Gå til innhold

me2u; Med en liten Alien i magen...


Gjest me2u

Anbefalte innlegg

Ååååå så sinna jeg var da jeg våknet i dag!!!!! Mannen var utro! 2 ganger!!!!

Jeg slo opp, sa opp leiligheten, ringte en gammel husvert og fikk skaffet meg et nytt sted å bo og jeg ville bare komme meg raskest mulig bort fra møkkamannen! Hvordan kunne han?????

Så våknet jeg! Helt utslitt, sinna og forvirret. Hahahaha! Har lest at man drømmer mye sært når en er gravid, men dette var så sinnsykt ekte. Jeg måtte bare ut av soverommet og puste så jeg ikke skulle rive dynen av mannen og skjelle han ut.

Som om hormonene ikke er ille nok; nå skal han tas for ting han gjør i drømmene mine :P

Ååå, sånt er grusomt å drømme!! Det er jo så ekte! Og man har jo liksom ikke rett til å være sint på mannen for noe man selv har drømt, men man er jo sinna likevel, haha :fnise:

Bra det bare var en drøm, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, sånt er grusomt å drømme!! Det er jo så ekte! Og man har jo liksom ikke rett til å være sint på mannen for noe man selv har drømt, men man er jo sinna likevel, haha :fnise:

Bra det bare var en drøm, da!

Haha, ja. Men i dag har jeg vært i et helt forferdelig humør!

Hjalp ikke at mannen maste om en bukse han ikke fant som han mente jeg hadde "ryddet bort" og var skikkelig grinete og masete og får meg i skikkelig dritthumør og så finner han buksa under puta på sin side av sofaen!!!

Vanligvis hadde jeg ikke blitt så irritert, men i dag ble jeg rasende! Og har egentlig generelt følt meg nedfor, sliten og smådeppa i dag....og ja; sint, et ufattelig sinne som bobler i magen.

Skjønner jo at det er hormoner, men det er fryktelig slitsomt når jeg ellers ikke er vant med slike svingninger i humøret. Mannen har bukket og skrapet pga buksedramaet og fordi han var utro i drømmen min :P men jeg er så sinna. Ikke på han da, bare sånn generelt. Har sagt i fra at jeg er hormonell og sinna i dag og han synes det er helt ok og skjønner at det er pga graviditeten. Jeg snapper bare når han er irriterende....noe han har vært mye av i dag :P

Nå har jeg sovet en liten halvtime og mannen har kjøpt Pepsi Max til meg og jeg føler meg litt bedre. Håper virkelig at humøret er mer stabilt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag ❤️ I dag har jeg handlet inn taco, sjokoalde og is. Oh yeah! I dag skal det fråtses litt.

Taco og sjokolade her også! :5: Det var digg!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og sjokolade her også! :5: Det var digg!!! :nigo:

❤️❤️❤️

Hadde mer is igjen så i dag ble det litt mer is med karamell og sjokoaldesaus og nonstop!!!! ❤️❤️❤️ Mums!!! (Godt jeg har hatt en god løpetur i dag :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg tilsendt mitt første babyplagg fra stolte soon to be oldeforeldre. Verdens søteste fleecedrakt❤️ Kjente at hjertet hoppet over et ekstra slag da jeg åpnet pakken. Jeg har ikke kjøpt noe selv enda. Kommer nok til å vente frem til våren. Må skrive en nøye liste over ting og tang, men det er bare gøy :)

Digg med lørdag. Har vært ute i sola og shoppet og i kveld blir det sushi, rekechips, is med nonstop og sjokoladecookies :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Oj, sist jeg skrev var i februar!

