spiste litt kjeks mens vi skravlet. Hyggelig. Han sovnet med en gang vi la oss igjen mens jeg sovnet nok ikke før nærmere kl 1. Våknet ikke før halv 8. Merker at jeg begynner å bli lei av å ikke få sove med en gang.

Nå er jeg på vei til jobb. Absolutt ikke lyst men jeg må få gjort ferdig mine saker før siste arbeidsdag på fredag.

Også har jeg hatt problemer med Nav og sykepenger. Ikke mottatt siden jeg ble sykmeldt men ingen har kunnet svare meg hvorfor. Endelig fikk jeg svar. Sjefen må sende inn et tilleggsskjema for at jeg skal få utbetalt pengene. Typisk at han ikke har ordnet det og at han er bortreist denne uka. Jaja, håper han får ordnet det neste uke sånn at jeg får pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at det skulle ta så lang tid å få den beskjeden. Dessuten skulle jo sjefen din ha visst om det. Du får sende ham en saklig sinnamail ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...