Gå til innhold

me2u; Med en liten Alien i magen...


Gjest me2u

Anbefalte innlegg

Så i dag var jeg ferdig. Ikke mer blødning eller brunt utflod :) Yey!

Så nå lurer jeg. Vi vil ha litt action igjen, men kondom er så kjeldelig :P

OM jeg nå skulle ha ubeskyttet sex er det større sjanse for en ny SA om jeg skulle blir gravid uten å vente en syklus? Ser at de fleste er delt 50/50 på dette. Noen mener ja andre nei. Er liksom ikke noe konkret svar på dette.

Vi stresser som sagt ikke med å bli gravid igjen, men vil jo ta forhåndsregler da jeg helst ikke vil igjennom dette igjen om jeg kan unngå det. Men leser om mange som sier at de ble gravide med en gang og at det gikk bra.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så i dag var jeg ferdig. Ikke mer blødning eller brunt utflod :) Yey!

Så nå lurer jeg. Vi vil ha litt action igjen, men kondom er så kjeldelig :P

OM jeg nå skulle ha ubeskyttet sex er det større sjanse for en ny SA om jeg skulle blir gravid uten å vente en syklus? Ser at de fleste er delt 50/50 på dette. Noen mener ja andre nei. Er liksom ikke noe konkret svar på dette.

Vi stresser som sagt ikke med å bli gravid igjen, men vil jo ta forhåndsregler da jeg helst ikke vil igjennom dette igjen om jeg kan unngå det. Men leser om mange som sier at de ble gravide med en gang og at det gikk bra.

Hva tenker dere?

Jeg tenker at det ser du selv.. for et kjipt svar :ler: Vi fikk beskjed om at det kunne være greit å vente en syklus, men det var ikke noen "fare" siden alt kom ut med blødningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ser du selv.. for et kjipt svar :ler: Vi fikk beskjed om at det kunne være greit å vente en syklus, men det var ikke noen "fare" siden alt kom ut med blødningene :)

Hmmm. Noen som sier at livmoren må få komme seg...

Kjedelig med kondooom :P

Leser om så mange som sier at det gikk knallbra med neste selv om de ikke ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Noen som sier at livmoren må få komme seg...

Kjedelig med kondooom :P

Leser om så mange som sier at det gikk knallbra med neste selv om de ikke ventet.

'Kondom suuugeeeeeer :laugh: Vi prøvde rett på, men ingen klaff! Ville kjørt på jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Kondom suuugeeeeeer :laugh: Vi prøvde rett på, men ingen klaff! Ville kjørt på jeg :)

Pytt sann. Det som skjer skjer : P

Wuhuu for sex uten beskyttelse!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt sann. Det som skjer skjer : P

Wuhuu for sex uten beskyttelse!!!! :)

Hehe, det er det beste med å være prøver :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så etter å ha fått litt forskjellige meninger så blir det gummi allikevel.

Etter en vanlig sa så er det trygt, men etter utskrapning så trenger visst livmoren en pause pga. tynne slimhinner etter utskrapning.

Orker ikke tanken på en ny sa pga. noe sånt om jeg skulle bli gravid med en gang. Så nå har mannen investert i gummi frem til neste mens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter at blødningene var over så fikk jeg brun utflod igjen for noen dager siden. Når blør jeg igjen. Er dette normalt? Trodde det skulle stoppe opp etter utskrapning? Iallefall ikke starte opp igjen.

Frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg. :klem:

Jeg måtte ta utskrapning tidligere i år. Spottet/blødde litt i 6 dager etterpå, så ingenting før jeg plutselig begynte å spotte/blø igjen en uke senere (ca 2 uker etter utskrapning). Er desverre helt normalt at ting er litt ustabilt etterpå.

Jeg fikk mensen 30 dager etter uskrapningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg. :klem:

Jeg måtte ta utskrapning tidligere i år. Spottet/blødde litt i 6 dager etterpå, så ingenting før jeg plutselig begynte å spotte/blø igjen en uke senere (ca 2 uker etter utskrapning). Er desverre helt normalt at ting er litt ustabilt etterpå.

Jeg fikk mensen 30 dager etter uskrapningen.

Så trist at du også mistet :(

Men det var godt å høre at det er normalt :)

Prøvde å Google og da sier folk at de hadde rester og greier og måtte skrape ut mer. Men det er veldig lite blod så da er det nok bare små mellomblødninger.

Skal ha mensen i mnd. skiftet nå. Blir spennende å se om den kommer som normalt. Da normaliserer vel ting seg igjen vil jeg tro :)

Så mye rart jeg har opplevd med kroppen den siste tiden! Blir jo ikke klok på noe av det som skjer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er kroppen i gjenge igjen :) Småblødningene er over og jeg føler meg endelig normal igjen. Treningen går også kjempebra.

Nå blir det spennende å se om mensen kommer igjen i mnd skiftet eller om den blir forsinket. Håper på at den kommer så jeg er helt i rute og slipper å være redd for å bli gravid om det skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da nærmere det seg månedsskiftet og jeg venter spent på om jeg får mensen eller om den blir forsinket. Alt er fremdeles helt 100% igjen og det er herlig at jeg føler meg fresh og opplagt igjen.

Men er veldig klar for å kvitte meg med gummien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker siden utskrapning. Burde fått mensen denne helgen eller de neste par dagene om syklusen er normal.

Ikke ofte jeg gleder meg til mensen gitt :P

Vet jo at det kan gå flere uker til, men kjenner jeg er klar for gummifri sengehalmkos :D

Kjedeeeeeedelig å vente......!!!!! MÅ jeg virkelig vente? Dumme sjansen for tynn slimhinne på livmor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er kjedelig å vente, men det er jo til det beste for framtidig spire :) Og så snart du får TR nå er du klar igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjedelig å vente, men det er jo til det beste for framtidig spire :) Og så snart du får TR nå er du klar igjen!

Ja, er på sjette uken nå. Håper mensen kommer snart. Vet jo ikke hvor fort jeg blir gravid igjen og kan jeg unngå en ny sa så er det verdt det. Men er ekstra kjipt når vi ikke planlegger å bli gravide med en gang :P Selv om det kan skje og vi selvsagt blir glad så vil vi helst bare kunne ha oss som vi pleide før alt dette styret.

Men, men....på med hetta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei!

Trist med SA, men som du sier, da vet du i alle fall at du kan bli gravid. :) Håper du får mensen snart slik at dere kan gå i gang med ny prøveperiode. :) Her ble siste pille inntatt i går, så går snart i gang vi også. :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( Håper kroppen kommer seg i lage snart :klemmer:

Heihei!

Trist med SA, men som du sier, da vet du i alle fall at du kan bli gravid. :) Håper du får mensen snart slik at dere kan gå i gang med ny prøveperiode. :) Her ble siste pille inntatt i går, så går snart i gang vi også. :)

God helg!

Takk dere :) Ja, venter i spenning. Håper TR kommer snart....*utålmodig* Men ellers er iallefall kroppen 100% :)

Lykke til med prøvinger dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så utrolig kjedelig at TR ikke har kommet enda! ingen tegn overhodet? Det er kjipt. Har du testet etter EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...