Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Har ikke sett din enda. Anonymous poster hash: 6a1b0...e1b

Og det får du aldri heller ;) Jeg liker å være anonym her :)

Endret av Jacklost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det får du aldri heller ;) Jeg liker å være anonym her :)

 

Du skal jo bare vise kroppen din da?

Anonymous poster hash: 6a1b0...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første posten min på kg! Tenkte jeg skulle poste et bilde, men får det ikke til :sjenert:  Hvordan gjør jeg det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,jeg får prestasjonsangst av dette! 
Har iaf gått ned 6 kg, og vet at jeg for noen måneder siden, ikke ville turt å poste dette bildet. Har en lang vei å gå før jeg når målet mitt, uansett! 

 

Ingen trenger forøvrig å kommentere det skitne speilet som blurrer hele venstresiden min :rolleyes:  :sjenert:

 

Åi, hahahha, hvorfor ble bildet så stort? Åh, jeg overlever ikke denne nettsiden  :bond:

Endret av fullkornspasta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh,jeg får prestasjonsangst av dette! 

Har iaf gått ned 6 kg, og vet at jeg for noen måneder siden, ikke ville turt å poste dette bildet. Har en lang vei å gå før jeg når målet mitt, uansett! 

 

Ingen trenger forøvrig å kommentere det skitne speilet som blurrer hele venstresiden min :rolleyes:  :sjenert:

 

 

 

Fiiiiiiin 

Anonymous poster hash: 2a45a...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,jeg får prestasjonsangst av dette!

Har iaf gått ned 6 kg, og vet at jeg for noen måneder siden, ikke ville turt å poste dette bildet. Har en lang vei å gå før jeg når målet mitt, uansett!

Ingen trenger forøvrig å kommentere det skitne speilet som blurrer hele venstresiden min :rolleyes::sjenert:

http://imgur.com/Vwa0QpK

Fint :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Åh,jeg får prestasjonsangst av dette! 

Har iaf gått ned 6 kg, og vet at jeg for noen måneder siden, ikke ville turt å poste dette bildet. Har en lang vei å gå før jeg når målet mitt, uansett! 

 

Ingen trenger forøvrig å kommentere det skitne speilet som blurrer hele venstresiden min :rolleyes:  :sjenert:

Wow, du har en fantastisk kropp! :D Du har ingenting å ha angst over, det er ganske mange menn som tiltrekkes slike kropper (Inkludert meg) Fin måte å få tråden tilbake på rett spor :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har en fantastisk kropp! :D Du har ingenting å ha angst over, det er ganske mange menn som tiltrekkes slike kropper (Inkludert meg) Fin måte å få tråden tilbake på rett spor :)

Åh, tusen takk! Den trengte jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...