Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Så spennende! :vinke: Men kanskje det går ei uke enda, for hvis det gjør det så klarer jeg å tippe riktig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det skjer noe for deg snart :) Selv om jeg kommer til å bli ekstra utålmodig av det hvis det tar lang tid for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker kåken og håper det rister babyen ut. Våknet i natt av noen gode tak, men de forsvant igjen :file:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg skal vaske hele huset på termindatoen hvis denne babyen enda er inni magen da! :fnise:

Får håpe det setter i gang snart hos deg. Kan tenke meg til at det er irriterende å ha runder med tak som stadig bare gir seg. Man blir lurt hele tiden, også går det jo ut over nattesøvnen, som man gjerne vil ha mest mulig i fred fram til babyen kommer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var huset strøkent og bekkenet mitt har streika :ler:

Ja, Teriyaki, den søvnen vil jeg ha i fred, men ser ikke ut som jeg får det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ligger jeg her med dustetak som kommer med nokså jevne mellomrom, men de tar seg ikke opp...

Kom uuuuuut bebis, kom uuuuuut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag er ikke såå lenge til hvertfall :ler:

Skal til jm igjen i morgen. Da får vi se om det har skjedd noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jo bestemt at det blir fødsel på torsdag, forøvrig. ;) Jeg tar meg stadig i å tenke "han" om mageboeren din... Veldig spent på om jeg er sanntenkt! :ler:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også "han", Joyce :ler:

Fin kontroll, alt normalt. Hun sjekket meg og det er mer modent enn sist, livmorhalsen er kortere og mykere. Hun lurte på om det kaanskje ble fødsel ila de neste dagene, men var ikke sikker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey for modning! :hoppe:

Men, hvorfor blir så mange av dere her på KG sjekket for modning? Første gang jeg ble sjekket var da fødsel var i gang 4 dager over termin, og jeg var kommet til sykehuset. :) Var aldri snakk om å sjekke noe på kontrollene. Spør dere?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...