Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå, midt på natta?


Lucid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Hva med dere andre? Hvorfor sover ikke dere nå?

 

Snudd døgnet fordi jeg bare jobber sent. Dessuten liker jeg å være oppe når alle andre sover, stille og rolig i huset :) 

 

Anonymous poster hash: 8977d...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nattevakt og sitter på telefon med en ubrukelig fjott som er ute i felten. Hadde funket like bra å snakke direkte med kunden. Skjønner ikke hvorfor vi sendte den teknikeren som ikke kan det systemet. Grrr. Og mens jeg venter på at han skal gjøre ditt og datt (etter at jeg har fortalt ham nøyaktig hva han skal gjøre fordi han er blank) så er det mye dødtid.



Anonymous poster hash: 4dd7c...e95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le sommeil est frère de la mort

Hva betyr det? Noe sånt som: Søvnen er broren til døden?

 

Anonymous poster hash: f2d73...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er oppe nå (natt til søndag) fordi jeg har feiret ny jobb :D fikk vite i juni at jeg blir arbeidsledig da bedriften min legges ned, men nå som jeg har klart å gribbe til meg en deltidsjobb så kan jeg kanskje vurdere å sette meg på skolebenken igjen å fortsatt klare å beholde det jeg har her :D så jeg er i lykkerus!



Anonymous poster hash: c510d...f21
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Fordi jeg rundt halv to bare skulle raskt lese gjennom noe, for så å gå til sengs. VIIIPS - her sitter jeg og leser om Kedelkloppersprook (en sosiolekt fra Hamburg som oppstod på 1800-tallet).

Veien hit var slik (med det siste først):

Kedelkloppersprook - Plattysk - Inflammasjon - Pumpkin Spice oppskrift - sammenligning islam og kristendom - wahhabisme - islamsk fundamentalisme - islam - abrahamistiske religioner -Bibelen - 2. Mosebok - 4. Mosebok - diskusjon på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg rundt halv to bare skulle raskt lese gjennom noe, for så å gå til sengs. VIIIPS - her sitter jeg og leser om Kedelkloppersprook (en sosiolekt fra Hamburg som oppstod på 1800-tallet).

Veien hit var slik (med det siste først):

Kedelkloppersprook - Plattysk - Inflammasjon - Pumpkin Spice oppskrift - sammenligning islam og kristendom - wahhabisme - islamsk fundamentalisme - islam - abrahamistiske religioner -Bibelen - 2. Mosebok - 4. Mosebok - diskusjon på KG.

Du er nå et sjarmtroll! Jeg har bare sett på tv. Våknet tidlig sist så burde vært trøtt :vetikke: Det slår meg at en usedvanlig språkkunskapsrik person i familien min kan ha hørt om dette kedelklippetikloppersprooket, men han er død nå. Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Var på byen i kveld, dro hjem i stedet for å bli med på nash.

Er utslitt og elendig, men får ikke sove. Nettopp lagd meg pastaskruer til nattmat, nå skal jeg prøve å lese meg i søvn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er jo helg da, så man har mulighet til å fest heile natten. :danse:



Anonymous poster hash: 64015...7a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...