Skal si tiden har flydd. Nå er jeg snart 30 uker og nå er det ikke lenge til jeg er høygravid! Trives godt med voksende baby i magen :) Han sparker, står på og vokser innenfor vekstkurven sin❤️

Ellers er formen fin og nå er så og si alt av babystæsjet er i hus. Digg å vite at alt er klart før jeg blir for stor, tung og sliten :P Har til og med startet med fødebagen...haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig med oppdatering :)

Ikke så lenge igjen nå nei! Ti uker går fort. :) Vel, de siste ukene går ikke alltid like fort som gravid, men.. I det store og det hele så er baby i armene dine veldig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig med oppdatering :)

Ikke så lenge igjen nå nei! Ti uker går fort. :) Vel, de siste ukene går ikke alltid like fort som gravid, men.. I det store og det hele så er baby i armene dine veldig snart :)

10 uker!!!! Uææææ :P Det er jo ingenting!

Grattis med baby btw ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker!!!! Uææææ :P Det er jo ingenting!

Grattis med baby btw ❤️❤️❤️

Takk. Han er nesten ti uker nå ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å være klar i grei tid ;) Min kom to uker før tiden, og da var jeg veldig fornøyd med at gubben hadde lite å fikse. Han gjorde nemlig "feil" i den siste pakkingen av fødebagen, til tross for instruksjoner :P Det var bare småtteri som feil dusjsåpe osv, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lurt å være klar i grei tid ;) Min kom to uker før tiden, og da var jeg veldig fornøyd med at gubben hadde lite å fikse. Han gjorde nemlig "feil" i den siste pakkingen av fødebagen, til tross for instruksjoner :P Det var bare småtteri som feil dusjsåpe osv, da.

Ja, eneste vi må montere er stellebordet, men det tar vi senere. Har til og med kjøpt badeolje :P Så er bra dekket om han skulle komme nå❤️ Klart; han skal selvsagt bli inni meg en god stund til, men det er utrolig beroligende at nesten alt er på plass.

Ellers er formen veldig fin! Nå skal det bli digg med langhelg og den startet herlig med en god joggetur. Har handlet inn masse god mat og skal bare nyte livet og kose meg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :hoppe:

Alt som er gjort er veldig kjekt! Vi var ferdighandla i uke 33 tror jeg, men skrudde ikke opp senga og fiksa stellebordet før i uke 37 tror jeg.. Det var veldig koselig å legge på mini-sengetøy :hjerte:

Tenk at du snart er i mål da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :hoppe:

Alt som er gjort er veldig kjekt! Vi var ferdighandla i uke 33 tror jeg, men skrudde ikke opp senga og fiksa stellebordet før i uke 37 tror jeg.. Det var veldig koselig å legge på mini-sengetøy :hjerte:

Tenk at du snart er i mål da!

Stellebordet er et must før baby kommer, men sprinkelsengen monteres nok ikke før han skal sove på eget rom. Frem til da brukes krybbe og babynest på vårt soverom :) Men gleder meg til minisengetøyet!! Alt vi har anskaffet hittil er vasket og lagt på plass i skapet hans....herregud de sinnsykt små sokkene!!! Mannen trodde det var finger hansker :P

Ellers merker jeg at jeg har kommet inn i en ny fase av svangerskapet. Jeg er absolutt trøttere og krever mer søvn. Og nå har det begynt å bli ubehagelig å lene seg fremover når jeg skal ta på sko. Joggingen går litt opp og ned fra dag til dag. Noen dager kan jeg løpe som om jeg ikke er gravid, andre dager, som i dag, så gikk det saaaakte og jeg kjente jeg var sliten på slutten. Men jeg er tross alt straks 30 uker! :)

I dag tok jeg i tillegg en rolig times tur i sola med en takeaway kaffe i hånden. Det var masse folk ute i parken og alle nøt fridagen, fuglekvitter og varmen i sola. Jeg traff på et ekorn som ble jaget av en trost! Tror kanskje den kom for nært et rede :P

Da jeg kom hjem så føltes det som om jeg hadde løpt et lite maraton så da var rett oppi koseklær og lage en stor lunsj. Planen for middag i dag er lasagna. Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg er imponert over treningen din, altså!

Haha, joggeturen var supertreg og spaserturen i parken gikk så tregt at jeg tror tiden faktisk gikk litt bakover :P Men er fornøyd med at jeg fremdeles klarer å jogge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...