Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Herligheten, kan ikke skjønne at den skal være fra 2008?? Det var da vel ikke noen som gikk med sånne fancy silkevester da? :klo: Det betyr at den er 7 år gammel i år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Stokke flexibath (fint for oss må dårlig plass!)

- Flanell gulpekluter

- Babyprodukter: Babyolje, paracet eller smertestillende for baby (greit å ha i hus), saltvannspray, nesesuger

- Digital tempmåler (som også kan brukes i badevannet?)

- neglesaks for baby

- Noen små håndkler

- laken til leandervuggen

- babyseng på rommet, med madrass og sengetrekk osv.

- stelleveske

- Koppholder til vogna?

- veskekrok til vogna?

- Stellebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 februar

Dama som eier blomsterbutikken borte i gata som ville at jeg skulle føde på hennes manns fødselsdag

21 februar

Spiremor

24 februar

MissStiles

26 februar

Lillemeg90

Lilleninja

28 februar

Nautika

1 mars

Androide

2 mars OULtermin

3 mars

Kaospåtobein

4 mars

Essie_

Studenten

Skyblue

8 mars

Teriyaki

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handlet vi i dag:

http://www.babyshop.no/3-sprouts-organisator-hvalross?nosto=nosto-page-product1

Synd den ikke er vanntett, men den ser praktisk ut, også er det en hval på - som ser morsom ut!

Endte med denne stelleveska:

http://www.jollyroom.no/produkter/brio-stelleveske-messenger-style-charcoal-grey

De andre vi så på hos Babyshop var enten svindyre ( så klart det jeg ønsker meg mest..) men denne her var nøytral, passe stor, og til grei pris. 599,- + 20% avslag.

Kjøpte også laken til leandervuggen + spebarnsinnlegg til Stokke flexibath :)

Nå mangler vi egentlig kun apotekvarene.

Hva har dere kjøpt av varer fra apotek? Må man ha stikkpiller og sånn fra starten av?

Jeg har i allefall tenkt å kjøpe nesesuger, termometer, mulig saltvannspray?

Andre tips?

Har ikke kjøpt AMME-BH ennå, da jeg ikke ANER størrelsen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine innkjøp :nigo: Og gøy å få hjem barnevogn! Husker jeg kikka mye på den når vi henta :P

Av apotekvarer til baby har jeg kjøpt zinksalve, olje, pudder, våtservietter, stikkpille paracet (tilfelle), nesesuger, termometer (til vann og en vanlig), papir servietter og børste/kam :)
Mangler jo da bleier. Tenkte å kjøpe en pakke av hver i de 2 minste strl. Og hente de to apotekboksene for der får man jo en del kremer og ting og tang til mor og barn. Har også endel innlegg til meg selv og lipsyler. Mamma sverger forresten til lipsyl på såre brystknopper (hun ammer minstemann) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purelan er ment for brystvorter, og det må man ikke tørke av før baby skal die igjen. Kan være stoffer i lypsyl som ikke er helt heldig for baby å få i seg.

Jeg har Inityol til sår stump og babyolje til badevannet. Trenger ikke mer. :) Og stikkpiller ja. Skader ikke å ha i hus i dall baby blir febersyk midt på natten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte at morsmelk skulle være det beste for såre brystvorter. Det er tydeligvis et vidundermiddel som hjelper for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den organizoren så vi på også, men venter heller og ser om vi trenger den senere. Den er så fin! :strix:

Vi har kjøpt et neglesett, bleier, et startkit fra Burt's Bees og termometer til badevannet. Ellers har vi kun de salvene og wipesene som kom i babypakkene. Skal kjøpe infrarødt febertermometer og flytende paracet dersom vi ikke får det i barselgave (vi har fått indikasjoner på at vi kommer til å få et eller annet, så vi har ønsket oss det lille vi mangler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den organizoren så vi på også, men venter heller og ser om vi trenger den senere. Den er så fin! :strix:

Vi har kjøpt et neglesett, bleier, et startkit fra Burt's Bees og termometer til badevannet. Ellers har vi kun de salvene og wipesene som kom i babypakkene. Skal kjøpe infrarødt febertermometer og flytende paracet dersom vi ikke får det i barselgave (vi har fått indikasjoner på at vi kommer til å få et eller annet, så vi har ønsket oss det lille vi mangler).

Alt på apoteket, eller på babyshop? Vet ikke hvor det er best pris :) Vi har fått masse Str 2 bleier til jul, jeg mener.. sånn ca. 100 stk! haha, så vi kjøper vel str. 1 om vi skulle trenge det. Er flytende paracet å anbefale fremfor stikkpiller?

Har sett for meg at vi trenger

- babyolje (den fra Coop er bra)

- vaskeservietter (har både de som fulgte med babypakkene samt våtservietter)

- neglesaks

- zinksalve (2 stk, en for stelleveske også?)

- termometer som kan brukes til å måle både badevann og feber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte at morsmelk skulle være det beste for såre brystvorter. Det er tydeligvis et vidundermiddel som hjelper for alt!

Ja til bruk av morsmelk i hverdagen! Jeg skal lage morsmelkpannekaker om jeg får nok melk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn!!

Kommer til å kjøpe noen babyprodukter på apoteket (får litt rabatt av ei venninne) og Coop (typen jobber der) så da håper jeg at vi sparer litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt på apoteket, eller på babyshop? Vet ikke hvor det er best pris :) Vi har fått masse Str 2 bleier til jul, jeg mener.. sånn ca. 100 stk! haha, så vi kjøper vel str. 1 om vi skulle trenge det. Er flytende paracet å anbefale fremfor stikkpiller?

Har sett for meg at vi trenger

- babyolje (den fra Coop er bra)

- vaskeservietter (har både de som fulgte med babypakkene samt våtservietter)

- neglesaks

- zinksalve (2 stk, en for stelleveske også?)

- termometer som kan brukes til å måle både badevann og feber?

Jeg har kjøpt noe på Jollyroom og noe i utlandet. Bruker babyolje fra Burt's Bees. Har blitt nesten litt "nazi" på trygge produkter :P

Tror jeg fikk opptil flere zinksalver i de boksene. Har puttet flere av prøvetubene i stelleveska, de har super størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til min siste mandag på jobb! Føles rart, men godt.. Er sliten. Mamma kommer i dag og i morgen skal vi på SPA! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...